וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות של עשירים: קיילי ג'נר רכשה אחוזת פאר ב-36 מיליון דולר

26.4.2020 / 11:48

האישה שהוציאה כסף על שייט במחיר מיליונים ומאבטחים בעלות 400 אלף דולר בחודש עושה זאת שוב: המיליארדרית קיילי ג'נר בזבזה לאחרונה סכום אסטרונומי על בית חדש לאוסף - הפעם, כזה שממוקם באחד האזורים הנוצצים של לוס אנג'לס. וואלה! סלבס מוציאה את העיניים

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

לגור בדירת פאר, לחשוב שאתה מיליונר? קטן על קיילי ג'נר, היהלום הצעיר של משפחת קרדשיאן כוכבת ריאליטי וענקית קוסמטיקה, שלא רק הוכתרה כמיליארדרית הצעירה ביותר באמריקה לפני כשנה אלא ממשיכה לעשות ביזנס בשווי מיליונים גם בתקופה הבעייתית של נגיף הקורונה המאיים. כלומר, לה אין שום בעיות, היא בדיוק קנתה לעצמה אחוזת פאר חדשה במחיר של לא פחות מ-36.5 מיליון (!) דולר. על הדרך ממש.

רכלו על הבית החדש של קילי ג'נר באינסטגרם

קיילי ג'נר. GettyImages
כמה שילמת על הבית?! קיילי ג'נר/GettyImages

על פי הדיווחים בהוליווד, ג'נר בת ה-22 בדרך להפוך לאושיית נדל"ן מתוחכמת לא פחות מראש אימפריית קוסמטיקה. זאת, אחרי שצירפה לאוסף הנכסים שלה בית שמתפרש על פני שטח עצום, אבל ממש עצום, של כ-1,788 מטר רבוע. לשם השוואה, שטח הבית הממוצע בישראל עומד על כ-180 מ"ר, כן?

עוד בוואלה!

הלם! ככה קיילי ג'נר נראית בלי איפור

לכתבה המלאה

המיקום של הנכס החדש קצת רחוק מאזור קלאבסס שבו חיות רוב האחיות המפורסמת - שכונת הולמבי הילס שבלוס אנג'לס, סמוך לבוורלי הילס, ממש במרכז האזור המעושר ביותר בעיר המלאכים. אבל אין סיבה שזה יפריע לג'נר הצעירה, כיוון שהבית בנוי בצורה של אתר נופש מודרני (מזכיר את הפלגת המיליונים שערכה לכבוד יום הולדתה האחרון?), כולל ביתן אבטחה (בכל זאת, מלכת האיפור מוציאה 400 אלף דולר בחודש רק כדי לשמור על בטחונה) ושני בתי מגורים נפרדים לאורחים.

לצד שבעה חדרי שינה, בהם תבלה עם הבת שלה, סטורמי, או כ-14 חדרי רחצה (מי צריך כל כך הרבה?!), האחוזה החדשה של קיילי כוללת קולנוע ביתי וקולנוע חיצוני, אזור בר לצד מטבח שף משוכלל, חדרי משחקים, בריכת ענק עם אח חיצוני וכמובן, חדר כושר גדול לצד מגרש כדורסל פרטי. על התענוג הייתה אמורה לשלם כ-45 מיליון דולר, אבל אחרי משא ומתן, הצליחו כאמור להוריד את המחיר ל-36 מיליון. בקטנה.

הבית שקנתה קיילי ג'נר ב-36 מיליון דולר. TMZ, צילום מסך
איך האחוזה נראית כיום? ככה/צילום מסך, TMZ
הבית שקנתה קיילי ג'נר ב-36 מיליון דולר. TMZ, צילום מסך
גם אחד משני בתי האורחים מפנק/צילום מסך, TMZ
הבית שקנתה קיילי ג'נר ב-36 מיליון דולר. TMZ, צילום מסך
והכל מתפרש על פני קומה אחת!/צילום מסך, TMZ

זה כמובן לא נכס הנדל"ן היחיד של ג'נר, שחיה עם בתה המשותפת לה ולבויפרנד (או שכבר לא?), הראפר טראוויס סקוט, באל.איי - מאז 2016 היא חיה באחוזה בשווי 12מיליון בשכונת הידן הילס (סמוך לאחותה קים קרדשיאן), שנתיים אחר כך, רכשה "בית להשקעה" בבוורלי הילס יחד עם סקוט, שעלה על פי הדיווחים 13 מיליון דולר. את שאר הבתים שבהם היא חיה בכבודה ובעצמה מאז שהיא בת 17, מכרה ברווחים כמובן. ראש עסקי או לא?


וואלה! סלבס קנתה לאחרונה ירקות ומרגישה עשירה. בוויטמינים.

קיילי ג'נר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נורא אוהבת להיות בבית. קיילי בפוזה טיפוסית/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
קיילי ג'נר סטורמי. אינסטגרם, צילום מסך
לבת סטורמי יהיה יותר מקום להתרוצץ בו.../צילום מסך, אינסטגרם
קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
מיליארדרים יכולים יותר. ג'נר בפוזה טיפוסית/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully