וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגל שחמון: "מחמיא לי שגברים צעירים מתחילים איתי"

בשיתוף רויאלטי, וואלה! סלבס בשיתוף רויאלטי

19.8.2019 / 7:38

בגיל 48, הדוגמנית שמחה להמשיך להיות פעילה: "כיף שהתקשורת נותנת לאישה מקום להתבגר". ומה לגבי השמועות על רומן עם אייל ברקובר? "רצו לקחת את זה לשם, אבל לא היה שום דבר". וואלה! סלבס טיפולים אסתטיים

סיגל שחמון בדמות ויקטוריה בקהאם/הפקת רויאלטי

סיגל שחמון כבר לא ילדה, אבל גם בגיל 48 היא מתהדרת בתואר "דוגמנית" בלי התוספת "לשעבר" - והיא מרוצה. "זה כיף שאפשר לעבוד והתקשורת נותנת מקום לאישה להתבגר", סיפרה במהלך צילומים לפרויקט של "רויאלטי", במסגרתו נכנסה לתפקיד של ויקטוריה בקהאם. "אני תמיד אומרת 'כמה שפחות פוטושופ'. זה נראה פחות טוב אבל זאת המציאות".

כמה שפחות פוטושופ אומר גם פחות בוטוקס וניתוחים? לא בדיוק. "אני חושבת שכדאי לעשות הכול", היא מסבירה, "הכי חשוב זה המינונים. אפשר להשאיר חלק מהקמטים, הרי אי אפשר להילחם בגיל. ממילא זה יילך וינבול, מה שחשוב זה לעבוד על הבפנים, שהאור יבוא משם".

סיגל שחמון היא ויקטוריה בקהאם. עיבוד תמונה
דומה, נכון? סיגל שחמון מול ויקטוריה בקהאם/עיבוד תמונה

שמלה: פקטורי 54

הצילומים נערכו במסגרת פרויקט של רויאלטי ובו מצטלמות דוגמניות לצד דמויות איקוניות, ויש להודות ששחמון יצאה מאוד דומה לבקהאם - מלבד דבר אחד. "יש לה את הבעל הכי חתיך שיש וחברת בגדים שווה. לא רע לה בחיים", אומרת שחמון, "היא רק לא מחייכת מספיק. אני מאוד רציתי לחייך בצילומים ואמרתי 'זה לא ויקטוריה, את צריכה פנים ארוכות וחתומות בלי הרבה הבעה'. חיוך זה מה שהייתי מאחלת לה. ולי? את דיוויד".

התהליך היה עבורה מעט מוזר. "האמת שזה שוק. האף שלי מודבק עם מסקינטייפ, הגבות שלי מחוקות ומצוירות מחדש, אני מסתכלת במראה ואומרת 'זה לא אני', הכול נראה לי שונה לחלוטין".

ומה לגבי החיים האישיים? "אני עדיין 'רווקה'", היא מספרת, "התכשיט הכי יקר שלי יש בבית הוא טבעת האירוסין לשעבר שלי. רוצה שאספר לך איפה המחבוא? במטבח, מאחורי קופסת העוגיות".

השמועה אומרת שאת אוהבת גברים צעירים ולכן השתעשעת עם אייל ברקובר.
"שמועה מעולה. אני לא חובבת גברים צעירים, אבל נורא מחמיא לי שהם מתחילים איתי. אייל לא התחיל איתי. הכרנו דרך חברים משותפים והעיתונות רצתה לקחת את זה לרומן, אבל לא היה כזה".


וואלה! סלבס רוצה לקבוע תור לבוטוקס, אבל מחכה שסימני השיזוף יירדו קצת.

סיגל שחמון בדמות ויקטוריה בקהאם. אתר רשמי
עם תכשיטים מלכותיים. סיגל שחמון/אתר רשמי

שמלה: פקטורי 54

  • טבעת. אורי ליבני,

    טבעת יהלום במבנה מרובע

    5199
    7427
    לחץ כאן לרכישה
  • צמיד. אורי ליבני,

    צמיד יהלומים ורובינים

    47112
    67303
    לחץ כאן לרכישה
  • עגילים. אורי ליבני,

    עגילי זהב עגולים בשיבוץ יהלומים

    2898
    4140
    לחץ כאן לרכישה
בשיתוף רויאלטי, וואלה! סלבס בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully