וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון מתכננת קשר עם מוראט מ"הכלה מאיסטנבול"? צפו

קים וייס

3.3.2019 / 15:13

רגע אחרי גמר עונת ה-VIP, עדי לאון, נטלי דדון, בן זיני ושי חי שיצאו מבית "האח הגדול" אבל לא זכו - פטפטו על מה שקרה בחודשים האחרונים בתוך הבית, על אינסטגרם, מריבות וצחוקים ואיך לא, מה נטלי חשבה על ההפתעה מאיסטנבול שלה? צפו. וואלה! סלבס פינאלה

משתתפי גמר "האח הגדול VIP" 2019 (צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי)

נטלי דדון אולי קיוותה, עדי לאון חשב שזה שלו, שי חי חיפש תיקון ובן זיני? רק רוצה שכולם ישנו אצלו, או משהו, אבל בסופו של דבר - מחמישה שהגיעו לסיומה של עונת ה-VIP של "האח הגדול", בתואר המנצח ובפרס הכספי זכה אסף גורן. רגע אחרי גמר העונה, כולם התייצבו מול המצלמה של וואלה! סלבס ולא נראו מאוכזבים במיוחד מכך שלא לקחו את 250,000 השקלים לעצמם, אחרי 50 ימים מלאי דרמה והתרגשות בבית המצולם.

בעוד שלאורך העונה, היו טענות שלא כל הדיירים הם אח"מים, לאון הכי ראה בעצמו כאיש חשוב מאוד. "כולם היו VIP, כל אחד היה מיוחד, כי VIP זה מיוחד", הסביר גם בן זיני.

מאוד התרגשת כשראית את המשפחה שלך כשיצאת, מה היו התחושות?
"אי אפשר להסביר במילים, לא משנה מה אגיד אי אפשר להסביר את זה, הכל צף, אבא, אמא, דמעות, אי אפשר להסביר את זה, שמחה, אושר".

בן זיני בגמר האח הגדול. עידו שחם
הכל צף. בן זיני/עידו שחם

רכלו על גמר "האח הגדול" באינסטגרם

בעוד שעדי, נכנס לריאליטי כדי לעשות פאן ("הבית הזה סגר עלינו ואני, אין, בלי צחוקים אני לא מסוגל. זה החיים הפרטיים שלי, זה אני וככה אני אוהב"), נדמה שלא כולם התחברו לחיכוכים שייצר בין הקירות. "אני אגיד לך, זה מאוד פשוט, אני לא בעד לריב אבל זה מה שיצא היו ריבים ואני לא מצטער על שום דבר".

אם כבר מריבות, לשי חי היו כמה רגעים שזעם וצעק על משתתפים אחרים. עם זאת, לטענתו, שינה את הסיפור שלו כשהגיע למקום השני במהלך הגמר. לא יודע אם רציתי לשנות את התדמית, רציתי לכתוב סוף חדש לסיפור שהוא היה סיפור קשה מבחינתי, שהוביל אותי לסיבוב של כמה שנים מאוד, מאוד קשות", הסביר. "הייתה אהבה גדולה בין כולנו, בין כל הדיירים, לא הייתה שם לא טינה ולא שנאה. כל ריב שהיה בתוך הבית, נשאר בתוך הבית".

הסוד של תניה

ההפתעה שחיכתה לשי חי אחרי הגמר

לכתבה המלאה
נטלי דדון בגמר האח הגדול. עידו שחם
מוראט? עשה לה את זה. נטלי דדון/עידו שחם

אי אפשר שלא להתייחס לעובדה שאחרי שקראתם בוואלה! סלבס לראשונה על הקשר של נטלי דדון לכוכב "הכלה מאיסטנבול", ברקאי חרדל, הדוגמנית זכתה לביקור מפתיע ממנו במהלך העונה המיוחדת, שהפכה להיות מה שהגדירה כרגע המרגש שלה בתוך הבית. האם סיכוי לקשר מסוים בינם? פחות.

ראינו שאסף כרכר סביבך ללא הפסקה. באמת לא היית בקטע שלו או שלא הרשת לעצמך מול המצלמות?
"באמת, באמת שאני אוהבת אותו כמו אח, באמת", הבהירה.

רגע, אבל מה לגבי הדבר שהכי מעניין את המשתתפים המפורסמים, מספר העוקבים באינסטגרם שלהם - האם כולם ידעו כמה עוקבים חדשים נוספו להם? את בן זיני כבר עדכנו, דדון שחצתה את רף החצי מיליון (!) יודעת שזה טוב לביזנס, עדי לא התרשם מהתוספת ושי חי? נראה מרוצה מאוד, טוב, תודה.


טוב, גם וואלה! סלבס יודעת שאתם מתים על האינסטגרם שלה. עוד לא עוקבים? חוצפה!

עדי לאון בגמר האח הגדול. עידו שחם
לא מסוגל בלי צחוקים. עדי לאון/עידו שחם
שי חי בגמר האח הגדול. עידו שחם
אהבה בין כל הדיירים. שי חי עם תניה גרבר/עידו שחם
בן זיני בגמר האח הגדול. עידו שחם
רוצים לישנצלו? בן זיני/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully