וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "עתי לא גבר, איגי כל כך מבוגרת"

יוני פרוים | צילום: אביב חופי

29.8.2011 / 13:06

או מי גאד יו גייז: אחרי שפתחה ג'ורה בתכנית של גיא פינס על עתי שולברג והאקסית, ליהיא גרינר יוצאת לסיבוב שני, הפעם בפייסבוק. וואלה! סלבס מועדון קרב

רגע לפני שהשתכנענו כי ליהיא גרינר נרגעה, שכחה את הסאגה המתישה עם עתי שולברג ועברה לאיוונט הבא, פליטת הריאליטי חוזרת לזירה לסיבוב נוסף.
גרינר, גולשת קבועה בוואלה!, התרשמה מביקורת טלוויזיה ארסית שפורסמה במדור התרבות של האתר, על תכניתם החדשה של שולברג וחברתו החדשה איגי וקסמן, ופרסמה את הקישור בעמוד הפייסבוק שלה. מתחת ללינק היא צרפה את דעתה האובייקטיבית והמלומדת: "הוא לא רצה להקשיב לי". הסטטוס לא עבר בשתיקה אצל משפחתו של עתי, מה שהוציא את אמו של השולברג, אורלי, ואחותו למתקפת נגד. בזמן שהאם הזועמת דרשה מליהיא שתעיף את הסטטוס, אחותו נימקה את הדרישה: "באמת ליהיא? הסטטוס הזה באמת היה נחוץ? אני לא רואה את עתי לועג לעבודה שאת עושה". עבודה?
שלוש שניות שלמות מיס אקסייטד שקלה בכובד ראש מה לעשות בנידון ואז החליטה: "אני לא יכולה, סורי".

ליהיא גרינר. שוקה כהן
יאללה בלאגן! ליהיא לא נרגעת/שוקה כהן

למי שהספיק לשכוח: ליהיא ועתי הכירו בעונה האחרונה של "האח הגדול" שם דיגמנו זוגיות לא מתפקדת למופת שכללה פרידות, לינה משותפת וביקורים זוגיים באמבטיה. הצופים בחרו להדיח את עתי המתיש וליהיא זכתה במקום השני והמכובד בעונה, מרחק יריקה מהמיליון, אותו היא מרוויחה תוך כדי ביקור בהשקות ואירועים מיוחצנים.

-ליהיא, מה יש לך נגד התכנית של עתי ואיגי?
"אני אוהבת את הרעיון של התוכנית, אבל אי אפשר לתת לאנשים שלא יודעים לראיין ולדבר תוכנית, הם די מבולבלים. חבל שלא היו אודישנים, אני הייתי צריכה להנחות את התוכנית".
-ומה דעתך על הזוגיות?
"איגי פשוט לא מתאימה לו. בחורה כל כך מבוגרת והוא ילד, הוא לא גבר".

וואלה! סלבס אולי לא מחכה לדוור, אבל לפגישה הבאה של גרינר ועתי היא הכי מחכה.

ליהיא צודקת את סתם פה גדול? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully