וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירי "האח הגדול" חושפים: קיימו יחסי מין בבית המצולם?

אמנון גולדמן

12.9.2018 / 15:01

רגע אחרי סיום עונת 2018 של "האח הגדול", דיירי הבית המצולם התכנסו כדי לחגוג וענו על שאלות קשות. מי היה הגבר הכי חרמן בבית, מי הלהיב את אביבית בר זוהר ולמה המנצח ישראל אוגלבו לא התקלח? צפו. וואלה! סלבס מתנהגת בהתאם

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: אביב אירגז)

אחרי כל כך הרבה עונות של הריאליטי בין הקירות הסגורים, מפתיע שהדיירים לא יודעים שמה שקורה בבית "האח הגדול", לא נשאר שם! לכן, כשהגיעו בזה אחר זו למסיבת סיום העונה שהתקיימה רגע אחרי סיום העונה ורגע לפני ראש השנה, וואלה! סלבס החליטה להציב בפני משתתפי התחרות כמה שאלות קשות וביקשה מהם לחשוב טוב לפני שיענו. התגובות? ממש לא מפתיעות.

מה למשל? מגי טביבי מאמינה שבן הזוג שהכירה בתחרות והפך למנצח העונה, ישראל אוגלבו, היה הכי מצחיק לפחות כמו אלי ולירון. אליאב ארחמים בחר באביבית בר זוהר בתור המצחיקונת, בעוד שרועי קורנבלום חושב שדווקא אליאב היה זה שקרע אותו מצחוק.


רכלו על הווידויים של פליטי האח הגדול בפייסבוק

ישראל אוגלבו. ערן גילווארג
טינופת! ישראל אוגלבו/ערן גילווארג

לבשורות הפחות טובות: מגי, שנתנה לעצמה את התואר "הכי כריזמתי בבית", קיבלה ממריה דומרק ומתמי מונטג את הטייטל "הדייר הכי מזויף בבית". טוב, לפחות הם לא זכו בכבוד להיות "הדייר הכי מעצבן בבית", או שזה לפחות מה שתמי חושבת על אורלי, או שדניאל גרינברג חושבת על אלי זרקה - "בימיך בבית היית הכי מעצבן אבר!", פנתה אליו במסר מרגש. אגב, הכי פחות הגייני היה ישראל, שאמר על עצמו שיכול היה לוותר על מקלחת מפעם לפעם. איכסוש.

עוד באותו נושא

אביבית בר זוהר מוכנה להצעת נישואים אחרי "האח הגדול"? צפו

לכתבה המלאה
לירז אסייג. ערן גילווארג
מה שמעת? לירז אסייג/ערן גילווארג

כעת, לשאלות המעניינות ביותר, אז בתואר הגבר החתיך של העונה, זכה ישראל, למרות בחירות מעניינות בסמואל, הבחירה של אביבית אלי ואפילו קול אחד לאילן (!!). האישה היפה היא כנראה דניאל, למרות שגם בר זוהר ולירז אסייג (שבחרה בעצמה)עלו כאופציות מעניינות.

הכי חרמן בבית? לדברי הדיירים רועי היה הכי מתוסכל מהבחינה המינית, בעוד שגם לסמואל וללירז "לא היה מה לעשות עם זה", כפי שאמרה בעצמה. אבל מה בדיוק קרה בין הקירות, האם קיימו יחסי מין שהמצלמות פספסו בחשיכה - מגי אמרה נחרצות שלא, "היו כל מיני ספקולציות על זה שקרה, לא קרה, לא קרה!". לעומתה, בן הזוג ה"תמים" ישראל היה פחות החלטי, כשאמר ש" אין לי מושג, נראה לי שלא. היינו בית מאוד רגוע" ורק לירז סיכמה ב"אה... לא ראו?". יפה לה!


וואלה! סלבס לא מקיימת יחסי מין מול מצלמות, כי היא מפחדת לסדוק את העדשה.

רועי קורנבלום. ערן גילווארג
כל אחד והיד שלו. רועי קורנבלום/ערן גילווארג
אליאב רחמים. ערן גילווארג
לארד? אליאב רחמים/ערן גילווארג
אביבית בר זוהר. ערן גילווארג
רק אלי זרקה. אביבית בר זוהר/ערן גילווארג
מגי טביבי. ערן גילווארג
חייבת להבהיר משהו. מגי טביבי/ערן גילווארג
מריה דומרק. ערן גילווארג
בלונדינית, תרתי משמע. מריה דומרק/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully