וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ושנאה: ג'סטין ביבר וסלינה גומז רבים. מול כל העולם

15.8.2016 / 10:34

ביבר בסך הכל רצה להפגין אהבה באינסטגרם לבת הזוג, אך לא לקח בחשבון שעלולות להגיע גם תגובות לא מפרגנות לאהבה החדשה שלו. כשהחליט לצאת נגד המעריצים בפוסט זועם, מי שנחלצה לעזרתם הייתה לא אחרת מהאקסית המיתולוגית סלינה גומז. הכנתם פופקורן? וואלה! סלבס בליברית

צילום מסך

לפעמים כוכבים לא מוכנים לקבל את העובדה שלפרסום והתהילה יש גם צדדים מכוערים. זה מה שקרה לג'סטין ביבר ביממה האחרונה כשכתב פוסט דרמטי, וחטף מהמעריצים ומהאקסית סלינה גומז.

רק בשבוע שעבר העולם צפה ברומן המתחיל של ג'סטין ביבר וסופיה ריצ'י כשצולמו על חוף הים הולכים יש ביד, ומאז ג'סטין לא חוסך בתמונות ברשתות החברתיות של השניים, וצלמי הפפראצי לא נותנים להם מנוח.


לעוד סיפורי סלבס
קאט פייט: מה גרם לפיצוץ בין דנה זרמון וקים אקפי?
דור רפאלי מספר: "בר וליב מרגישות מצוין"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר שיש כמה מעריצות זועמים ועוקבים כועסים בעקבות הרומן של השניים, אותם עוקבים לקחו את הכעס שלהם צעד אחד קדימה ופנו אל המקלדת לפורקן עצבים. אך האם אותן מעריצות ועוקבים עברו את הגבול כשהציפו את ג'סטין וסופיה בכזאת כמות שנאה? ומה זה גרם למגה פופ סטאר לעשות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת מתחסדת! גומז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותן הערות כל כך הכעיסו את ג'סטין, שפנה עצמו אל המקלדת ורשם: " אני אסגור את האינסטגרם שלי לעמוד פרטי אם לא תפסיקו עם כל השנאה הזאת, אם אתם באמת מעריצים שלי אז אל תהיו כל כך רשעים".

פה נכנסה לתמונה סלינה גומז, חביבת הקהל והאקסית המיתולוגית של ביבר. סלינה הגיבה לפוסט של ג'סטין כאחרונת המעריצות, וכתבה: אם אתה לא יכול להתמודד עם האש, אל תעלה תמונות שלך ושל חברה שלך, ואל תכעס על המעריצים שלך הם בסך הכל אוהבים אותך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גנון שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסאגה המשיכה כשהשניים ענו אחד לשני בעקיצות והערות. ג'סטין לא נשאר חייב, הוא רמז שגומז פשוט מחפשת תשומת לב: "זה מצחיק שאנשים שהיו איתי רק בשביל פרסום הם אלה ששוב מנסים למשוך תשומת לב אליהם". הזמרת ניסתה בכל הכוח להחזיר לו באותה עוקצנות אך כשלה לעשות זאת שהעלתה קולאג' תמונות שלה עם מעריצים כשהיא מתחנפת אליהם יתר על המידה.

וואלה! סלבס לא אוהבת שמתערבים לה בחיים, ולכן היא ממשיכה לאכול ג'אנק פוד מול מסך הטלויזיה.

מה דעתכם על הריב המתוקשר? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully