וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל תבורי חושף: "תקפו אותי בילדות, אף פעם לא הרגשתי אהוב"

23.12.2019 / 10:45

לא הבנתם מדוע הזמיר המדובר לא הפסיק לבכות ביום הולדתו? אז זהו, שכעת, בן אל תבורי מסביר את ההתרגשות בצלקות רגשיות שהוא נושא מאז ילדותו. "לא הרגשתי משפחה מושלמת, כפי שכבר הספקתם לראות בתקשורת", כתב ברשת. וואלה! סלבס פותחת

מסיבת הפתעה ליום ההולדת של בן אל תבורי/ניר פקין

בן אל תבורי, או חצי הצמד המוזיקלי החביב על הישראלים בשנים האחרונות, ציין אתמול (א') את יום הולדתו ה-28 ברעש, סלסולים, מסיבת הפתעה פלוס קולות של איחוד עם אם בנו הפעוט תו פרינס תבורי ו... הרבה, הרבה דמעות. מוזר ולא שגרתי אצל בנאלוש? אז זהו, שכעת, הזמיר מסביר בפתיחות למה בכה כל כך הרבה כשגילה על מסיבת ההפתעה שערכו לו והמוזמנים שהגיעו אליה. מה שאומר הרבה מידע אישי על שנות חייו, שלדבריו של תבורי ג'וניור, לא היו כל כך פשוטות.

רכלו על המידע החושפני על בן אל באינסטוש

בן אל תבורי. ניר פקין
זה בן אל תבורי מרוגש עד דמעות/ניר פקין

"מעולם לא באמת היה כסף"

"הרבה דברים שמעולם לא סיפרתי, כי תמיד העדפתי לשמור אותם לעצמי, אבל הגיע הזמן לשתף אתכם קצת בחיים האישיים שלי - משהו שלעולם אני לא עשיתי ולא אעשה", כתב תבורי הבן בפוסט אישי שפורסם היום ברשתות החברתיות. "רובכם לא יודעים אבל גדלתי בראשון לציון, הרבה חושבים שתמיד היה כסף, ותהילה, כי אני הבן של... אז לא", הסביר.

עוד בוואלה!

חשיפה: האמת מאחורי תמונות האינסטגרם של בן אל תבורי

לכתבה המלאה

"דיי סבלתי מזה בתור ילד כי כל דבר קטן שאבא/ אמא היו עושים היה נופל עלי בבית ספר. מה זה נופל? היו יורדים עלינו ותוקפים אותנו. אבל זה לא העיקר", חשף בן אל בכנות, "מעולם לא באמת היה כסף. כבר בגיל 10 עבדתי כי ידעתי שאצטרך לדאוג לעתיד שלי ולעצמי". אז, המשיך בפתיחות כי "אף פעם לא הרגשתי אהוב, לא הרגשתי משפחה מושלמת, כפי שכבר הספקתם לראות בתקשורת. תמיד הייתה לי משפחה מושלמת אבל מוזרה ובתור ילד שלא האמינו בו בכלל, אני האמנתי בעצמי".

אביבה תבורי, בן אל תבורי. ליאור פינקסון,
הכל טוב עם אמא? תבורי ואביבה/ליאור פינקסון
בן אל תבורי עם שימי תבורי בטיזר לקליפ "הכל לטובה". יוטיוב, צילום מסך
אף פעם לא הרגיש במשפחה מושלמת. בן אל ושימי תבורי בילדותי/צילום מסך, יוטיוב
"אף פעם לא היו לי חברים קרובים"

"ימי הולדת אני לא אוהב, אבל באמת לא אוהב, כי זה מזכיר לי עד כמה בודד הרגשתי בחיים, אבל אתמול הייתה לי הזכות הענקית לראות כמה אנשים אוהבים אותי. אתם תצחקו תגידו נו באמת... אבל באמת שאף פעם לא היו לי חברים קרובים", הודה, "אף פעם לא הרגשתי נאהב באופן אישי". אז, סיכם ב"תודה רבה שגרמתם לי לבכות 24 שעות ברצף ולהבין שעוד קצת אוהבים אותי".

סטטיק, מי ידע שמסיבה אחת תסחט מבן אל כל כך הרבה התרגשות ומידע חושפני? וואלה! סלבס הייתה מארגנת אחת כבר מזמן, כולל האבא שימי תבורי - שאיתו הוא לא בקשר בשנים האחרונות במה שסוקר בתקשורת בהרחבה מאז שהוא בזוגיות עם רעייתו, יהודית באומן - האמא חובבת הריאליטי אביבה תבורי, אחותו בת אל וגם האקסית אורטל.


וואלה! סלבס אוהבת באמת ובתמים רק מזונות עתירי קלוריות.

View this post on Instagram

הרבה דברים שמעולם לא סיפרתי , כי תמיד העדפתי לשמור אותם לעצמי אבל הגיע הזמן לשתף אתכם קצת .. קצת בחיים האישיים שלי משהו שלעולם אני לא עשיתי ולא אעשה . רובכם לא יודעים אבל גדלתי בראשון לציון הרבה חושבים שתמיד היה כסף , ותהילה וכו .. כי אני הבן של .. אז לא .. דיי סבלתי מזה בתור ילד כי כל דבר קטן שאבא / אמא היו עושים היה נופל עלי בבית ספר . מה זה נופל? היו יורדים עלינו ותוקפים אותנו אבל זה לא העיקר .. מעולם לא באמת היה כסף.. כבר בגיל 10 עבדתי בגימבורי כי ידעתי שאצטרך לדאוג לעתיד שלי ולעצמי . אף פעם לא הרגשתי אהוב , לא הרגשתי משפחה מושלמת , כפי שכבר הספקתם לראות בתקשורת תמיד הייתה לי משפחה מושלמת אבל מוזרה ❤️ ובתור ילד שלא האמינו בו בכלל , אני האמנתי בעצמי ! ימי הולדת אני לא אוהב , אבל באמת לא אוהב כי זה מזכיר לי עד כמה בודד הרגשתי בחיים , אבל אתמול הייתה לי הזכות הענקית לראות כמה אנשים אוהבים אותי , אתם תצחקו תגידו נו באמת .. אבל באמת שאף פעם לא היו לי חברים קרובים אולי 1-2 אף פעם לא הרגשתי נאהב באופן אישי אז באמת מהלב שלי אליכם רציתי לומר תודה לכולם באמת לכולם ואני לא אגיד שמות כדי לא לפגוע באף אחד ❤️ תודה רבה שגרמתם לי לבכות 24 שעות ברצף ולהבין שעוד קצת אוהבים אותי תודה לכולם על הברכות משתדל לענות לכולם סליחה אם פספסתי מישהו. שום דבר לא מובן מאליו ! תזכרו את זה, לא משנה מי אתם מה אתם! כולנו אותו דבר.

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on

יהודית באומן, שימי תבורי. ניר פקין
בלילה בלי כוכב. שימי ויהודית תבורי/ניר פקין
בן אל תבורי, אורטל עמר. סרג'ו סטרודובצב,
מחבב אותה פלוס. בן אל עם האקסית אורטל ובנם, תו פרינס/סרג'ו סטרודובצב
סטטיק ובן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
תודה לסטטיק. בן אל תבורי והחבר הטוב/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully