וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, האחיות קורטני קרדשיאן וקנדל ג'נר נלחמות על גבר אחד?

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

14.11.2018 / 0:03

בחור גבוה, נאה ומסתורי אחד יסכסך בין שתי האחיות הקרובות של משפחת הריאליטי-טראש? כי הוליווד משתגעת מכך שגם קנדל ג'נר וגם קורטני קרדשיאן צולמו בזמן של אחד-על-אחת עם אותו גבר צעיר. וואלה! סלבס משפחתולוגיה

קורטני קרדשיאן, קנדל ג'נר. GettyImages
אחיות או לא להיות. קורטני קרדשיאן וקנדל ג'נר/GettyImages

המעריצים של קים, קלואי ושאר בנות משפחת קרדשיאן יודעים שאין רגע אחד של מנוחה במשפחה הסופר מדוברת הזאת: שוד אלים, ריבים עם כוכבים אחרים, התמוטטות, צילומי עירום, המון כסף, הריונות, פרידות וטרלול באינסטוש - מה לא עבר על הקרדשיאנ'ז בשנים האחרונות? אז זהו, שנדמה שהאחיות (והאח הנעלם רוב) תמיד הקפידו לשמור על הקשר קרוב ולהיות שם אחת עבור השנייה, כך שאף פעם, ככל היודע לעולם, לא נתנו לבחור אחד לעמוד בינן. כלומר, עד שזה קורה ממש בימים האחרונים לקורטני קרדשיאן ואחותה הצעירה, קנדל ג'נר?

הוליווד כמרקחה, כיוון שגם האחות הבכורה בת ה-39 וגם האחות המדגמנת בת ה-23, תועדו בהפרש של כמה ימים עם אותו בחור צעיר, מסתורי, גבוה ונאה, שאיש עוד לא מבין מה בדיוק תפקידו בכוח. האם מדובר בבויפרנד חדש של קנדל? אולי במאהב צעיר נוסף עבור קורטני? או שזה בכלל הגבר שיפריד בין שתי הרווקות, לפרקים, של המשפחה, אלה שעדיין לא נמצאות במערכת יחסים מחייבת.


רכלו על הקרדשיאנז באינסטוש

קנדל ג'נר. splash
מצד אחד, רואים איך קנדל ג'נר מחזיקה לו את היד?/splash
קנדל ג'נר. splash
הכי אינטימית. ג'נר והבחור המסתורי/splash

להלן הראיות: שלשום (ב') זו הייתה קנדל, שבדיוק חזרה לעיר הבית לוס אנג'לס אחרי צעידה על מסלול הלנז'רי של "ויקטוריה'ס סיקרט", שניסתה להסתתר מאחורי מסכה - אך צולמה הולכת יחד ביד עם הבחור בהופעה בפסטיבל מוזיקה באל.איי. יום למחרת, אותו הגבר בדיוק, תועד במפתיע על כשהוא מנהל שיחלה צפופה כוס קפה טייק אוואי בחניון עם אחותה הגדולה, קורטני, כך ששניהם לא בדיוק היו מרוצים מנוכחותו של צלם הפפראצי במקום.

לאור חיבתה של קורטני המילף לגברברים צעירים (יונס מי?), או העובדה שקנדל מעולם לא דיברה על מערכות יחסים כזאת או אחרת (בעוד ששאר האחיות שלה מאוד פומביות בנוגע לחיי האהבה המתוקשרים שלהן), יכולים לעבור גם ימים עד שנבין מה פשר הקשרים של כל אחת מהן עם העלם המסתורי. אולי בכלל מדובר במאפר או מעצב שיער חדש שהצטרף לגלאם-טים שלהן וזהו.


וואלה! סלבס מנהלת מערכת יחסים אקסלוסיבית עם זוג תחתונים אחד שלא יורידו ממנה עד שיתפורר.

מתנה משמיים

התחפושת של הקרדשיאנ'ז לא כללה בגדים!

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן. splash
מצד שני, אז מה אחותה הגדולה קורטני עושה איתו על כוס קפה?/splash
קורטני קרדשיאן. splash
קנתה גם בייגל לדרך/splash
קורטני קרדשיאן. splash
כן, נתפסתם. קורטני קרדשיאן והבחור המסתורי/splash
קורטני קרדשיאן, קנדל ג'נר. GettyImages
הרווקות של החבורה, כנראה. קורטני וקנדל/GettyImages
קיילי ג'נר, קנדל ג'נר, קורטני קרדשיאן, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה שכזאת. האחיות קרדשיאן-ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully