וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מצב שתדעו מי האבא הסופר-מפורסם של התינוק הבלונדיני הזה!

30.3.2020 / 15:44

כשנתיים, פחות או יותר, אחרי שכל הוליווד געשה ורעשה סביב האפשרות שלראפר המפורסם הזה יש ילד סודי מהאקסית שלו - הוא סוף כל סוף חשף את הבייבי ברשתות החברתיות. כנראה שלא תנחשו שמדובר בבנו של דרייק, כיוון שהוא ממש, ממש לא דומה לו. וואלה! סלבס תורשה

יח"צ - חד פעמי

לא ברור אם מדובר באירועי שבועות האחרונים שגורמים לכולם להתכנס בעצמם ולהתבונן פנימה, אם זה השעמום בגלל השעות הארוכות בבית אן הגעגועים לקרובי משפחה שלא ניתן לפגוש לפי שעה - אבל גם כוכבי הענק בהוליווד מתנהגים בצורה... שונה. הנה, תראו את המוזיקאי הענקי, כזה שמכירים בכל רחבי הגלובוס בגלל שירים שמדבקים לפחות כמו וירוס הקורונה, שפשוט החליט במפתיע לחשוף אמש (א') את בנו הסודי לעיניי הציבור כולו, ברשתות החברתיות.

התלתלים של בן השנתיים בלונדיניים, העיניים בהירות, ההבעה תמימה, האטיטוד חמוד והשפתיים הוורודות משורבבות. אבל הדמיון החיצוני לאביו (הביולוגי) החתיך לכשעצמו, כמעט שלא קיים. כמעט. מזהים? מצליחים לנחש?

רכלו על הבייבי של הכוכב באינסטגרם

הראפר דרייק עם בנו אדוניס. אינסטגרם, צילום מסך
הוא בלונדיני. הוא מתולתל. הוא סופר חמוד. הוא.../צילום מסך, אינסטגרם
הראפר דרייק עם בנו אדוניס. אינסטגרם, צילום מסך
הבייבי בן השנתיים של הראפר דרייק!/צילום מסך, אינסטגרם

טוב, נדמה שמי שלא היה מבלה בגן הילדים עם הזאטוט ואמו, לא יכול היה לדמיין שאביו של התינוק הוא דרייק - ראפר קנדי, שחור ויהודי כשר, ששיגע את אמריקה (ושאר העולם) בשנים האחרונות והפך לאחד האמנים המצליחים בעולם. אם לא ידעתם, הוא גילה בהפתעה לפני יותר משנתיים שיהפוך לאבא מאחת האקסיות שלו, האמנית סופי בריסל (שמשתייכת למועדון שבו חברות ריהאנה ובלה חדיד), קיבל אותו לעולם בסודי סודות, עד שראפר נקמן אחר "הוציא אותו מהארון" וחשף את הסוד.

אבל תמונות של הילד, שזכה לשם אדוניס גראהם? איש לא ראה עד היום, כשדרייק פרסם מספר תמונות של הבייבי, גם לבדו וגם יחד עם אמו ואביו, כמו גם תמונת עבר של הוריו של דרייק (בו נראה הדמיון של הילד לסבתא שלו, אמו של הראפר) לצד הקדשה מרגשת. "מה שהכי חשוב לך כרגע הוא להתחבר לאור הפנימי שלך... סמוך על כך שיש לך את כל הכוח לגרום לזה לקרות וכדי לעשות זאת, התחבר לאנשים ולדברים שמביאים לך המון שמחה", כתב באינסטגרם.

עוד בוואלה!

הקרדשיאן שמחקה לבן שלה את האינסטגרם

לכתבה המלאה

"כאשר הראש מוצף בפחד, העביר את תשומת לבך מיד למשהו מואר. לא משנה מה קרה בעבר או מה קורה סביבנו עכשיו, אתה תמיד יכול לעשות את הבחירה להשתחרר מהסבל והבהלה ולהיפתח לאורך שלך. אנו מפגינים עוצמה, כך שברגע שתבחר להעביר את המודעות שלך למשהו טוב, זה יראה לך את המציאות שלך. שים לב לפחדים שמגיעים מאחרים... צחוק הוא התרופה הטובה ביותר, אבל גם דמעות יכולות להיות שחרור חזק", המשיך דרייק, בטקסט שנראה כאילו הוא פונה לבן, אבל בימים אלה גם לאנשים אחרים בכל רחבי הגלובוס.

הראפר דרייק עם בנו אדוניס. אינסטגרם, צילום מסך
הנה, גם הבייבי מאמא של דרייק בתמונה/צילום מסך, אינסטגרם

"הכל מסתכם בכוונה ואף על פי שיש אנרגיות מנוגדות סביבנו, עליך לדעת… תוכל לבנות הכל מחדש. אבל כדי שזה יקרה צריך אמון. יש לך את הלב הגדול ביותר וזו המתנה הגדולה ביותר שלך. אי אפשר לשלוט תמיד בסביבתך, אבל כשאתה מעביר את המיקוד לאיך שאתה רוצה להרגיש, הכל יתחבר כדי לעזור לך", כתב הראפר, "אני אוהב ומתגעגע למשפחתי ולחברים היפים שלי ולא יכול לחכות ליום המשמח בו כולנו נתאחד מחדש. עד אז בבקשה תמשיך להאיר". מצמרר.


וואלה! סלבס מאירה את המטבח בכל לילה כש היא פותחת את המקרר לחטוף נשנוש.

הוריו של הראפר דרייק. אינסטגרם, צילום מסך
על הדרך, דרייק שיתף גם תמונה של הוריו/צילום מסך, אינסטגרם
דרייק. GettyImages
כידוע, פרו ורבו היא מצווה מן המקרא. דרייק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully