וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את הזוג הנשוי? היילי בולדווין מכחישה שהתחתנה עם ג'סטין ביבר

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

16.9.2018 / 11:14

אם בכלל נותרו לפופסטאר מעריצות, הן כנראה הזילו דמעה של התרגשות כשגילו שג'סטין ביבר נישא בחשאיות להיילי בולדווין. עם זאת, רגע אחר כך הדוגמנית שללה את הפרסומים וטענה ששום דבר עדיין לא רשמי. וואלה! סלבס כלה קשה

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
רגע, אז אמרת "איי דו"? ג'סטין ביבר והיילי בולדווין בסוף השבוע/splash

שימו לב, המידע בכתבה הבאה כולל כמה סתירות, מידע מבלבל ואאוטפיט שהוא לא פחות ממזעזע: בכל זאת, מדובר על ה"חתונה" של אליל הבנות ג'סטין ביבר, שנישא, או שלא, לארוסתו בחודשים האחרונים, הדוגמנית היילי בולדווין. המעריצות יודעות שככה זה בחייו של השובבון, אם עוד נשארו לו מעריצות.

אירוע האיחוד האזרחי הסודי של הזוג הצעיר, שנערך כביכול ביום חמישי שעבר, אולי הדהים את הוליווד - אבל הפרסומים באמריקה הלחיצו אפילו את בולדווין, שמיהרה לצייץ ביום שישי האחרון שהיא ממש, אבל ממש לא אישה נשואה. עם זאת, כשביבר והבלונדינית נתקלו בצלמי הפפראצי באותו היום, השניים נראו מרוצים אפילו פחות.


חתן, כלה או לא? רכלו על ג'סטין והיילי בפייסבוק

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
"למה לוקח המון זמן להקציף את הפרפצ'ינו!". ביבר בבית הקפה/splash
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
לא מרוצים מכל תשומת הלב כזוג "נשוי"?/splash

קצת סדר: ביום שישי כמה מכלי התקשורת המרכזיים בארצות הברית הודיעו בחגיגיות שחודשיים אחרי שהתארס לאהובתו, ביבר (24) ובולדווין (21) הוציאו רישיון להינשא וחתמו על הסכם נישואים בטקס אזרחי מול שופט, שנערך בניו יורק. למרות התכנון המקורי שלא למהר להתחתן, הם "פשוט לא התאפקו", ומבחינתם מדובר בהליך פורמלי בלבד לקראת חתונה דתית-נוצרית, שתכננו לערוך מול בני משפחה וחברים בהמשך.

בהמשך היום, כאמור, השניים נתפסו על ידי הפפראצי כשהם בסניף של בית הקפה "סטארבקס", כשביבר לובש חליפה צבעונית מחזירת אור שאי אפשר להתעלם ממנה, בעוד שהיא יכולה להוציא למישהו עין עם טבעת היהלום שעל האצבע שלה. שמה וששון, בגלל תמונות של הזוג הנשואים הטריים? אז זהו, שבולדווין טוענת אחרת.

הדוגמנית, שכנראה לא הבינה על מה המהומה, צייצה באותו היום "אני מבינה מאיפה ההשערות מגיעות, אבל אני עדיין לא נשואה!". עם זאת, היא מחקה את הציוץ זמן קצר אחר כך, כי כנראה שהסבירו לה שגם אם כומר לא נכח באיוונט, השניים כבר מחויבים באופן רשמי וחוקי? על פי מכר של היילי, היא פשוט "מרגישה שהטקס האזרחי וטקס החתונה ה'אמיתי' שלה הם שני דברים שונים ונפרדים לחלוטין".


וואלה! סלבס מכחישה שאכלה ארוחת שמינית אמש, רגע לפני חצות. אתם יכולים לבחור שלא להאמין לה.

עוד באותו נושא

אופס, ג'סטין ביבר וארוסתו נתפסו ברגע אינטימי... בפומבי

לכתבה המלאה
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
טוב, הברדס מוחרוד/splash
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
חיי הנישואים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully