וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירי "האח הגדול VIP" חושפים: אסף או לירן, מי היה הכי חרמן?

אמנון גולדמן

7.3.2019 / 13:31

רגע אחרי סיום עונת האח"מים של "האח הגדול", כוכבי עונת ה-VIP ענו על כמה שאלות קשות. את מי עדי לאון בחר כדייר המזויף ביותר, למה נטלי דדון התגעגעה למסארטפון ומה אסף גורן גילה על חיי המין שלו? צפו. וואלה! סלבס מתנהגת בהתאם

מסיבת הסיום של "האח הגדול VIP" (צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז)

אם הם לא היו אנשים מוכרים עוד לפני "האח הגדול", מי היה מאמין שמשתתפי עונת ה-VIP של הריאליטי בבית המצולם ביותר במדינה יגלו מה בדיוק קרה שם, מתחת לשמיכה במיטות המתועדות. אבל אז, וואלה! סלבס הגיעה באמצע מסיבת הסיום של עונת האח"מים, כך שהאלכוהול, האווירה השמחה והפלאשים, גרמו גם לאביבה תבורי, גם לנטלי דדון וגם לזוכה, אסף גורן, לפתוח פה גדול בנוגע לכמה דברים שקרו שם בנווה אילן.

השבוע, וואלה! סלבס החליטה להציב בפני הדיירים לשעבר כמה שאלות קשות וביקשה מהם לחשוב טוב לפני שיענו. התגובות? מפתיעות בחלקן. זה התחיל רגוע, כשעדי לאון התבקש לענות מי לדעתו היה האיש המפורסם ביותר שנכנס לבית. "ת'כלס מה, להגיד אני אחי? אז בסדר, אז אני", קבע נחרצות, לעומת דדון, שמאמינה שמדובר דווקא בה.

אסף גורן. אבי כהן
שאלות עוקצניות וכו'. אסף גורן/אבי כהן

בתואר האיש המצחיק ביותר, זכה באופן מובהק בווינר של העונה, אסף, בעוד שאת טייטל המעצבן של העונה, חלקו בין נרי ליבנה, עדי לעדן יוחנן. לטענת הרוב, האדם עם הכי הרבה כריזמה בבית, הוא ככל הנראה עדי לאון, או כפי שהוא קיבל את התואר מעצמו: "לא יודע, אתה רוצה שאגיד שאני הכי כריזמטי? העיניים שלך אומרות כן. אוקיי, אז אני".

לבשורות הטובות פחות: נרי, ויקי קנפו ושי חי שיעממו את החברים (פיהוק), אסף ובן זיני כנראה ויתרו על הכי הרבה רגעי ניקיון בחדר הרחצה כשחסכו מקלחות (איכסוש) - ומתברר שדווקא בסוגיית האיש הכי מזויף ששהה בבית, התואר המפוקפק הלך לשי חי, רק שאז עדי הבהיר שהוא "לא רוצה לפגוע בהם, אבל חצי בית היה מזויף".

רכלו על כוכבי "האח הגדול" באינסטגרם

גורן בפיתה

התמונות הגנוזות של כוכב "האח הגדול VIP" נחשפות

לכתבה המלאה
נטלי דדון. אבי כהן
אינסטוש אקטיביטי, מאמי? נטלי דדון/אבי כהן
בן זיני. אבי כהן
מקלחות או לא להיות. בן זיני/אבי כהן

כעת, לשאלות שבאמת מעניינות את כולם: הגבר החתיך של הבית, הוא הגבר שניצח את כל שאר דיירי הבית גם בתחרות על הכסף - אסף, בתמימות דעים. האישה השווה ביותר בחבורה? כאן, הדעה הייתה קצת פחות נחרצת, כך שהתואר התחלק פחות או יותר בין דדון לעדן, כשעדי הסביר ש"חוץ מאשתי לא מצאתי אף שווה ואפילו שנטלי דדון היא דוגמנית מדהימה, היא לא הטעם שלי".

ומי היה הכי חרמן בבית? לדברי הדיירים על התואר הזה אפשר להילחם בין אסף ללירן שטראובר. מצד אחד, לדברי עדן, לירן היה כמו "ממטרה, אני, היא, היא". עם זאת, עדי גילה ש"אסף, זאת האמת, צחקנו על זה שיש לו כבר טחינה בתוך השמה שהוא מת ועניינים.. שלשום דיברתי איתו, אני אומר לו לו 'נו מה היה?'. הוא אומר לי 'תקשיב לא היה כלום אני עם כרית על הביצים'". קלאסה.


וואלה! סלבס אוהבת את הביצים שלה חומות, אבל בעיקר כשהן מגיעות עם ג'חנון עסיסי.

עדן יוחנן. אבי כהן
מה קורה עם שטראובר? עדן יוחנן/אבי כהן
אביבה תבורי. אבי כהן
הכי שווה בבית. אביבה תבורי/אבי כהן
עדי לאון. אבי כהן
לא רוצה לומר, אבל ברור שהוא! עדי לאון/אבי כהן
אסף גורן. אבי כהן
מה עם הטחינה? אסף גורן/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully