וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצחוק או לבכות? התעלול של ג'סטין ביבר שחצה את הגבול

וואלה! סלבס

2.4.2019 / 11:12

הפופסטאר החליט לבשר לעולם שאשתו הטרייה, הדוגמנית היילי בולדווין, מטפחת ברחם יורש עצר לשושלת ביבר - מה שגרם לאלפי אנשים, כולל כמה חברים מפורסמים של ג'סטין, להתרגש עד דמעות. אז זהו, שלא. וואלה! סלבס טעם רע

splash

מכירים את הסיפור על הילד שצעק "זאב, זאב", רק כדי לשגע את הכפר שלו ועצבן את כולם, עד שלבסוף באמת פגש באחד, זכה להתעלמות וסיים כארוחת הצהריים שלו? אז ג'סטין ביבר היה אתמול הילד הזה, רק שהוא עשה את זה למיליוני מעריצים ומכרים ברחבי העולם רק בגלל ה-1 באפריל, יום הצחוק והמתיחות הבינלאומי, בבדיחה מרגשת שחצתה את גבולות הטעם הטוב. אבל ממש.

רכלו על המתיחה של ביבר באינסטגרם

מתיחה של ג'סטין ביבר באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
הרמז הראשון של ג'סטין ביבר, שבישר על ההריון/צילום מסך, אינסטגרם
מתיחה של ג'סטין ביבר באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
אז, הגיעה גם התמונה הזאת של היילי בולדווין בבדיקה רפואית/צילום מסך, אינסטגרם

העובדות: ביבר בן ה-25 שמשגע את העולם כבר עשור, נישא לדוגמנית היילי בולדווין בסתיו שעבר, בטקס סודי שתחילה הכחישו. לא צחקתם בזמנו? אז כנראה שבכיתם כשהפופסטאר הודיע לאחרונה שהוא סובל מבעיות אישיות ורגישות עם עצמו, מה שגרם לו לקחת פסק זמן מעשייה מוזיקלית בתקופה הקרובה.

אבל פסק זמן מהעבודה, לא אומר שהוא לא יכול לכייף וכנראה גם להפיג את השעמום, כך שאתמול לכבוד יום השיגועים הבינלאומי, החליט לקחת הכל לקיצון ופרסם ברשת תמונת עובר ברחם - מבדיקת אולטרסאונד. בעוד שחצי מהעולם חשב שמדובר בהריון שיוביל ללידת יורשת עצר לשושלת ביבר, החצי השני היה בטוח שמדובר בתעלול, מה שגרם לביבר לפרסם עם כמה צילומים של בולדווין אהובתו, כשהיא במהלך בדיקה רפואית שמתרכזת באזור הבטן שלה, לצד הכיתוב "אם חשבתם שמדובר במתיחה...". היא הרה, פתחו את בקבוקי השמפנייה!

מתיחה של ג'סטין ביבר באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
רגע, ביץ', זה מה שקורה פה? ההבהרה של ג'סטין ביבר/צילום מסך, אינסטגרם

קונגרג'וליישנז? אז זהו, שלא ממש: אחרי תגובות מברכות של מאות אלפי מעריצים, בהם גם כאלה מפורסמים, ביבר החליט לפרסם תמונת הבהרה נוספת מבדיקת אולטרסאונד - שבה במקום העובר מופיע כלבלב, לצד הכיתוב "רגע, אלוהים, זה... 1 באפריל". טעם רע, מיסטר ביבר, סבתא שלך יכלה להתעלף או משהו.

חה, כאמור לצד המשועשעים, לא הרבה אנשים צחקו, כך שבין הנופלים בפח היו גם דיוויד בקהאם, אריאנה גרנדה שכתבה לו בתגובה "לאאאאא" ואפילו המאמא החדה של הקרדשיאנ'ז, קריס ג'נר, שהעירה "חטפתי צמרמורת לרגע... עד שהבנתי איזה יום היום". מה שאומר שיום אחד כאשר ביבר ובולדווין באמת יהיו בהריון, בשעה טובה, אף אחד כנראה כבר לא יאמין להם.


וואלה! סלבס מותחת רק שרירים, בזמן שהיא עולה במדרגות הביתה.

תשמור על הפין שלך

תמונה של ביבר והיילי שיגעה את הרשת

לכתבה המלאה
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
זו כבר לא בדיחה, אלא באמת מה שהוא לבש. ג'סטין ביבר עם היילי/splash
ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין. ספלאש
צחיק וצחוק אתכם. ביבר ובולדווין/ספלאש
אריאנה גרנדה. splash
נפלה בפח. אריאנה גרנדה/splash
קריס ג'נר. splash
בכתה מאושר. קריס ג'נר/splash
ג'סטין ביבר. splash
לנצח קונדסון. ג'סטין ביבר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully