וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: ליידי גאגא זרקה את הארוס שלה?

וואלה! סלבס

19.2.2019 / 12:51

האם לחץ עונת טקסי הפרסים השפיע על הפופסטאר-שחקנית, שהחליטה לחתוך מחייה את מנהלה האישי שהוא במקרה גם הארוס האוהב שלה, כריסטיאן קארינו? בהוליווד מדווחים כי לפי שעה ליידי גאגא היא סינגל ליידי. וואלה! סלבס מפלצת

ליידי גאגא, כריסטיאן קארינו. GettyImages
אז לא תתחתנו? ליידי גאגא וכריסטיאן קארינו/GettyImages

בראדלי קופר, אולי כדאי שלקראת טקס האוסקר הקרב תחזק קצת את חברתך הטובה וכוכבת המשנה שהופיעה לצדך על המסך - ליידי גאגא, כי נדמה שהיא פשוט לא עומדת בלחץ. בהוליווד מדווחים שחתול שחור ומרושע במיוחד עבר בין הפופסטאר לבן הזוג שלה, או לייתר דיוק, ארוסה כריסטיאן קארינו, כך שגאגא החליטה להעיף אותו מחייה ולבטל את החתונה איתו. או-לה-לה.


רכלו על גאגא באינסטוש

ליידי גאגא, כריסטיאן קארינו. GettyImages
התיעוד האחרון שבו התנשקו. אולי. גאגא וקארינו/GettyImages
ליידי גאגא. רויטרס
תראו איך תועדו בתחילת הקשר האוהב שלהם/רויטרס

על פי השמועות, הזמרת שמועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס הקולנוע הנוצץ, החליטה לסיים את הקשר עם מי שהציע לה נישואים לפני למעלה משנה, שבמקרה (או שלא) תפקד גם כמנהל האישי שלה. הפרידה הסופית קרתה לפני קצת יותר משבוע, כאשר קארינו "מנסה נואשות להשכיח את מה שקרה ולחזור אליה, אבל היא פשוט לא מוכנה לקבל אותו בחזרה, עד כדי כך שפשוט הפסיקה לעקוב אחריו באינסטגרם".

עם זאת, על פי מקורבים אחרים לזמרת בת ה-32, היא וארוסה בן ה-50 עדיין מאוד יחד. "גאגא הגיעה לטקס פרסי הגראמי האחרון בלי טבעת אירוסים על האצבע רק כי זה לא התאים לאאוטפיט שלה ולהופעה באירוע. התכנון שלה ושל כריסטיאן הוא להתחתן בהמשך השנה הנוכחית, אחרי שהתקופה העמוסה של הליידי תירגע", הכריזו. לראייה, הוא ליווה אותה לטקס גלובוס הזהב וטקס פרסי הסאג האחרונים, שם אפילו תועדו מתמזמזים מול המצלמות ואפילו שיתף תמונה מטושטשת שלה ברשת לפני כשבוע.

אם מלכת המפלצות אכן רווקה בימים אלה, חשוב לזכור שלא מדובר בפעם הראשונה שהיא מבטלת אירוסים לבן הזוג שלה. בקיץ 2016 ביטלה את אירוסיה לשחקן טיילור קיני, כאשר מאז נצמדה לקארינו - שהציע לה להיות אשתו עם טבעת בשווי של 400 אלף דולר (!). אז כעת גאגא תחזיר אותה?


וואלה! סלבס נפרדה מעוד זוג מכנסיים שלא עולה עליה מאז שהוסיפה עוד ארוחה לתפריט היומי שלה.

עוד באותו נושא

ארוסה של גאגא קעקע את הפרצוף שלה על גופו!

לכתבה המלאה
גראמי 2019 ליידי גאגא. GettyImages
כאן היא כבר הגיעה סולו. ליידי גאגא בטקס הגראמי האחרון/GettyImages
ליידי גאגא. GettyImages
מבט מעריץ. קארינו וגאגא בתמונת עבר/GettyImages
ליידי גאגא. splash
כבר לא נשענת עליו?/splash
ליידי גאגא, כריסטיאן קארינו. GettyImages
"יאללה, שחררו אותנו". ליידי גאגא ובן הזוג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully