וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה קיבלה הצעת נישואים

צילום: רפי דלויה

16.4.2019 / 23:18

הזמרת המפורסמת שכמעט וייצגה את ישראל באירוויזיון קיבלה הערב הצעת נישואים מבן הזוג, עוזי אזולאי, במהלך ההופעה שלה כשבקהל, נחשו מי יושב? נכון, קובי מרימי. וואלה! סלבס מרימה

רפי דליוה

אז נכון, מאיה בוסקילה לא זכתה בזכות לייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים ממש כאן בתל אביב, אבל מצד שני אולי טוב שכך, כי אחרת איך יהיה לה זמן לארגן את החתונה שמתקרבת, מה?! אה כן, אם אתם ממש רוצים לדעת, אז הערב (ג'), במהלך הופעה של הזמרת בזאפה ת"א - עלה לבמה בן הזוג שלה, עוזי אזולאי, ביחד עם בנה של מאיה, כרע ברך, שלף טבעת והציע נישואים לבחירת ליבו. ברור שהיא אמרה כן!

מאיה בוסקילה. רפי דלויה
התינשאי לי? מאיה ועוזי/רפי דלויה

כזכור, בוסקילה ואזולאי מנהלים מערכת יחסים צמודה ופוטוגנית בשנה האחרונה, במהלכה נחשף עוזי לחייכם כשליווה את בת הזוג שלו לאורך כל העונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ותמך בה. במקרה או שלא, מי שנכח הערב באולם וצפה בהצעת הנישואים הוא לא אחר ממי שקטף לבוסקילה את הניצחון ברגע האחרון וייצג את ישראל בתחרות השירים - קובי מרימי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאיה בוסקילה. רפי דלויה
ברור!/רפי דלויה

עבור בוסקילה מדובר כמובן בהצעה שלישית, שכן הראשונה - אותה קיבלה מדודי מליץ - נגמרה בפיצוץ גדול ואילו השנייה ממתן כהן הבשילה לכדי נישואים ואף לילד המתוק שלהם, לני. כעת, הזמרת המפורסמת אומרת "איי דו" בפעם השלישית ונראה שהפעם זה לתמיד.

לוואלה! סלבס נמאס לי להיות לבד בלילה סתיו שאין בו כוכבים.

מאיה בוסקילה. רפי דלויה
גם לני פה!/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully