וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וורד עונה למבקרים: "אני שלמה עם איך שאני נראית"

בשיתוף רויאלטי, וואלה! סלבס בשיתוף רויאלטי

5.11.2019 / 7:41

בגיל 23, ניקולה וורד מאוד עסוקה, מדלגת מקמפיין לקמפיין ולאלה שמקנטרים את הדוגמנית על הלבוש המינימלי היא אומרת: "אני שלמה עם עצמי, כל דוגמנית בתעשייה צריכה לאהוב ולקבל את עצמה". ומה לגבי חזרה אפשרית ל"הישרדות"? מסתבר שיש לה תשובה מפתיעה

ניקולה וורד בתפקיד קייט מידלטון/רויאלטי

ניקולה וורד עברה לא מעט מאז שהשתתפה ב"הישרדות". אז, על האי בעונה השנייה של התוכנית, היא הרבתה להסתובב בביקיני, וגם היום נוהגת בקמפיינים השונים לחשוף טפח.

"תמיד צוחקים עלי שהצילומים האהובים עלי הם אלה שבהם אני מתפשטת", היא מספרת בחיוך, "אומרים לי שתמיד אני טופלס, או בתחתונים, רק תנו לי בלי כלום. האמת היא שאני עושה הרבה מאוד צילומים מכל הסוגים לביוטי ואופנה".

את מרגישה בנוח עם הגוף שלך.

"בתעשייה הזו אני יכולה להגיד בלב שלם שאני שלמה עם עצמי, אוהבת איך שאני נראית ומקבלת את עצמי. כל דוגמנית בתעשייה צריכה לאהוב ולקבל את עצמה כמו שהיא".

וורד, בת 23 מקיבוץ עמיר, היא בת לאב אנגלי שהגיע לקיבוץ כמתנדב, פגש את אימה וההמשך ידוע. כבעלת שורשים בריטיים חזקים, היא שמחה לחקות את אחד האייקונים הגדולים של הממלכה היום, הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון.

"אני בריטית וקייט מדהימה, מלכותית", אומרת ניקולה, "יש לי חיבור לדמות הזאת והכבוד הוא לי". וורד ענדה במהלך הצילומים עגילים ושמה גם טבעת יהלומים של 'רויאלטי', אליהם לא יכלה להישאר אדישה: "העגיל מקסים והטבעת יפהפיה. כחול זה הצבע שלי".

ומה לגבי חזרה לאי? האם היא הייתה עושה את זה שוב? "הרבה אנשים אומרים 'מה, אני אצא עוד פעם? זה כבר לא אותו הדבר", היא אומרת, "אבל לא באתי מוכנה אז והפעם אגיע מוכנה. אני מודה שבכל מקרה יש קושי אמיתי - הרעב, הקור והבדידות לא פשוטים".

  • רויאלטי עגילים. אורי ליבני,

    טבעת זהב 18K משובצת ספירים ויהלומים

    15,738
    לחץ כאן לרכישה
  • רויאלטי עגילים. אורי ליבני,

    עגילי זהב 18K משובצים ספיר ויהלומים

    19,562
    לחץ כאן לרכישה
ניקולה וורד היא קייט מידלטון. אתר רשמי
יצא דומה. ניקולה וורד מול קייט מידלטון/אתר רשמי
ניקולה וורד היא קייט מידלטון. אתר רשמי
כחול הוא הצבע שלה. וורד עם התכשיטים של רויאלטי/אתר רשמי
בשיתוף רויאלטי, וואלה! סלבס בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully