וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה דעתכם, הזוגיות של מגי וישראל מ"האח הגדול" תשרוד?

1.9.2018 / 0:02

יש זוגות שהכירו בריאליטי בבית הסגור וסיימו מתחת לחופה, בעוד שאחרים מצאו אהבה גדולה שנגמרה בשברון לב. לקראת סיום העונה של "האח הגדול", וואלה! סלבס רוצה שתקבעו האם מגי טביבי וישראל אוגלבו הם זוג מנצח או רומן חולף? בחרו

צילום מסך

אם צפיתם בעונה אחת או שתיים של "האח הגדול" בעבר, אתם בטח מכירים את זה: בחור פוגש בחורה בתוך הבית הסגור, בחורה נדלקת על הבחור, בחור מחזר אחריה והופ - הם לא מצליחים להסיר את הידיים זה מזו, על אף עשרות המצלמות שמרשתות את המקום. זה קורה בכל פעם מחדש, אבל לא תמיד מסתיים בעושר ואושר עד עצם היום הזה.

לצד סיפורי אהבה שהגיעו לשיא תחת החופה, כמו זה של דנית גרינברג ואליאב אוזן, או קשרים שנרקמו בבית המצולם ושרדו את התקופה של אחרי המצלמות (למשל שני גולדשטיין ועומר גורדון, מהעונה הקודמת) - היו כמה צמדים שפשוט לא הסתדרו מחוץ לריאליטי. יאנה יוסף וקותי סבג היו זוג שנפרד ברעש וצלצולים, עמרי בן נתן וקסניה טרנטול התארסו ואז חתכו, בעוד שליהיא גרינר נהנתה עם עתי שולברג, עד שנמאס להם. זוכרים, לא? אאוץ'.


רכלו על הזוגיות של מגי וישראל בפייסבוק

האח הגדול. צילום מסך
יצליחו במבחן המציאות? ישראל אוגלבו ומגי טביבי/צילום מסך

אין ספק שבעונת 2018 של "האח הגדול", הזוג הכי מדובר שמימש את אהבתו, היו מגי טביבי וישראל אוגלבו. זה היה קשר שנרקם למרות שהיא בכלל נכנסה לתחרות על תקן "תפוסה" והוא טען שהוא לא מחפש קשר, אבל למרות שהודחה לפני שבועות ארוכים, מגי המשיכה לתמוך באהובה עד לגמר העונה. עם זאת, אתם באמת חושבים שיש סיכוי שהשניים יצליחו לפתח קשר זוגי עמוק גם אחרי תקופת ההסתגלות הקשה, בלי המצלמות, הקהל והתגובות ברשתות החברתיות?

וואלה! סלבס סקרנית, אז הצביעו ושתפו את דעתכם - ישראל ומגי לנצח נצחים, או רומן שיסתיים בבכי ומרורים? אתם מחליטים.

הבית של ישראל?

מגי מ"האח הגדול" עוברת דירה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully