וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה זועמת! הארי ומייגן לא קיבלו את ברכתה

9.1.2020 / 12:02

אחרי התדהמה שהכתה את העולם כולו בעקבות ההודעה של הנסיך הארי ומייגן מרקל - עכשיו מתברר כי השניים בכלל לא פנו להתייעץ עם המלכה ואף לא הודיעו לה מראש, כך שהיא גילתה זאת מהפוסט שלהם באינסטוש. וואלה! סלבס מסתבכת

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/צילום: BBC, עריכה: יאיר דניאל

אם גם אתם עדיין בהלם ולא מסוגלים לעכל את גודל הבשורה המרה של הנסיך הארי ומייגן מרקל - שהודיעו אתמול (ד') קבל עם ואינסטוש כי הם נוטשים את הממלכה הבריטית ומוותרים על התואר המלכותי שלהם, תחשבו רק מה עבר על המלכה האם, המלכה אליזבת', שנאלצה לגלות את הבשורה דרך פוסט מסכן ברשתות החברתיות. או יותר נכון דרך יועץ התקשורת שלה, כי היא לא באמת גולשת באינסטוש.

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
יאללה, ביי/GettyImages

למי מכם שלא יודע איך עובדת המונרכיה, אז כל צעד, שעל, ביקור או אפילו מחשבה - לא עוברת בלי אישור של כבוד מעלתה, כך שצעד דרמטי שכזה ודאי שצריך את ברכת הדרך של המלכה האם והעובדה שהשניים לא פנו אליה לקבל את ברכתה, שלא לדבר על כך שלא הכינו אותה והודיעו לה מראש, נחשב לסוג של בגידה בבית המלוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
המלכה אליזבת' מתבוננת בפרט מתוך אוסף הבולים המלכותי. רויטרס
אני בהלם!/רויטרס

"זה מאוד לא הוגן כלפי המלכה שלא ראויה שיתנהגו אליה בצורה הזו", אמר מקור מבית המלוכה, "המשפחה מבינה שהם רוצים לעשות משהו שונה והם מוכנים לעזו להם. אנשים בארמון פשוט הרוסים מהידיעה". גורם בכיר בארמון ידע להוסיף, "המשפחה מאוד מאוכזבת, המומה ובעיקר עצובה מהאירועים האחרונים".

מייגן מרקל המלכה אליזבת ביקור צ'סטר צ'שייר. GettyImages
את חושבת שאת יכולה לנצח אותי?/GettyImages

בהודעה רשמית שיצאה מבית המלוכה, אפשר לראות כי המלכה נמנעת מלתת לזוג את ברכת הדרך ומנסה לרמוז על הכעס והאכזבה שלה מהשניים, "השיחות עם הדוכס והדוכסית מסאסקס נמצאים בשלבים מוקדמים", כתבה המלכה, "אנחנו מבינים את הצורך שלהם לפנות לדרך אחרת, אבל אלו נושאים מסובכים שייקח זמן לעבוד עליהם". או במילים אחרות: תמשיכו לחלום שאתם עוזבים.

וואלה! סלבס כבר שנים מנסה לעזוב את הדלת של המקרר, זה קשה לה.

קייט מידלטון הנסיך וויליאם המלכה אליזבת. GettyImages
ראית את אחיך החצוף?/GettyImages
הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, כריסטמס 2018. GettyImages
היה שלום אח יקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully