וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאט פייט: מה גרם לפיצוץ בין דנה זרמון וקים אקפי?

15.8.2016 / 0:04

בסוף השבוע האחרון חגגה האיט גירל קים אקפי את מסיבת הרווקות שלה, עם כל החברות הטובות. מי שבלטה בהיעדרה הייתה החברה מהתוכנית דנה זרמון, שסיפקה תירוץ מקורי אך שכחה להסוות אותו ברשתות החברתיות. איך זה נגמר? וואלה! סלבס טעות של מתחילות

בעבר תירוצים בגין מחלה או אירוע משפחתי, היו דרך נוחה ובטוחה להתחמק מאירועים לא רלוונטיים. היום, בעידן הרשתות החברתיות, העניין הזה הפך לקצת יותר מסובך - במיוחד כשאת חיית רשת עם מאות אלפי עוקבים שצופים בשקיקה בכל צעד שלך. תשאלו את האיט גירל דנה זרמון, שהעניין הזה הצליח לסבך אותה היטב בסוף השבוע האחרון.

לעוד סיפורי סלבס:
דור רפאלי מספר: "בר וליב מרגישות מצוין"
נתפסת: וידאו של ג'וני דפ מכה את אמבר הרד נחשף

בוויקנד האחרון חגגה חברתה לתוכנית, קים אקפי, את מסיבת הרווקות שלה, לקראת חתונתה שצפויה להיערך בחודש הבא עם ארוסה יוסי פרלוב. החברות הטובות מהתוכנית, אדל בספלוב ואבישג נגר התייצבו באחוזה מפוארת, לחגיגות פוטוגניות בביקיני שנמשכו יומיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מי שהבריזה ברגע האחרון מהאירוע הייתה הצלע הרביעית בחבורה, דנה זרמון, שדפקה נפקדות בתואנה שבן הזוג שלה חש ברע, והיא צריכה להישאר בבית לטפל בו. עד כאן הכל טוב ויפה, וזרמון זכתה להבנה מצד הכלה לעתיד, אבל ביומה השני של המסיבה ההבנה הפכה לזעם גדול, כשאקפי נכנסה לרשתות החברתיות ונחרדה לגלות שם מציאות שונה ממה שתואר בפניה.

ביום שבת הועלו לעמוד האינסטגרם והסנאפצ'אט של זרמון, תמונות וסרטונים ממסיבת יום הולדת בה היא נכחה. אם העובדה שהיא בילתה בחגיגה אחרת לא מכעיסה מספיק, אז כנראה העובדה שבן זוגה נכח גם הוא באירוע - הייתה הקש האחרון בגב הגמל של אקפי. מקורבים לאיט גירל מספרים שהיא נעלבה עד עמקי נשמתה ושמבחינתה "דנה זרמון מחוקה". אאוץ'!

דנה זרמון מסרה בתגובה: "ביום הראשון לא יכולתי להגיע בגלל בעיה בריאותית שתקפה את בן זוגי (אל תדאגו, עכשיו הכל בסדר). כשניסיתי להגיע ביום השני הבנות לא ענו לטלפונים שלי ולכן לא ידעתי אם עוד רלוונטי או לא. יום ההולדת שנכחתי בה נערכה ביום שבת אחר הצהריים, בזמן שמסיבת הרווקות כבר נגמרה. מאוד מתבאסת שלא יכולתי להגיע, ומקווה שיצא לי ולקים לחגוג רק שתינו".

קים אקפי העדיפה שלא להגיב.

וואלה! סלבס הבריזה ממסיבת הרווקות של החברה הכי טובה שלה מאחר ולא הוזמנה אליה.

מה אתם אומרים על הקאט פייט? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully