וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, ג'סטין ביבר וארוסתו נתפסו ברגע אינטימי... בפומבי

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

28.8.2018 / 0:01

מה קרה עם להמתין עד החתונה? כי התמונות המביכות החדשות של ג'סטין ביבר, יחד עם ארוסתו הטרייה היילי בולדווין, קצת מבלבלות את המעריצות של הפופסטאר. וואלה! סלבס קינקית

ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין. ספלאש
כך הם נראים כשהם מוכנים לפלאשים. ג'סטין ביבר והיילי בולדווין/ספלאש

נדמה שבחודשים האחרונים, לפחות מאז שנפרד מסלינה גומז, חזר לאקסית אחרת - היילי בולדווין - ואז גם התארס לה בתחילת החודש שעבר, מיסטר ביבר, ג'סטין ביבר, שומר על החיים הפרטיים שלו לעצמו, עד כמה שאפשר. בכל זאת, לפופסטאר בן ה-24 יש תדמית של ילדון שובבון שלא יכול לעבור שבוע שלם מבלי לעשות צרות כאלה או אחרות, אבל בשבועות האחרונים? דממה.

אולי זו האהבה שמציפה אותו, כשהוא חושב על כך שדוגמנית העל/ שחקנית תהיה אשתו. אולי זו העובדה שספג כל כך הרבה אש וביקורת מהתקשורת, מהמעריצים ומכל מי שנהל אותו, שגרמה לו להתבודד עם אהובתו. אולי זה ה-BFF הכומר שסוחף אותו אחריו וגרם לו להיעלם. או שפשוט לא תפסו אותו ברגע מביך, מה שדווקא כן קרה השבוע וכלל את גסטין פושט חולצה ואת ארוסתו רוכנת מול המפשעה שלו. בפומבי.


רכלו על הרגע האינטימי של ג'סטין והיילי בפיייסבוק

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
"כאן קורה כל הקסם"... רגע. מה. קורה. שם?/splash
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
"מוכנה לעשות גוד טיים?". ביבר ובולדווין/splash

ביבר את בולדווין, הנאהבים והנעימים, נתפסו על ידי הפפראצי כשהם מבלים יחד באינטימיות על מרפסת ציבורית מאוד של מסעדה בשכונת היוקרה מאליבו - כשהיא על ברכיה, מולו, בעוד שהוא יושב על כיסא ומרים את החולצה הפרחונית שלבש. אהמ.

נכון, מה שקרה בין שני הכוכבים המאורסים באל.איי. יכול היה להיות מיני ופרובוקטיבי (על גבול הפורנוגרפי) אם איבר שלוף כלשהו או פעולה קינקית כלשהי היו מתועדים (רחמנא לצלן), אבל סביר להניח שביבר פשוט הראה לה עוד קעקוע מיותר שמעטר את בטנו, או שהיא רצתה לבחון לאור יום את שרירי הבטן שלו, או משהו בסגנון. לא?


וואלה! סלבס אינטימית רק כשהיא רואה נקניקייה על מקל. יאמי.

הנה היא

טבעת האירוסים של היילי וג'סטין נחשפת

לכתבה המלאה
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
כן, נתפסתם חמודים/splash
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
הלם? לא, זה ג'סטין ביבר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully