וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייל גולן צריך ללכת עם הראש ברצפה"

13.4.2020 / 15:09

בעיצומה של המלחמה בין אייל גולן לשותפו ומנהלו לשעבר, בני פרץ, החליטה בתו של פרץ לשבור שתיקה ויצאה נגד הזמר - בפוסט נוקב שבו לא חסכה בביקורת על האמן. למרבה ההפתעה, אחותו של אייל חיזקה אותה: "כתבת יפה". גולן בתגובה: "מבין ללבה". וואלה! סלבס פותחת הכל

אייל גולן מפתיע את דניאל גרינברג ביום הולדת (צילום: ניר פקין)

לא מעט דובר על אחד הסכסוכים הגדולים שידעה תעשיית הבידור המקומית בשנים האחרונות - בין אייל גולן למנהל האישי לשעבר ושותפו העסקי שלו, בני פרץ. השניים, שעברו לא מעט דרמות, שערוריות וחקירות משטרתיות ביחד, פיצצו את השותפות בינם בשנה האחרונה וגרמו לרעידת אדמה בתעשיית הבידור.

מקורבים לשניים ידעו לספר לא מעט פעמים כי הסיבה לסכסוך הגדול היא הזוגיות של הגולן עם דניאל גרינברג, שעל פי המקורבים - הרחיקה אותו מכל החברים הקרובים שלו ובני משפחתו. זאת, עד שבשיא הדרמה האישית, כפי שקראתם לראשנוה בוואלה! סלבס, הוא גם לא תקשר עם אמו, רונית גולן.

כעת, נראה שהנתק עולה שלב, זאת לאחר שאייל מאיים להגיש תלונה במשטרה כנגד המנהל לשעבר, זאת בטענה כי הוציא עשרות מיליוני שקלים מהחברה המשותפת לשניים ללא אישור. עם זאת, גם מצידו של פרץ לא יושבים בשקט ומאיימים בתביעה נגדית, רק שעד שזה יקרה, החליטה בתו של פרץ, שבדרך כלל לא מתערבת בעסקי המשפחה - לפתוח את הפה ולשבור שתיקה.

אייל גולן. ארן חן צלמים,
מסוכסך. אייל גולן/ארן חן צלמים
איתי לוי, בני פרץ. ארן חן צלמים,
לא מדבר בפומבי. בני פרץ עם איתי לוי/ארן חן צלמים

רכלו על הטענות נגד אייל גולן באינסטגרם

בפוסט אינסטגרם שתומך בצד של אביה, כמובן, כתבה הבת שי פרץ בפירוט מילים שנדמה כאילו יצאו מהלב שלה. "אז אייל גולן בחר בתקשורת וגם אני אבחר. אבא יקר שלי אני יודעת איך כל כתבה שיוצאת בשבילך זה כמו סכין בלב. אני יודעת כמה אתה פגוע ואיך קשה לך", כתבה בתו של פרץ ברשת, "את האמת אתה תהיה מופתע שפתאום תראה את זה אבל הבטחתי לעצמי שאם תצא עוד כתבה אחת שמכפישה אותך אני כבר לא אשתוק. נתת את כל נשמתך את כל החיים שלך למען ניקוי שמו של 'אייל גולן' במשך תשע שנים, אם זה בפרשת המיסים מ-2010 ואם זה בפרשת הקטינות ב-2013", פירטה והוסיפה, "איך לעזאזל אבא שלי שנה אחרי שנה מופיע בכותרות רעות במדינת ישראל ??? לא מעניין אותו המחיר הכבד שהוא משלם על זה הוא לא ראה בעיניים כלום רק לשמור על הכבוד של החבר והאח שהיה לו".

פרץ הבת, לא חסכה במילים הקשות והמשיכה, "אייל גולן צריך ללכת עם הראש בריצפה כדי להגיד על אבא שלי את המילים הכל כך קשות ובמה שמאשים אותך, בן אדם שדאג לנקות אותך מכל פרשיה עוד לפני שהתחילה, נלחם מול כל מי שהיה נגד אייל, לא ישן ימים ולילות כדי שאף אחד לא יעז לפגוע בכבוד של אייל גולן. אני מזועזעת מכל כתבה שאני צריכה לקרוא אני לא מאמינה שקיים בן אדם אנוכי כמוהו!! אבל שמסתכלים אחורה רואים את אותו דפוס התנהגות עם המנהלים הקודמים שלו (ישי בן צור וגולן שרעבי חברך מגיל 10)".

עוד בוואלה!

אייל גולן ובני פרץ: הקרב על איתי לוי

לכתבה המלאה

"איך בן אדם שנכווה קשה מהתקשורת משתמש בתקשורת כדי לפגוע בבן אדם ששם את גופו כדי להגן עליו מפני התקשורת?? מצחיק גלגל החיים לא?", המשיכה פרץ במה שיהפוך כנראה לשיחת היום, "אני יודעת שאתה תעשה הכל כדי לא לצער את הילדים שלך, אתה יודע שאנחנו לוקחים את זה קשה אז אתה לא משתף בכלום. יש פה בן אדם שדואג לעשות הכל בצורה עקיפה, הוא דואג לשפוך הכל לתקשורת לפני שהוא הכפיש את השם שלך, הוא שכח איך הילדים שלו היו קוראים כתבות בתקשורת ואיך זה פגע בהם. איך אתה תמיד אומר לי 'כשלבן אדם אין מה להפסיד בחיים הוא יורה לכל הכיוונים'".

בתו של בני פרץ על הסכסוך עם אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
בתו של בני פרץ על הסכסוך עם אייל גולן/צילום מסך, אינסטגרם
בתו של בני פרץ על הסכסוך עם אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
מפרטת בצורה כואבת. הפוסט של בתו של בני פרץ/צילום מסך, אינסטגרם

לסיום, כתבה פרץ, "ולך אייל גולן תודה על השיעור המזעזע שהעברת לכל עם ישראל בנוגע לאחוות אחים! ולך אבא שלי תשאר צנוע וחזק כמו שאתה ! עם הלב הכי גדול והנשמה הכי טהורה שאוהב כל אדם ואדם ותמיד מנסה רק איך לעזור. יש מישהו אחד למעלה שרואה את כל הצער שעובר עליך ועל המשפחה שלך והוא מטפל בהכל תהיה בטוח".

אגב, את דברי בתו של פרץ, חיזקה לא אחרת מאשר אחותו של אייל - מאיה גולן - שכתבה לה בפומבי: "ריסקת אותי! כתבת בצורה כל כך יפה, את מלכה. אבא חזק ויעבור את זה כמו גדול... ומה שלא הורג רק מחשל". עכשיו ברור למה, כפי שקראתם בוואלה! סלבס, היא לא הגיע לחתונה של אחיה עם דניאל.

מטעמו של אייל גולן נמסר: "אני בהחלט מבין ללבה של שי, שמבקשת להגן על אביה ומכבד את דבריה, אבל אני הולך עם האמת שלי ומאחל לשי ולכל עם ישראל חג שמח".


וואלה! סלבס לא בוחרת צדדים, היא כמו פיצה כשרה לפסח: עגולה.

אייל גולן, בני פרץ. ניר פקין
כבר לא מתחבקים? אייל גולן עם בני פרץ/ניר פקין
אייל גולן, דניאל גרינברג. אמיר מאירי,
מה התחיל את הכל? גולן עם אשתו, דניאל גרינברג/אמיר מאירי
בני פרץ. ניר פקין
"יש אדם שדואג לעשות הכל בצורה עקיפה". בני פרץ/ניר פקין
אייל גולן, בני פרץ. ניר פקין
מסוכסכים. אייל גולן עם בני פרץ/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully