וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספייס גירלז שכבו זו עם זו? מה שערוריית הניינטיז הבאה שתתגלה

29.3.2019 / 6:20

שני עשורים אחרי ששנות התשעים הפרועות חלפו, הסודות של כוכבי התקופה צצים מחדש. אם שתי בנות הספייס גילו לאחרונה לעולם ששכבו זו עם זו - וואלה! סלבס רוצה לדעת מה המידע המסעיר שאתם חושבים שייחשף בקרוב: על התאומות אולסן על בנוגע לנסיך המדליק מבל אייר?

זה קורה מדי שנה או שתיים, כשברגע אחד העולם בטוח ששנות ה-90 של המאה הקודמות עשו קאמבק, שוב: להקות מתאחדות, אופנות חוזרות, מחוות נערכות והכל בהשראת העשור האחרון של המאה ה-20. מרגש? לא, אלה פשוט כמה סדרות טלוויזיה אייקוניות, להקות ששיגעו את הגלובוס וחוש סטייל שנוי במחלוקת שהפציעו בתקופה הזאת והשאירו חותם שפשוט אי אפשר לשכוח.

השבוע למשל, חברת להקת הספייס גירלז, מלאני בי, הסקארי ששיגעה את העולם עם הגירל פאוור, חשפה שקיימה יחסי מין עם חברתה ללהקה, ג'ינג'ר ספייס, ג'רי האליוול. מרעיש? לא במיוחד, אבל מבריטניה ועד לישראל, אין אחד שלא דיבר על הווידוי המרטיט. הכי זיגה-זיג-אה!

שערוריית ניינטיז אילוסטרציה. מערכת וואלה! NEWS
שערוריית ניינטיז אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS

רכלו על הניינטיז באינסטוש

אם כבר נוסטלגיה עם מידע חדש שנחשף, וואלה! סלבס בטוחה שסודות ומידע שהיה נסתר עד כה על כוכבים מאותה התקופה יצוץ בקרוב. הצטרפו לטרנד ועזרו לבחור, מה הסודות (המומצאים, לפי שעה) שתגלו בקרוב על כוכבי שנות ה-90 החביבים עליכם: האם מדובר במשהו שעשה וויל סמית', הלא הוא "הנסיך המדליק מבל אייר", או דווקא בתעלול שיווקי של התאומות אולסן מ"צער גידול בנות"? אלה חברי הבקסטריט בויז השובבים או דווקא תיעוד מעברה של סולנית להקת נו דאוט, גוון סטפני? מדובר בבדיחה, זרמו איתה ובחרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully