וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מאורסת, למנהל האישי שלה!

1.11.2017 / 17:26

על פי הדיווחים בהוליווד, קצת יותר משנה אחרי שליידי גאגא נפרדה מארוסה הקודם - הפופסטאר כבר מוכנה לנישואים עם בן הזוג הנוכחי שלה, שהוא במקרה הסוכן האישי שלה. וואלה! סלבס גוד רומנס

רויטרס

מי אמר שמפלצות לא ננשכות פעמיים? כי מי שכינתה את עצמה "אם כל המפלצות", ליידי גאגא, התארסה בפעם השנייה בחייה. על פי הדיווחים בהוליווד, הפופסטאר זכתה לפני כמה חודשים (!) להצעת נישואים מהסוכן האישי שלה, כריסטיאן קארינו - זה שצמוד אליה מאז שנפרדה מארוסה הקודם - ענתה בחיוב וכעת היא אישה מאורסת. רא-רא-או-לה-לה, גם לה.


רכלו על אירוסיה של ליידי גאגא בפייסבוק

ליידי גאגא. רויטרס
מאורסים? הורסים. כריסטיאן קארינו וליידי גאגא/רויטרס

גאגא בת ה-31, נפרדה מארוסה לשעבר, השחקן טיילור קיני, לפני כמעט שנה וחצי. אחרי התדהמה ושחרור אלבומה האחרון במקביל להופעת המחצית המדוברת שלה בסופרבול, נחשף כי היא לא המתינה הרבה לפני שפצחה במערכת יחסים רומנטית עם המנהל האישי שלה, קארינו (48) - ואף תועדה מתגפפת איתו.

כעת, המגזין האמריקאי "אס וויקלי" מגלה שהלאבר החדש ביקש את ידה של הליידי בסודי סודות כבר בקיץ האחרון ונענה בחיוב, רגע לפני שהחלו הבעיות של אהובתו.

הסבת מקצוע?

ליידי גאגא מוכרת קפה

לכתבה המלאה
ליידי גאגא. GettyImages
שומר עליה. ליידי גאגא עם כריסטיאן קארינו/GettyImages

איזה בעיות? בחודש ספטמבר, הודיעה הזמרת שהיא דוחה את מסע ההופעות העולמי שלה בגלל כאבים כרוניים ואף אושפזה בבית חולים על מנת לטפל בגופה. מאז, ארוסה הטרי של ליידי גאגא הספיק לבקש את רשותו של אביה לנישואים, לעמוד לצדה במהלך הטיפולים האינטנסיביים ולא לתכנן שום פרט מהאירוע של המפלצת, סליחה, כלה לעתיד שככל הנראה תכנה את עצמה מעכשיו "ליידי בריידזילה". פחח.


וואלה! סלבס רוצה להתארס לבן של מיקו מהפלאפל השכונתי, אבל מחכה שיגיע לגיל 21 לפני שתהרוס לו את החיים.

ליידי גאגא, טיילור קיני. GettyImages
בימים הטובים עם ארוסה לשעבר, טיילור קיני. ליידי גאגא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully