וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים ספורים לפני החתונה, מאיה בוסקילה חושפת: עברתי הפלה

26.8.2019 / 20:02

פחות משבוע לפני שתצעד לעבר החופה, מאיה בוסקילה חשפה ברשת כי השמחה מהולה בעצב - זאת כיוון שנאלצה לעבור הפלה בשל הריון לא תקין. "זה בעיקר כואב בנפש ובלב אך אני יודעת שעליי להסתכל קדימה", שיתפה. וואלה! סלבס מחבקת

מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי. אינסטגרם, צילום מסך
הרבה בריאות. מאיה בוסקילה עם עוזי/צילום מסך, אינסטגרם

ימים ספורים לפני שתצעד לחופה, אז מאיה בוסקילה תתאחד תחת החופה עם בחיר לבה עוזי אזולאי - הזמרת חשפה הערב (ב') כי עברה הפלה, כתוצאה מהריון לא תקין. בוסקילה בת ה-41, אמא ללני, בנה מנישואים קודמים, שיתפה את המעריצים באינסטגרם בתהליך הכואב.

"ימים לא קלים עוברים על כוחותינו... ימים עם המון שמחה, ועצב שהגיע לו בפתאומיות בדלת האחורית ושיבש את שיגרת החיים", סיפרה בכנות, לצד תמונה שלה ממיטת בית החולים, "עברתי הפלה כתוצאה מהריון לא תקין. כן, זה קורה לצערי להמון בחורות בארץ ובעולם, אך פתאום כשזה קורה לך, את מרגישה שזאת רק את - לבד. וזה לא פשוט, וזה בעיקר כואב בנפש ובלב אך אני יודעת שעליי להסתכל קדימה ולהבין שבסוף הכל קורה לטובה".

שלחו למאיה בוסקילה חיזוקים באינסטגרם

בוסקילה, כתבה כי "אני מרגישה רצון אמיתי וכנה לחבק את אותן הנשים שעוברות זאת ולומר - בנות אהובות, הכל משמיים, מה שצריך לקרות קורה, אסור להיכנס למרה שחורה, ותמיד להסתכל על כל הטוב שיש לנו ולהודות על הקיים". אז, הוסיפה ש"אני בהתרגשות גדולה לקראת יום החתונה עם עוזי האיש המדהים שלי שתומך ומחבק ואוהב ובעיקר שומר על הפרופורציה האמיתית של החיים. וברוך השם מודה כל יום על שבורכתי וזכיתי להיות אמא של לני".

עוד בוואלה!

רק בינינו: ההפתעות שמאיה בוסקילה מכינה לחתונה

לכתבה המלאה

"עוזי - גם ברגע הלא פשוט הזה, ידע להגיד את המילים הנכונות ולהצחיק אותי שזו השמלה השנייה שאני צריכה ללבוש בחתונה", שיתפה בחינניות.


וואלה! סלבס מאחלת רק בריאות ואהבה, תמיד.

מאיה בוסקילה. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
רק אהבה. מאיה בוסקילה עם בנה לני/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully