וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאן שמחקה לבן שלה את האינסטגרם

26.3.2020 / 14:42

תתפלאו, אבל גם דברים כאלו קורים במשפחה שחיה דרך הרשת החברתית - ככה זה כשאחד הילדים פותח פרופיל ללא אישור ההורים וחושף סודות של המשפחה. וואלה! סלבס לייק

מסיבת יום ההולדת ה-21 של קיילי ג'נר/(אינסטגרם)

מי שעוקב אחר משפחת קרדשיאן בוודאי הבחין שבנות המשפחה הכי מפורסמת בעולם מתעדות את רוב חייהן דרך הרשתות החברתיות ולעיתים, איך לומר, גם חולקות יותר מדי אינפורמציה לגבי אורח החיים שלהן - כך שכשאחד מהילדים שלהן עושה את זה, הדבר אינו מפתיע ודי מתבקש. אז זהו, שלא לדעתה של קורטני קרדשיאן שהחליטה למחוק לבנה, מייסון, את אפליקציית אינסטגרם לאחר שחשף סוד כמוס של המשפחה.

קים קרדשיאן, מייסון דיסיק. אינסטגרם, צילום מסך
אין יותר אינסטגרם. מייסון וקים/צילום מסך, אינסטגרם

מייסון, (10), בנם של קורטני וסקוט דיסיק החליט, כך על פי דברי אמו, לפתוח פרופיל באפליקציה המפורסמת אך עשה זאת ללא אישור ההורים, ואם לא די בכך, הוא גם הפעיל את השידור החי והחל לענות על שאלות של הגולשים ולא חשב פעמיים לפני שהסגיר סודות של המשפחה כשגילה שדודתו, קייל ג'נר, לא חזרה לבן הזוג לשעבר ואבי בתה, טראוויס סקוט - מה שהוביל אותה ואת אביו למחוק לו את האפליקציה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מאמא קרדשיאן עלתה במטרה לקדם את המותג שלה וענתה גם היא על שאלות, כך שמהר מאוד היא גם פתחה את ליבה בכל הנוגע לפרשה ואמרה שגם לגלישה באינסטגרם צריכה להיות הגבלה והצהירה שלדעתה הגיל הנכון להצטרפות לאפליקציה הוא 13.

גם אמא של וואלה! סלבס סגרה לה את האפליקציה של פיצה דומינוס.

קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק. GettyImages
הורים לתפארת. סקוט וקורטני/GettyImages
קורטני קרדשיאן. GettyImages
למען עתיד ילדיה. קורטני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully