וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי ומייגן אאוט: איזה פאוור קאפל הייתם מצרפים למשפחת המלוכה?

17.1.2020 / 0:13

הנסיך הג'ינג'י ורעייתו ההוליוודית עשו "אקזיט" ממשפחת המלוכה הבריטית? אללי, אבל וואלה! סלבס מצאה דרך להרגיע את המלכה אליזבת' ונתיניה: שילוב של זוג סופר-מפורסם חדש במשפחה. אתם, רק צריכים לשמש כיועצים מלכותיים ולבחור איזה מהאופציות תשתלב כהלכה. הצביעו

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

יש רגעים בחיים שבהם קצת קשה להכיל את גודל הבשורה, למשל זה שבו נודע לעולם כולו שהנסיך הארי ומייגן מרקל מבקשים לעזוב את תפקידם הרשמי במשפחת המלוכה הבריטית - ולצאת לדרך עצמאית. כפיות טובה? חוצפה של ממש? מקרה של זוג צעיר ופוחז? ייתכן שכל האפשרויות נכונות, אבל נכון לינואר של שנת 2020, נפער חלל במשפחה של המלכה אליזבת', זו ששולטת על הממלכה מקנדה ועד לונדון, שיש למלא.

נו, טוב שוואלה! סלבס כאן כדי להשחיל הצעה חתרנית - מה אם הקווין ונתיניה, יחליטו לשלב פאוור קאפל מפורסם לא פחות במקומם של הג'ינג'י וההוליוודית שלו? תחשבו על זה, הזוג כבר יהיה מוכר בהחלט, ימשוך תשומת לב רבה וימשיך לחיות באושר ועושר, פלוס ארוחות שישי אצל פרינס צ'ארלס או וויליאם וקייט, תלוי תורו של מי לארח. זה נוח, מרגש וחתרני.

מייגן מרקל בית קנדה לונדון הנסיך הארי. GettyImages
פחות רויאלס. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

רכלו על הזוגות המפורסמים באינסטגרם

על מנת לסייע לוואלה! סלבס לבחור את מי להציע לממלכה המאוחדת, אתם צריכים להצביע ולקבוע את מי מהזוגות המפורסמים הייתם רוצים לראות מרענן את המשפחה הקפדנית: אולי את ג'ורג' ואמל קלוני האיכותיים או שמא ביונסה וג'יי זי, שהגיעו מהתחתית אל הפסגה (גם ככה כבר קוראים לה קווין בי)?

אלן דג'נרס ובת הזוג פורשיה יוסיפו למשפחה את כל צבעי הקשת, בעוד שויקטוריה ודיוויד בקהאם נראים כתוספת אצילית בהחלט לארמון. רגע, רגע, אל תגידו שלא תהיתם איך ילדיה של מלכת הריאליטי, קים קרדשיאן וקניה ווסט שלה, ישתלבו עם הנכדים ג'ורג'י, שארלוט ולואי. יאללה, הגיע הזמן שתצביעו, זה לא יעזור המון, אבל שווה לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully