וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגי טביבי: "ישראל מקבל הצעות ממעריצות? לך על זה!"

אמנון גולדמן

13.9.2018 / 6:39

ימים ספורים אחרי שנרגעו מהמולת הריאליטי, ישראל אוגלבו שזכה ב"האח הגדול" ומגי טביבי שזכתה בלבו של המנצח, התייצבו מול המצלמה לראיון זוגי פתוח. "בבית היינו מאוד מאופקים", גילה. וואלה! סלבס תשוקה

ישראל אוגלבו ומגי טביבי בראיון (צילום: ערן גילווארג, עריכה: אביב אירגז)

מי שצפה בעונה האחרונה של "האח הגדול", פשוט לא יכול היה להתעלם מהקשר הרומנטי שנרקם בין ישראל אוגלבו, זה שייצא אחרון מהבית כמנצח של הריאליטי ב-2018, לבין מגי טביבי - שאמנם נזרקה מהתחרות בשלב מוקדם יותר, אך עודדה ושמרה לו אמונים גם בלי לפגוש אותו פיזית. אז מה אם הכל החל כרומן אסור, היא הייתה תפוסה, הוא לא תכנן וכעת, הם לא מפסיקים להפגין אהבה זה לזו מול כל פלאש ומצלמה שרק נתקלת בהם.

וואלה! סלבס, ניצלה את המפגש המשולש שלה עם מגי וישראל, על מנת לבדוק מה בדיוק קורה איתם מאז גמר העונה ולבחון בראיון זוגי ראשון - האם השניים פתחו את השנה העברית החדשה יחד ואם כך, האהבה תנצח? "עדיין לא מסכמים שום דבר", הסביר אוגלבו הנרגש, "אנחנו עדיין נהנים, קולטים בכלל את הבאזז המטורף הזה ואת האהבה הזאת וזה כיף אדיר".


רכלו על הזוגיות של ישראל ומגי בפייסבוק

ישראל אוגלבו, מגי טביבי. ערן גילווארג
חיכו אחת לשני. ישראל אוגלבו ומגי טביבי/ערן גילווארג

מה הדבר הכי מרגש שיצא לך לחוות מהיציאה מהבית ועד עכשיו?
"להיפגש עם מגי דבר ראשון, התגעגעתי אליה מאוד", הסביר. אווו.

למרות שמגי לא הייתה בטוחה מה יקרה במפגש בינם בערב הגמר, בסופו של דבר קיבלה את ישראל כמנצח בנשיקה צרפתית. "וואי, איך אתם אוהבים את השאלות האלה, כן היה", צחקה טביבי, "זה בסופו של דבר קרה אחרי חודשיים של די... אנחנו מחכים אחד לשני וזהו".

"דבר ראשון בבית היינו מאוד מאופקים, גם בגלל הכבוד והריספקט לצופים וגם לעניינים האחרים. ועכשיו אנחנו עפים על זה בלבד עם עצמנו בכיף", הוסיף ישראל שנראה נבוך (מאוד. מאוד) כשנשאל מה השניים עושים עכשיו בבית הפרטי, בלי המצלמות שמקיפות אותם בין הקירות. "אני חושבת שבסופו של דבר האינטימיות שלנו והפרטיות שלנו זה משהו שהוא שלנו, אנחנו פשוט פחות מוציאים את זה החוצה ו... אתה יודע", סיכמה מגי.

עוד באותו נושא

דיירי האח הגדול חושפים: קיימו יחסי מין בבית?

לכתבה המלאה
ישראל אוגלבו, מגי טביבי. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
כן, יש שם הרבה נשיקות/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

בכל זאת, זה לא סוד שאתה חתיך, יש הרבה הצעות מבחורות עכשיו?
"קדימה, לך על זה!", אמרה מגי, לפני שישראל הסביר ש"דבר ראשון לא, לא, אין הצעות. סתם... לא אני לא כזה מגיב, יש לי את האהבה של החיים שלי ואני התנקיתי משטויות, אז הכל טוב".

אהבה קנאית?
"לא אני ממש לא קנאית, אתה יכול לשאול אותו. אני לגמרי נותנת את המרחב והספייס שהוא יהנה וימצה את האהבה הזאת שהוא מקבל מהקהל. זה הכי מגיע לו בעולם והוא ראוי לזה".


וואלה! סלבס מאוהבת בעצמה בכל פעם מחדש כשהיא מסתכלת בראי.

ישראל אוגלבו, מגי טביבי. ערן גילווארג
מגי, ממי בדיוק את מסתתרת?/ערן גילווארג
ישראל אוגלבו, מגי טביבי. שוקה כהן, מערכת וואלה! NEWS
לא נבוכים בכ-ל-ל/מערכת וואלה! NEWS, שוקה כהן
ישראל אוגלבו, מגי טביבי. ערן גילווארג
הצעות ממעריצות, מישהו? ישראל אוגלבו ומגי טביבי/ערן גילווארג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully