וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה עבור תשומת הלב: ליידי גאגא בעירום מלא

וואלה! סלבס

29.8.2018 / 13:45

זוכרים שלפני כמה שנים, הפופסטאר המפלצתית לא יכלה להפסיק להוריד את הבגדים ולתעד את עצמה בזוויות שונות של עירום פרובוקטיבי? אז שלום, הליידי גאגא שלכם חזרה לסורה. וואלה! סלבס בורקה

splash

לא, איש לא יכול לומר שמדובר בהפתעה מוחלטת או בתדהמה בעולם הפופ - אבל ליידי גאגא, בגרסתה החושפנית והעירומה לחלוטין, חזרה. לא ברור אם הזמרת-שחקנית-אם כל המפלצות במיל' זקוקה לתשומת לב, מעוררת סביבה באזז או סתם נהנית לשתף את העולם במה שהטבע (וכמה קומסטיקאים ופלסטולוגים) העניק לה, אבל אחרי תקופה די ארוכה שבה זה לא קרה, גאגא צולמה בעירום מלא ומיהרה לפרסם את התמונות הפרובוקטיביות ברשת.


רכלו על העירום של לידי גאגא בפייסבוק

ליידי גאגא בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
רגע, זו ועוד התמונה הקלה. לייד גאגא/צילום מסך, אינסטגרם

מאז תחילת העשור הנוכחי, גאגא בת ה-32 - שהתארסה לפני כמעט שנה למנהל האישי שלה (בפעם השנייה בחייה, אבל עוד לא התחתנה) - צולמה ותועדה שלל פעמים בלי בגדים, אם נטולת חזייה או בלי התחתונים, או בלי שמץ של בד לגופה. איפור? תמיד היה שם.

עם זאת, אחרי המון זמן שבה לא הרעישה את העולם בעוד פרובוקציה כמו תמונה שמעצימה את הנשים שרק רוצות להשוויץ בקימורי גופן, גאגא פרסמה באינסטגרם סדרת תמונות ספק מוזרות, ספק נואשות לצומי, אותן תיעד הצלם החביב על קים קרדשיאן וקניה ווסט - אלי ראסל לינץ. בין השאר, היא אוחזת בישבנה או שולחת מפתי פיתוי לעבר העדשה, כשהשיא הוא שלוש תמונות שבהן הליידי לא לובשת כלום.


וואלה! סלבס מזדהה, היא בקושי מצליחה לכסות את עצמה בשק כשהיא יורדת למכולת.

עוד באותו נושא

ליידי גאגא עירומה לחלוטין בטבע

לכתבה המלאה
ליידי גאגא בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
הופה. גאגא העירומה/צילום מסך, אינסטגרם
ליידי גאגא בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
בגדים? אוברייטד. ליידי גאגא/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully