וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי "פשוט חתך מחייו כמה מחבריו הטובים ביותר"

16.1.2020 / 11:46

ההודעה הדרמטית של הנסיך הארי ומייגן מרקל - הביאה לגילויים חדשים בנוגע לחייהם. למשל, העובדה שהג'ינג'י של בית המלוכה הבריטי פשוט לא חבר. על פי הדיווחים, "כמה מהאנשים הקרובים אליו עד לידת בנו - אפילו לא יודעים את מספר הטלפון שלו כיום". וואלה! סלבס פרנמי

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

מאז שנודע על החיבור של הנסיך הארי ומייגן מרקל, הרבה גבות הורמו ברחבי הממלכה הבריטית והעולם כולו: מה קשר בין הנסיך האדמוני מלונדון לכוכבנית ההוליוודית הגרושה? האם אחרי החתונה העולם יחבק את התוספת החדשה למשפחה? מה יקרה כשיהיו להם ילדים ואיך מייגן תשתלב עם הקרירות הבריטית?

אז זהו, שכשנה וחצי אחרי האיחוד המרגש בטקס החתונה ושמונה חודשים אחרי לידת בנם הבכור, ארצ'י, מתברר שמייגן והארי לא כאלה תמימים, אלא מתוחכמים מספיק על מנת לבקש "שחרור" מתפקידם המלכותי והתלות במשפחה - מה שיצר סערה לא רק בחדרה הפרטי של המלכה אליזבת', אלא בקרב חובבי בית המלוכה ברחבי הגלובוס. האשמה מופנית בעיקר לאשתו האמריקאית של הפרינס? אבל מתברר שכמו בריטני, הוא לא כזה תמים ומושפע מאהובתו כפי שטוענים.

רכלו על הנסיך הארי באינסטגרם

בריטניה: לדוכסית מייגן מרקל ולנסיך הארי נולד בן. הצאצא החדש יהיה השביעי בתור לרשת את הכתר. אתר רשמי
כבר לא חבר. הנסיך הארי/אתר רשמי

על פי דיווחים חדשים שפורסמו בהוליווד אחרי ההודעה הדרמטית של הדוכים מסאסקס (רגע, זה עוד התואר שלהם בכלל?) - הנסיך בן ה-35, "פשוט חתך" כמה מחבריו הקרובים ביותר, רגע לפני שהפך לאבא. המגזין "פיפל", ציטט כמה קרובים לשעבר של הארי, שטוענים ש"מובן לחלוטין שגבר מאוהב מקדיש המון זמן לאשתו הטרייה, מבלה איתה על חשבון הזמן שבו נהנה עם חברים עד אז. אבל הריחוק שהנסיך הפגין אחרי החתונה היה קיצוני מאוד, אלה אנשים היו כמו אחים עבורו במשך שנים ארוכות".

עוד בוואלה!

הנסיכים וויליאם והארי נמצאים בשפל חדש ביחסים ביניהם

לכתבה המלאה

על פי הרכלנים, "הנסיך החליף יום אחד את מספר הטלפון שלו ואפילו לא עדכן אותם, אין להם איך לתקשר איתו יותר" והוסיפו שההתרחקות הקיצונית, קרתה במקביל לפערים שהתגלו בין הארי לאחיו הגדול והקרוב (לשעבר) נסיך וויליאם, במהלך השנה שעברה. "הניתוק שלו דחף בסופו של דבר לבחירה להתנתק מכל המשפחה המלכותית. יש יותר מדי דם רע בין בני המשפחה, זה רעיל", סיפרו.

לדברי המקורבים לנסיך, אם היחסים בינו לבין שאר בני המשפחה היו טובים יותר, הנסיך הארי גם לא היה מתרחק משאר סביבתו. מצד שני, עם חברים כאלה רכלנים, פלא שהוא ניתק אותם מחייו?


וואלה! סלבס לא תמימה בכלל, במיוחד אם תשאלו אותה האם ראתה את ארוחת הצהריים שלכם.

מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
רגע, זה באשמתה או שלא? הנסיך עם מייגן מרקל/GettyImages
הנסיך הארי הארי מגיע לחתונתו יחד עם אחיו, הנסיך וויליאם, 19 במאי 2018. AP
לאחיך עוד יש את מספר הטלפון שלך? הנסיך וויליאם עם הארי/AP
הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, כריסטמס 2018. GettyImages
רביעייה לא מושלמת. הארי עם וויליאם, פלוס מייגן עם קייט מידלטון/GettyImages
הנסיך הארי בקנדה. GettyImages
באד בוי. הנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully