וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מסתם סטוץ: האם בנות הספייס גירלז ניהלו רומן במשך שנה שלמה?

1.4.2019 / 8:08

אם סקארי לא סותמת, למה שאחרים יסתמו? אחרי הווידוי על הסטוץ בין שתי חברות להקת הספייס גירלז, מקורבים חושפים שמל בי וג'רי ניהלו רומן שנמשך שנה - ושהסיבה שג'ינג'ר הסכימה להופיע עם הבנות היא כדי לסייע לאקסית לצאת מחובות. ג'רי מצידה מכחישה. וואלה! סלבס מתובלת

מגישה: מיכל רשף

בשבוע שעבר העולם הוכה בתדהמה כשמל בי (סקארי ספייס) חשפה בריאיון ששכבה עם חברתה המפולפלת מהספייס גירלז, ג'רי האליוול (ג'ינג'ר ספייס). בעוד כלי התקשורת בבריטניה יצאו בכותרות מאיימות על פיצוץ האיחוד הקרוב בטרם עת לאור החשיפה הדרמטית, סקירה מהירה בקהילות המעריצים של הלהקה הראתה שאלו שמכירים את הבנות שלהן היטב, כולל הזמרת אדל, לא מיהרו לבטל כרטיסים. למעשה, רובם לא הופתעו במיוחד לגלות על הלילה האינטימי שחלקו שתי הבנות היותר קולניות בלהקה אי שם בשנות ה-90 המאוחרות. מל בי בת ה-43 כבר סיפרה בעברה שניהלה מערכת יחסים עם אישה במשך 5 שנים ("את מתאהבת במי שאת מתאהבת. פשוט אין לי העדפה") וגם ג'רי בת ה-46 חשפה שניסתה את מזלה עם נשים בעבר, אך גילתה שזה לא בשבילה ("אין לי בעיה עם ציצים, אבל השאר זה לא בדיוק כוס התה שלי. הבנתי שאני לא לסבית, אבל זה משהו שהייתי צריכה לנסות").

עברן המיני והעובדה שהן היו החברות הכי טובות בלהקה מסתדר לנו יופי עם הווידוי האחרון של בי. אולם אם ה"2 ביקאם 1" החד פעמי של השתיים לא הרשים במיוחד את המעריצים - כנראה שהמידע הבא כבר יעשה את העבודה. אחרי שמל בי סיפרה על הסטוץ הסודי, מקורבים ללהקה החליטו שהגיע הזמן לשים את כל הקלפים על השולחן וחשפו שהשתיים למעשה ניהלו רומן ארוך וסוער שנמשך 12 חודשים. ב"דיילי מייל" פורסם השבוע שמל בי לא חשפה את הסיפור המלא על הרומן הסודי שלה עם ג'רי. חבר ותיק של הלהקה סיפר: "זה לא היה רק לילה אחד. הרומן הממושך של השתיים החל עוד בימים הראשונים של הלהקה. הן היו בקשר זוגי לפחות 12 חודשים. כשהלהקה רק הוקמה הן מצאו אחת בשנייה המון דמיון. מאחר שהן הגיעו מרקע כלכלי דומה, הייתה להן מוטיבציה חזקה להצליח והן מיד לקחו את המושכות לידיהן. נוצר שם חיבור עמוק מאוד".

מל בי חושפת: "שכבת עם ג'רי". GettyImages
"הן מצאו אחת בשנייה המון דמיון". מל בי וג'רי האליוול/GettyImages

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הווידוי שיהרוס את האיחוד? מל בי מהספייס גירלז חושפת: "שכבתי עם ג'רי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully