וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילות של מייגן מרקל חוששות שפרישתה תשאיר אותן מחוסרות עבודה

21.1.2020 / 0:02

ההצהרה הדרמטית על פרישתם של הארי ומייגן מבית המלוכה פגעה מאוד לא רק במלכה, אלא גם בכפילות של הדוכסית סאסקס, שמודות שעל אף שהן תומכות ב"החלטה האמיצה" - היא כנראה תעלה להן בפרנסתן

מה קרה כשהנסיך הארי פגש את הכפילה של מייגן מרקל?/daniellebazergy

בסרטון - הכפילה של מייגן מרקל שגרמה אפילו לנסיך הארי לבדוק שלא מדובר באשתו

הצטרפותה של מייגן מרקל לבית המלוכה הבריטי הביא ליצירת צבא קטן של כפילות מייגן - ה"מייג-ריינג'רס", שקיבלו בעל כורחן את תפקיד הדוכסית סאסקס - אך מצאו בזה הנאה וכסף טוב. המייגן הפופולרית ביותר מבין הכפילות הרוויחה עד 800 ליש"ט ליום רק מלקפוץ לביקור קצר באירועים חברתיים, אולם כעת הן חוששות שההחלטה של מייגן (והארי, למרות שברור שמדובר ביוזמה שלה) לפרוש מבית המלוכה הבריטי תותיר אותן מחוסרות עבודה.

חמש כפילות סיפרו ל"דיילי מייל" כיצד זה מרגיש להיות דוכסית בתחפושת ומה לדעתן ה"מייגזיט" (מייגן-ברקיז) יעשה לפרנסתן. שרה מהלנגה, בת ה-37, מתגוררת בצפון מערב אנגליה עם בעלה, ג'בו, 39, וילדיהם, ג'ושיה, 9, ומימי-ריי, 7. "בפעם הראשונה ששמעתי על מייגן מרקל הייתה באיקאה, מכל המקומות דווקא שם", סיפרה שרה, "מישהו ניגש אלי ואמר לי שאני נראית בדיוק כמו מייגן. מכיוון שאני לא צופה בחדשות ולא הכרתי אותה כשחקנית, הייתי צריכה לעשות עליה גוגל ולגלות מי היא. לא המשכתי להתעסק בזה, עד שחודש לאחר מכן כשמייגן והארי התארסו פתאום קיבלתי הצעה להופיע בכתבה בעיתון ומשם הסכר נפרץ. התחלתי לקבל הצעות עבודה, החל מהופעות במסיבות 'מלכותיות', בכנסים, באירועי יח"צ ובטלוויזיה".

שרה מהלנגה היא אחת הכפילות של הדוכסית מייגן מרקל. Matthew Pover, אתר רשמי
שרה מהלנגה, הכפילה של הדוכסית מייגן מרקל/אתר רשמי, Matthew Pover

נו? דומה?

שרה, מנהלת מחלקת אמנויות הבמה בבית ספר תיכון, הוסיפה: "לא ידעתי שזה כל כך רווחי להיות כפילה. עם הזמן הרגשתי מאוד טבעית להיות מייגן. יש לי ארון בגדים מלא בבגדי 'מייגן' ולמדתי לחקות את הבעות הפנים והטיקים הקטנים שלה - כמו המשחק בשיער. אמרו לי שאני הכפילה הכי טובה של מייגן בבריטניה. למרות זאת, יש גם צדדים פחות חיוביים לתפקיד. לקראת החתונה המלכותית, הופעתי פעם או פעמיים בשבוע והטלפון צלצל בלי הפסקה - עד כדי כך שחשבתי לוותר על העבודה היומיומית שלי. אני שמחה שלא עשיתי את זה, מאחר שהטירוף נפסק אחרי החתונה. לגבי מה שקורה איתם כעת אני חושבת שהם קיבלו החלטה אמיצה, במיוחד הארי. הוא מתרחק מכל מה שהוא מכיר, אבל אני גם לא בטוחה שהדשא ירוק יותר בקנדה".

שרה מודעת לכך שפרישתה של מייגן מבית המלוכה עלולה לעלות לה בפרנסתה, "אי אפשר לבנות מזה קריירה. האם ה'מייגזיט' יתרום לי? ייתכן שאהיה עסוקה בטווח הקצר כי היא חוזרת לאור הזרקורים, אבל בסך הכל אני חושבת שהגיע הזמן לשינוי. אני חושבת שתקופתי כמייגן הסתיימה ואני מוכנה לאתגר חדש. אני בהחלט לא אתגעגע להיות מייגן".

"הדוכסים פרשו, הטלפונים פסקו"

שרה היא לא היחידה שמאמינה שסוף הקריירה שלה ככפילת מייגן הגיע. דניאל בארני, מנהלת משרד בת 39, מאמינה שפרישתה של מייגן תמנע גם ממנה לקבל הצעות עבודה פוטנציאליות. דניאל, רווקה המתגוררת עם בנה בן ה-7 בסארי, אנגליה, מאמינה שהעבודה ככפילה תלויה בעולם האמיתי - ואם למייגן תהיה פחות חשיפה תקשורתית - כך גם לה. "לקראת החתונה המלכותית הטלפון צלצל כמעט ללא הפסקה, אבל מאז שנודע על הכוונה של הדוכס והדוכסית מסאסקס לעבור לקנדה, הטלפונים פסקו. עכשיו אין לי מושג לאן הרוח תנשב - למרות שאני מאמינה שתהיה לי פחות עבודה".

דניאל סיפרה על הדברים שעשתה בתור כפילה של מייגן, "עשיתי כמה דברים מהנים, מהעמדת פנים שאני מסתכלת בבגדי תינוקות עבור מגזין ועד דוגמנות במכונית ספורט וינטג' פתוחה עבור פסטיבל מקומי והשתתפות באירוע של ווירג'ין אטלנטיק. אני זוכרת איך נעתקה נשמתם של אנשים כשנכנסתי לחדר. הם חשבו שאני הדבר האמיתי. זמן קצר לאחר אירוסיהם של מייגן והארי, הסתובבתי סביב טירת ווינדזור ותוך דקות התאסף סביבי קהל רב, הצטלם איתי ובירך אותי במזל טוב. רציתי לומר 'זו לא אני!' אבל הנהנתי וחייכתי כאילו אני באמת בת למשפחת המלוכה. הרגשתי ככה לרגע".

דניאלה בארני היא הכפילה של מייגן מרקל. טוויטר, TNR, צילום מסך
דניאל בארני חולקת גנים דומים לדוכסית מייגן מרקל/צילום מסך, טוויטר, TNR

היא הוסיפה: "אני מרוויחה עד 800 ליש"ט להופעה והרווחתי כמה אלפים במהלך השנתיים האחרונות. זה היה מבורך, במיוחד מכיוון שרוב הזמן זה לא הרגיש כמו עבודה. פעם אחת התבקשתי להצטלם מחוץ לארמון בקינגהאם עם כפיל של הארי עבור תכנית טלוויזיה אוסטרלית והקיפו אותנו כל כך הרבה תיירים שהצלם נאלץ למשוך אותנו בכוח מהקהל. זה גרם לי להבין שלא אוכל להתמודד עם זה על בסיס יומי. זו אחת הסיבות שאני לגמרי עומדת מאחורי ההחלטה של הדוכסים לנהל חיים עצמאיים יותר: זה לא פשוט כשכל העולם בוחן אותך 24 שעות ביממה".

דניאלה בארני היא הכפילה של מייגן מרקל. צילום מסך
הארי ומייגן גרסת האדם הפשוט/צילום מסך
דניאלה בארני היא הכפילה של מייגן מרקל. צילום מסך
"הם חשבו שאני הדבר האמיתי"/צילום מסך

"גברים אמרו לי שאני דומה לשווה מ'חליפות'"

סטפני קיין, בת ה-31, המתגוררת בוורויקשייר ומנהלת חברת הסבה עם בעלה ריצ'רד, סיפרה על הצלחתה בתפקיד הדוכסית סאסקס: "אנשים העירו לי על הדמיון שלי למייגן במשך שנים. גברים היו ניגשים אלי בבר ואומרים לי שאני נראית כמו השווה מ'חליפות'. כשמערכת היחסים שלה עם הארי התחזקה, יותר אנשים שמו לב אליי. נרשמתי לסוכנות הכפילים של סוזן סקוט והתפקיד הראשון שלי היה עבור חברת לדברוקס. הייתה לי הצלחה גדולה בתפקיד. עשיתי הרבה טלוויזיה אמריקאית, כולל הופעה בחדשות NBC, כשאני עומדת מחוץ לארמון בקינגהאם. הרווחתי כמה אלפים, אבל זה פחות קשור לכסף ויותר להרפתקה. זה היה ממש כיף".

גם סטפני מרגישה שהיא מוכנה להיפרד ממייגן: "אני חושבת שזה הספיק לי. אני חושבת שימיי כמייגן כנראה ספורים. מייגן והארי ניסו את חיי המלכות וזה לא התאים להם. אני מוסרת להם בהצלחה, גם אם זה אומר שיהיה עליי להיפרד ממייגן הפנימית שלי".

"חשבו שאנחנו הדבר האמיתי - עד שפתחנו את הפה"

בילי-ג'ין באזל, בת ה-35, מתגוררת ברומפורד, שם היא מנהלת עסק לקעקועי גבות. "כשמייגן התחילה לצאת עם הארי, בקושי עבר יום בלי שאנשים עצרו אותי ברחוב כדי לומר לי שאני נראית כמו מייגן", סיפרה בילי-ג'ין ל"דיילי מייל". "כשחבר שלח את התמונות שלי לסוכנות, מיד החתימו אותי. ההזמנה הראשונה שלי - עבור חברת מכשירי החשמל הביתיים Smeg - הגיעה ממש באותו היום: ציוותו אותי לכפיל של הארי והתבקשנו להסתובב בחנות כאילו נתפסנו בידי פפראצי עושים שופינג למתנות חתונה. מהר מאוד צלמי פפראצי אמיתיים הופיעו במקום ולפני שבכלל הבנו מה קורה, תיירים סינים החלו להתאסף סביבנו וניסו להשיג איתנו סלפי. אני מתארת לעצמי שברגע שפתחנו את הפה - אני במבטא האסקס שלי והארי במבטא היורקשייר שלו - מיד קלטו שאנחנו לא הדבר האמיתי".

היא הוסיפה: "היה אירוע שהייתי צריכה ללכת למסיבה בבית אופנה גדול. בפעם אחרת הופעתי בחנות עוגות יוקרתית. אני רואה בזה הנאה וגם הרווחתי מזה גם כמה אלפי ליש"ט, כך שזה היה בונוס נחמד. היה כיף כל עוד זה נמשך".

בילי-ג'ין באזל היא אחת הכפילות של מייגן מרקל. צילום מסך
"היה כיף כל עוד זה נמשך"/צילום מסך

כפיל של דוכס זה עסק רווחי יותר מכפיל של סלב

סילביה לילפורד בת ה-39 היא מורה במכינה פרטית לבנות בלונדון אך בזמנה החופשי משמשת ככפילת מייגן. היא נשואה לכריס, גם הוא מורה ולהם שני ילדים, ג'ייק בן ה-9 ואמה בת ה-6. "כשהבשורה על ההחלטה של הדוכס והדוכסית מסאסקס לפרוש יצאה לאור, ישר חשבתי לעצמי 'טוב. כמו שנכנסתי לעסק הזה מהר, ככה אני גם אצא ממנו", היא סיפרה. סילביה עובדת ככפילת מייגן דרך סוכנות lookalikes.co.uk וקיבלה לא מעט ג'ובים רווחיים מאוד. "האירוע הראשון שלי היה בסוף נובמבר במרכז לונדון - עסקה רווחית מאוד עבור חברה גדולה עם 1,200 אורחים. 'הארי' ואני פשוט הסתובבנו, שוחחנו עם אנשים והצטלמנו איתם. זו הייתה חוויה מדהימה. הוזמנתי למסיבה אחרת באותו מקום כעבור שבועיים ולמסיבת חג המולד בוילה מקומית מפוארת".

גם היא, כמו חברותיה הכפילות, לא מיהרה לוותר על משרתה הקבועה בבית הספר: "אני מקבלת עבודות לפי לו"ז עבודת ההוראה שלי, אם כי בית הספר מאוד תומך בי. הילדים והצוות תמיד קראו לי מייגן. זו הייתה בדיחה ארוכת שנים. מה יהיה הלאה? מי יודע. יש אנשים שאומרים שאהיה עסוקה מתמיד אחרי ה'מייגזית', אבל אני חושבת שלמרות שלהיראות כמו סלבריטאית זה נהדר, זה סימן ההיכר המלכותי שבאמת גרם לי להתבלט".

גם לוואלה! סלבס יש המון כפילות (או לפחות זה מה שהיא חשבה עד שהיא הבינה שאלה פשוטנ סופגניות שנשארו מחנוכה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully