וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי ומייגן מוותרים על תואר המלוכה ועוברים לאמריקה

8.1.2020 / 21:00

הממלכה בהלם: הנסיך הארי ומייגן מרקל הודיעו הערב בדרמטית כי הם מוותרים על מקומם בבית המלוכה ועל התואר דוכסים - כך שיממנו את עצמם. כמו כן, הארי ומייגן עוזבים את הממלכה ועוברים לאמריקה. וואלה! סלבס נפרדת

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

את היום הזה תושבי הממלכה הבריטית לא ישכחו: אם עד עכשיו הם בעיקר התרכזו בימים שמחים כמו יום ההולדת של המלכה אליזבת', החתונה של הנסיכים והולדת הנכדים, כעת הם יוסיפו ליומן תאריך נוסף, אלא שהפעם הוא לא יהיה כל כך שמח - היום בו הנסיך הארי ורעייתו, הדוכסית מייגן מרקל הודיעו כי הם מוותרים על תואר המלוכה שלהם ועוזבים את הממלכה לטובת אמריקה הגדולה.

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
יחנכו את בנם על פי המורשת המשפחתית. הנסיך הארי ומיגן מרקל/GettyImages

למקרה שאתם לא מעורים בטקסי בית המלוכה, הוויתור על התואר אומר כי השניים לא ישאו יותר את התואר הדוכסים מסאסקס וכי הנסיך הארי יפרוש מרשימת ההמתנה לטוענים לכתר המלוכה. אם לא די בכך, ההורים של הבייבי ארצ'י יפסיקו ליהנות מכל המותרות שמצטרפות לתפקיד ולא יקבלו משכורת מהמדינה, עם זאת, בתמורה לא יאלצו לסבול בכל מיני טקסיים רשמיים שכולם כנראה נרדמים במהלכם.

עוד בוואלה!

הבייבי של הנסיך הארי ומייגן מרקל הוא הדבר החמוד ביותר שתראו היום

לכתבה המלאה
מייגן מרקל בית קנדה לונדון הנסיך הארי. GettyImages
מייגן, בטוחה שאת רוצה לוותר על זה?/GettyImages

אם חשבתם שכאן נגמרו החדשות הרעות, הרי שהשניים כתבו בפוסט משתפך שפורסם הערב (ד') ברשתות החברתיות מטעם ארמון המלוכה - כי לאחר מחשבה רבה ולא מעט שיקולים - הם החליטו לחלק את זמנם בין אנגליה לביתם החדש שבצפון אמריקה.

בשנה אחרונה סבל הזוג הנוצץ מעוינות מצד התקשורת הבריטית - דבר עליו התלוננו מספר פעמים, כך שהשמועות כי הארי, מייגן והבייבי בודקים אופציות למעבר לארץ אחרת, לא איחרו לבוא. כעת, השניים מודים לכולם ובמיוחד למלכה, או סבתא של הארי, בהבטחה שימשיכו לכבד את הכתר ואת המורשת שלה ואף יחנכו את בנם על פי המסורת.


וואלה! סלבס חושבת שנים לעזוב את הבית של סבתא, אבל היא נעלה אותה במרתף.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
אולי בכל זאת נישאר?/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
הזדמנות אחרונה! הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully