וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו בהתאם: מי המודח שהיה צריך להגיע לגמר "האח הגדול VIP"?

1.3.2019 / 0:04

במשך שבועות ארוכים עקבתם אחרי האח"מים על המסך, הצבעתם להם, צחקתם ובכיתם איתם - כעת, וואלה! סלבס יודעת שזה בדיוק הזמן שלכם לבחור מי מנצח "האח הגדול VIP" שלכם וגם, מי הדייר שהודח והכי הגיע לו מקום בגמר? הצביעו

לירון ויצמן וגיא זוארץ, פתיחת "האח הגדול VIP" (צילום: ניר פקין)

במשך כמעט חודשיים עקבתם אחריהם על המסך, דיירי בית הריאליטי של "האח הגדול" - אלא שחיו מול המצלמות, נשמו, צחקו ובכו, רבו והתקלחו, ישנו, שיחקו, התאהבו והתוודו. רק שהפעם אלה לא היו חבורת בני אדם אנונימיים (מי פחות ומי יותר), אלא סוג-של-VIP, אנשים שאולי הכרתם עוד לפני שהחליטו לשהות בלוקיישן שתחום בקירות מצולמים.

רכלו על גמר "האח הגדול VIP" באינסטגרם

גמר האח הגדול VIP 2019. מיכה לובטון,
מי לוקח? חמישיית גמר "האח הגדול VIP"/מיכה לובטון

רגע לפני גמר עונת האח"מים, להם הצבעתם (או שלא) בשלט לאורך השבועות שבהן התכנית משודרת בטלוויזיה, זה בדיוק הזמן של וואלה! סלבס לבקש מכם הכריע שתי זוגיות חשובות מאוד, לפחות לצופים. הראשונה, היא מי מעשרת אלה שהודחו במהלך התקופה, היה צריך להיות בגמר העונה אבל לא זכה לכך, מי זה שנלחם מספיק, הוכיח את עצמו ופספס את המעמד המרגש ולא בצדק?

הסוגיה שנייה, מן הסתם, היא זהות המנצח שלכם בעונת ה-VIP הנוכחית. האם מדובר באחד הבנים, עדי לאון השובב, אסף גורן התמים, שי חי המתקמבק או בן זיני, חביב הצעירים שכולם "רוצים לישונצלו", או שמא בעונה הנוכחית תנצח אישה אחת ויחידה, בשם נטלי דדון, דוגמנית ופרסונת ריאליטי? זה הזמן שלכם להצביע בסקר של וואלה! סלבס ולהשפיע.

צפו

ויקי כנפו סוגרת חשבון עם נטלי דדון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully