וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי כנפו סוגרת חשבון עם נטלי דדון

אמנון גולדמן

28.2.2019 / 12:28

רגע לפני הגמר, אחת הדיירות הכי אהובות בבית ירדה במדרגות ונפרדה לשלום מחמישיית הגמר בדרכה הבייתה אבל לא לפני שהיא סוגרת חשבון עם נטלי דדון ויוצאת להגנתו של שי חי. וואלה! סלבס עושה סדר

אבי כהן

הגמר הגדול כבר ממש מעבר לפינה, אבל רגע לפני הגראנד פינאלה - סידר לכם האח הגדול הדחה כפולה שהעלתה את המתח בית בעיקר לאור העובדה שההדחה אתמול (ד') הייתה בין ההדחות המפתיעות של עונת ה-VIP כשבמדרגות ירדה לא אחרת מאשר ויקי כנפו שעל פי כל הסקרים הייתה מועמדת לזכות בפרס הגדול ולנצח את העונה.

בואו לרכל על ההדחה של ויקי כנפו באינסטגרם

ויקי כנפו, האח הגדול VIP. ניר פקין
סוגרת חשבונות. ויקי/ניר פקין

רגע שירדה במדרגות של הבית הכי מפורסם במדינה, התיישבה כנפו מול המצלמה של וואלה! סלבס ונראה היה שכל מה שנשמר בבטן לאורך העונה - מתפרץ החוצה כמו הר געש ענק, בעיקר כשנשאלה את מי היא הכי פחות אהבה בבית ולא היססה כשאמרה בביטחון "נטלי דדון", אבל גם ההסבר שלה לא היה רחמני או מתנצל, "נטלי היא בן אדם, לבן אדם יש עקרונות, יש לו אמירה", אמרה כנפו בתקיפות, "לא יכול להיות שבבית כזה קשה אין קצת עצבים אי אפשר ללכת ולהגיד שלום, שלום, שלום בשביל שלום צריך גם מלחמה ואני חושבת שצריך לתת ביטוי למלחמה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ויקי כנפו צועדת בחדרה. שלומי גבאי
לא שותה מהבאר/שלומי גבאי

אבל נראה שפיה לא רק יורה קוצים אלא גם מפיק מרגליות, כי כשהשיחה עברה לשי חי - לגברת כנפו היו רק דברים טובים להגיד ולטענתה "אנשים מפספסים אותו", ובכלל "הדביקו לו סטיגמה שהיא לא נכונה". ויקי לא עוצרת וממשיכה לסנגר על החבר הטוב, " הוא בא פעם שנייה ואמר יאללה אני אשנה ולא הצליח כי זה הוא, הוא בסך הכל קולני יותר יש לו צורת הגנה כי זו האמנות שלו", היא אומרת ומוסיפה כי שי" הכי אמיתי שם, יותר ממני אפילו אני לפעמים פחדתי להביע כדי לא לפגוע הוא אמר את מה שיש לו להגיד".

וואלה! סלבס אומרת את כל האמת אבל רק מאחורי הגב.

נטלי דדון. ענת מוסברג,
מה עם מלחמה? נטלי/ענת מוסברג
שי חי, האח הגדול VIP. ניר פקין
הדביקו לו סטיגמה. שי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully