וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל תבורי מאבד את זה? הזמר נגד התקשורת

וואלה! סלבס

30.1.2019 / 11:44

האם פרסום אחד ברשתות החברתיות הוציא חצי מהצמד המוזיקלי החביב על הישראלים מאיזון? כי נדמה שהימים האחרונים של בן אל תבורי באמריקה הרחוקה לא קלים - כך שהשבוע החליט על צעד קיצוני שחוסם את כלי התקשורת. וואלה! סלבס דיסלייק

בן אל תבורי ובחורה מסתורית במועדון בניו יורק (אינסטגרם)

נדמה היה שבן אל תבורי, שהוא לא רק חצי מהצמד המוזיקלי הכי לוהט בישראל בעשור הנוכחי או נושא שם משפחה מקומי סופר מפורסם - יכול להתמודד עם הכל. בכל זאת, בשנים האחרונות התמודד עם נתק מתוקשר עם אביו שימי תבורי, שירים סופר קליטים שהפכו אותו לאליל בנות, בת זוג מדוברת, ילד משותף שהביאו לעולם ללא נישואים, שמועות, סיפורים, אחים ואמא מתוקשרים לא פחות, כותרות לא מחמיאות, ג'ט לג, ביקורות ועקיצות.

אבל מי חשב שדווקא פרסום תמים ברשת החברתית אינסטגרם, על רקע מערכת היחסים המעורערת שלו עם אם בנו תו פרינס תבורי, כתבת הבידור אורטל עמר - הוא זה שבאמת יצליח לשגע את המסלסל בן ה-27, שכנראה החליט לצאת למלחמה נגד כלי התקשורת הישראלים. בערך.

בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
לא רוצה שיעקבו אחריו, או משהו. בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

מה קורה עם בן אל? רכלו באינסטגרם

קצת סדר: תבוריניו, כפי שכבר הספקתם לקרוא לראשונה בוואלה! סלבס, עזב בחודש שעבר את הבית, על רקע החיכוכים במערכת היחסים הזוגית שלו עם בת הזוג (בנפרד?). רגע אחר כך כבר הספיק לעלות בלי אהובתו והבייבי על טיסה - לסיבוב הופעות יחד עם סטטיק בארצות הברית, כאשר התחנה הראשונה של הצוות הייתה העיר ניו יורק.

עוד באותו נושא

רק סטטיק ובן אל יצילו את עולם המוזיקה הבינלאומי

לכתבה המלאה
בן אל תבורי, אלכסנדרה לווינאס. אינסטגרם, צילום מסך
רק ידידים? בן אל עם אלכסנדרה לווינאס, הבחורה שאיתה תועד בניו יורק/צילום מסך, אינסטגרם
הברית של תו פרינס תבורי, בן אל תבורי, אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
בינתיים בבית, הבייבי תו פרינס תבורי ממתין עם אורטל עמר/צילום מסך, אינסטגרם

אבל מתברר שלא כל מה שקרה שם הוא שירה, כייון שבתחילת השבוע הגיע למערכת התקשורת המקומיות סרטון אינסטוש - שפרסמה דוגמנית בלונדינית אלמונית, בשם אלכסנדרה לווינאס, מבילוי שלה עם הכוכב הישראלי במועדון פרוע בתפוח הגדול. לא מדובר בקטע סודי, אלא בווידאו פומבי מאוד שעלה ביוזמתה לרשת (בו הזמר אף מתוייג), שבו בן אל מחבק אותה ושולח לעברה לשון שובבה. טוב, הם מיודדים... בערך.

התוצאה? קטע שערורייתי שפורסם בכל מקום, כנראה קצת הלחיץ את בן אלוש, שהחליט בתגובה לפרסם בעצמו ברשת תמונות של האדם שהוא חושב שהדליף את המידע העסיסי הזה למערכות התקשורת הישראליות. בעוד שהפוסט עם ההאשמה הנוקבת נמחק על ידי תבורי ג'וניור אחרי זמן קצר, הזמר המפורסם החליט בימים האחרונים על עוד מעשה הצהרתי נגד הרכלנים המקומיים: לחסום את גופי התקשורת הצהובים מחייו, לפחות מהפרופיל הפרטי שלו באינסטגרם.


זה נכון, לפי שעה גם וואלה! סלבס לא יכולה לראות מה קורה בחייו של בן אל באינסטגרם, כלומר, אלא אם אחרים מגלים לה. נחשו מה, תמיד מגלים לה.

בן אל תבורי. אור גפן,
כועס על מישהו? תבורי ג'וניור/אור גפן
בן אל תבורי, אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
פעם, החיים של בן אל נראו ככה/צילום מסך, אינסטגרם
בן אל תבורי. לירן בן יוסף,
צה סטטבוי אומר? בן אל במצב טיסה/לירן בן יוסף
סטטיק, בן אל תבורי. ניר פקין
ד"ש מאמריקה. סטטיק ובן אל תבורי/ניר פקין
בן אל תבורי, אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
שומרת על זכות השתיקה. אורטל עמר עם בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully