וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבר מתחתן? ככה האקסית סלינה גומז הגיבה!

וואלה! סלבס

11.7.2018 / 0:01

מי אמר שהאקסית המיתולוגית תמיד ממורמרת? תראו מה הפופסטאר סלינה גומז עשתה אחרי שגילתה שג'סטין ביבר, הציע נישואים לבת הזוג... לא הרבה זמן אחרי שנפרד ממנה. וואלה! סלבס משוחררת

סלינה גומז מבלה על יאכטה (טוויטר)

מכירים את הסיפור שאינו נגמר, כמו זה בין צמד האוהבים הצעירים (לשעבר), ג'סטין ביבר וסלינה גומז? אז נדמה שהשבוע הקשר שהתחיל, נגמר, התחבר והתנתק כמה וכמה פעמים בעשור הנוכחי, הגיע סוף כל סוף לסיומו, עת מיסטר ביבר הציע נישואים לבת הזוג שלו בתקופה האחרונה, הדוגמנית היילי בולדווין.

מהרגע שבו נודע ברחבי העולם שאליל הבנות השובב שלף טבעת והתארס - כולם שאלו את עצמם מה תגיד, תעשה, או איך תגיב מיס גומז, הרי מדובר באקסית המיתולוגית של ביבר, הזמיר שרק נפרד ממנה בחודש מרץ האחרון (בפעם האחרונה בהחלט, יש לקוות). אז מה בדיוק קרה שם? הרבה שמש, ים וטיפות על ביקיני מינימלי, כמובן.


רכלו על התגובה של סלינה גומז לאירוסיו של ביבר בפייסבוק

סלינה גומז. טוויטר, צילום מסך
ביבר, מי? סלינה גומז על היאכטה/צילום מסך, טוויטר

מתברר שבדיוק באותם רגעי אושר והתרגשות של ביבר ובולדווין, שהחליטו להתחתן במהלך בילוי אקזוטי באיי בהאמה (אותו לוקיישן שבו בילה עם סלינה בפברואר האחרון), גומז בת ה-25 בדיוק שהתה על יאכטה יוקרתית בניו יורק, יחד עם כמה מחבריה הטובים שהפליגו אל מול המגדלים של מנהטן.

היא לבשה ביקיני מינימלי בכחול-לבן, נהנתה מיום ראשון רגוע ומחויך ובעיקר סירבה להתייחס לעבודה שהגבר שלנצח ייזכר כ"אקס המיתולוגי" שלה - החליט לשאת לאישה מישהו שבכלל לא מזכירה את סלינה. אז מה אם רבת עם המשפחה שלך עליו, אז מה אם שרת על אהובך שירים ואיבדת חברות בגללו בעבר, אין כעס, אין עצבים, אין מרמור, כנראה.

הידעתם

סלינה גומז ביטלה ביקור סודי בישראל

לכתבה המלאה
ג'סטין ביבר, סלינה גומז. GettyImages
פעם, זאת הייתה סלינה שנצמדה לג'סטין ביבר/GettyImages
היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. splash
היום, הוא בכלל מאורס להיילי בולדווין/splash

על פי הרכלנים בהוליווד, למרות שנפרדה מביבר בפעם האחרונה רק לפני ארבעה חודשים - סלינה ממש "לא בהלם" מהקשר האינטימי של הזמיר ובת הזוג החדשה-ישנה שלו. "לסלינה ממש לא אכפת שהיילי וג'סטין מאוהבים בפומבי", סיפרו מכרים של הזמרת, "סלינה מרוכזת בטיפול ודאגה לעצמה, כך שהוא בערך הדבר האחרון שבראש שלה. יש לה המון כבוד אליו, אבל היא לא חושבת על ג'סטין או על מה הוא עושה או לא עושה".


וואלה! סלבס לא חושבת על עזרא, האקס מוכר הפיצה שלה, אלא אם יש לחה חשק להתמרח ברסק עגבניות. כאב לב.

סלינה גומז. טוויטר, splash
היא על סירההההה. גומז מפליגה/splash, טוויטר
סלינה גומז. טוויטר, צילום מסך
שופי על הביקיני, סלינה/צילום מסך, טוויטר
סלינה גומז. טוויטר, splash
אז היא שטה... סלינה גומז/splash, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully