וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה נפרדה מבעלה: "אין פה אשמים, עוזי חשוב לי מדי"

5.4.2020 / 2:24

באישון לילה ורגע לפני החג, הזמרת עם הקול הגדול הודיעה כי שבעה חודשים אחרי שנישאה לעוזי אזולאי - היא ובעלה החליטו להיפרד. "אני לא חייבת הסברים לאף אחד", ציינה מאיה בוסקילה. וואלה! סלבס בנפרד

מאיה בוסקילה/ניר פקין

לפני כשבעה חודשים, רגע לפני תחילת השנה העברית הנוכחית, מאיה בוסקילה נישאה לבחיר לבה, עוזי אזולאי, בטקס מרגש - שכלל את בנה מנישואיה הראשונים, לני, כשושבין החמוד. עם זאת היום (ראשון), באישון לילה, החליטה לפרסם ברשת כי היא ואזולאי החליטו להיפרד, כך שבקרוב הזמרת עם הקול הגדול תהיה גרושה בשנית.

רכלו על הפרידה של מאיה בוסקילה באינסטגרם

מאיה בוסקילה. ניר פקין
פרודים. מאיה בוסקילה עם עוזי אזולאי/ניר פקין

"חשבתי רבות לפני שאני כותבת. אבל בטוח שיציקו לי (לצערי) ממחר גם ככה. נכון, אני לא חייבת הסברים לאף אחד, אבל מעדיפה שזה יצא ממני, מאשר מסתם שמועות מרושעות. אני ועוזי החלטנו להיפרד אחרי שנתיים", כתבה בוסקילה בפוסט חושפני ששיתפה ברשת. "נכון, בטוח שראיתם זוגיות מופלאה וזה נכון, היא הייתה נפלאה. אין פה אשמים ובטח ובטח שלעולם לא אתן תשובות למי שלא קשור למערכת יחסים הזאת".

עוד בוואלה!

הדייטים, המרפקים והתגובות: מפורסמים מדברים על הקושי בפרסום

לכתבה המלאה

"עוזי חשוב לי מידי. הוא גבר מהמם ואדם נפלא", הוסיפה. "אני רק מבקשת שברגעים כאלה, במיוחד אחרי כל מה שקורה בעולם, שאנשים לא ידברו רעה, שיתנו לנו את הפרטיות, גם התקשורת אם אפשר, כדי שנעבור גם רגעים כאלו בשלום. שיהיה לכולם שבוע טוב וחג הכי שמח ומלא אהבה ובריאות ככל שניתן בימים כאלו .שנזכה לעבור את זה ולראות קשת בענן לפני חג הפסח אמן", איחלה בוסקילה.

מאיה בוסקילה מודיעה על פרידה מבעלה, עוזי אזולאי. אינסטגרם, צילום מסך
רגע לפני החג, ההודעה של בוסקילה על הפרידה/צילום מסך, אינסטגרם

למרבה ההפתעה, אחרי פרסום הסטטוס הכואב, מחקה אותו מהרשת ובמקומו - פרסמה לפנות בוקר תמונה נוספת וזוגית שלה מחובקת עם אזולאי. לצד הצילום האופטימי, כתבה "מצטערת שהייתי אימפולסיבית ופרסמתי דברים בכעס. עוזי אהבת חיי לנצח!", אבל גם תמונה זאת נעלמה מהפרופיל של הזמרת ברשתות החברתיות. אז יחד, לחוד, רצון בתשומת לב, אולטימטום או משבר אוהבים? לא ברור.

מאיה בוסקילה מודיעה על פרידה מבעלה, עוזי אזולאי. אינסטגרם, צילום מסך
ההבהרה שנמחקה/צילום מסך, אינסטגרם

מערכת היחסים של בוסקילה (42) ואזולאי (שהוא כדורגלן עבר) ידעה עליות ומורדות במהלך התקופה שבה בילו יחד: לפני כשנה הציע לבוסקילה להיות אשתו אחרי כמה חודשי אהבה, בעוד שהיא אמרה כן רק כדי להיפרד ממנו שבועיים אחר כך. הקאמבק הרומנטי של מאיה ועוזי, הוביל אותם בסופו של דבר לחופה, כאשר שבועות ספורים לפני התברר שהזמרת גם בהריון מבן הזוג, אך ימים ספורים לפני האירוע נאלצה לעבור הפלה בשל הריון לא תקין. כעת, למרבה הצער, נדמה שהשניים בדרך לפרידה סופית וגירושים.


וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה מעוד כמה שעות שינה. היא חיה בלילה.

(עדכון אחרון: 10:45)

מאיה בוסקילה. ניר פקין
מעתה בנפרד. מאיה ועוזי/ניר פקין
מאיה בוסקילה. תמיר ברגיג,
כבר לא משפחה.../תמיר ברגיג
מאיה בוסקילה. תמיר ברגיג,
בחתונה זה נראה אחרת. בוסקילה ואזולאי/תמיר ברגיג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully