וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים אחרי אייל גולן: איפה רוסלנה רודינה?

29.4.2018 / 7:03

את רוסלנה הכרתם כצמודה של אייל גולן ומאז היא אחת הנשים המדוברות בביצה המקומית. כשנה אחרי הפרידה המתוקשרת שעברו, הגיע הזמן לבדוק כיצד נראים החיים של רודינה ללא הזמר - האם הפרדת הכוחות פגעה בה תדמיתית או שמא שיא ההצלחה עוד לפניה? וואלה! סלבס מפשפשת

ניר פקין

באפריל 2017 תעשיית הבידור הישראלית רעדה כשהזמר הלאומי, אייל גולן ובת הזוג הדוגמנית, רוסלנה רודינה, החליטו לפרק את החבילה אחרי חמש שנים של זוגיות מתוקשרת - בהן ידעו לא מעט עליות ומורדות. כבת הזוג של אחד הכוכבים הגדולים במדינה, שלימים הפכה לאם בנו הצעיר יאן, רכשה לעצמה רודינה מוניטין לא מבוטל בתעשיית הבידור, הפכה לשם מבוקש באירועים יחצ"ניים ומעל הכל תחזקה את הטייטל הנחשק - החברה של אייל גולן.

כיום, שנה אחרי הפרידה, כשהיא כבר לא מחזיקה בתואר הפלאס וואן של הזמיר, וואלה! סלבס יצאה לבדוק כיצד נראים החיים החדשים של רוסלנה רודינה: התנתקות מזמר סופר מפורסם - מחסלת קריירה או מעצימה אותה?


מה אתם חושבים על ההצלחה של רוסלנה רודינה? רכלו בפייס

רוסלנה רודינה. רפי דלויה, איציק בירן,
רוסלינה רודינה - החיים שאחרי/רפי דלויה, איציק בירן

"הפרידה הרחיקה אותה ממדורי הרכילות"

"המניות שלה צנחו מעט, אבל כרגע היא דווקא במגמת עלייה"

"הזוגיות עם אייל נתנה לה מקפצה וזה מיתג אותה במקום מסוים", חושפים מקורבים לשניים, "אבל אין ספק שהיא יודעת לשמור על מקומה", סיפרו לוואלה! סלבס לא מעט אנשי סוד, חברים וקודקודים רציניים בתעשיית הבידור - זאת במטרה לנתח את התופעה שנקראת רוסלנה רודינה ולהבין מה ה"שווי" שלה כיום כסלבריטאית בביצה. האם הפרידה מגולן פגעה בה ברמה התדמיתית או שמא התחולל כאן שדרוג?

"אני חושבת שהפרידה אולי קצת הרחיקה אותה ממדורי הרכילות", מספרת חברה של השניים, "כי היא כבר לא 'החברה של'. אבל ברמה התדמיתית היום היא הרבה יותר חזקה ונתפסת באופן יותר רציני", היא מספרת. "בתקופת הפרידה היא הייתה כמובן הכי מעניינת שיש", מוסיף איש יחסי ציבור מוכר, "בתקופה שאחר כך, המניות שלה צנחו מעט, אבל לטעמי היא כרגע דווקא במגמת עלייה".

לא נראה לך שזה פגע בה?
"אני חושב שבמקום בו היא נמצאת, זה כבר לא יכול לפגוע בה כי היא מיתגה את עצמה מאוד גבוה בתעשייה".

צבי הנינג'ה. אביב חופי
בימים שהיו הזוג הכי חם בתעשיית הבידור. רודינה ואייל גולן/אביב חופי
"בלי אייל היא יכולה לחזור למכור תותים בחדרה נורא פשוט חד וחלק"

היית מגדיר אותה בטופ 10 של הסלבריטאים בתעשייה?
"היא במקום מאוד גבוה ואני לא אוסיף על זה".

אך נראה שלצד התומכים והמפרגנים, יש גם כמה "נשמות טובות" שלא ממש מסכימות עם המילים החמות והאוהבות. "אם היא לא תמשיך לייצר משהו חדש, בשנה הבאה כל הבאז הזה ייעלם", מספר יודע דבר, שהכיר את השניים מקרוב. דמות מוכרת מתעשיית הבידור ידעה להוסיף, "שימי לב לתקופת הפרידה הראשונה שלהם - היא לא עשתה שום דבר מעניין אז", אמרה והוסיפה, "הקאמבק עשה את שלו. זה קשה לומר, אבל הפרידה הראשונה העלימה אותה. בלי אייל היא יכולה לחזור למכור תותים בחדרה, נורא פשוט, חד וחלק".

אייל גולן, רוסלנה רודינה. ניר פקין
גולן ורודינה באירוע הברית המתוקשר של יאן גולן/ניר פקין

"יש להם ילד, היא קשורה אליו לכל החיים"

בסוף שנת 2015 עשתה רודינה מהלך מאוד משמעותי בקריירה כשהצטלמה לעונה השביעית של הריאליטי האתגרי "הישרדות", שם הבינה מדינה שלמה שכנראה יש בקנקנה של רוסלנה עוד הרבה חוץ מלהיות "החברה של". או כפי שטען מקורב, "רגע מעליית התכנית היא עובדת הרבה יותר, עזבי רגע אייל או לא... אנשים פשוט אהבו אותה, התחברו אליה".

אתה חושב ש"הישרדות" עשתה לה שירות מספק על מנת שבעתיד ישכחו שהיא האקסית של אייל?
"יש לה ילד איתו, היא קשורה אליו לכל החיים. תפיסת הקהל היא שזו זוגתו לשעבר של אייל גולן ואמא של הבן שלו".

איש יחסי ציבור, הסביר כי "היא לעולם לא תהיה בזכות עצמה, היא תמיד תיזכר כאקסית של אייל וזה מאוד מבאס". נראה כי רוב האנשים מרגישים את אותה התחושה: "היא לא Stand Alone כמו כוכבות אחרות, בר רפאלי ורותם סלע למשל. היא לא הייתה רוסלנה בלי אייל. בעיקרון, המניות שלה לא ירדו אבל בשורה תחתונה, בכל ריאיון שלה נפתח ב'אז מה עם אייל?'. זה אומר הכל".

עוד באותו נושא

רוסלנה פותחת חזית חדשה מול אייל גולן

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה. לנס הפקות,
בוררת אירועי השקה בקפידה. רודינה/לנס הפקות

"אנשים רוצים בדיוק מה שרוסלנה לובשת"

אז מה באמת מראים הממצאים ברחבי הרשת? בבדיקה שערכה וואלה! סלבס על התקופה שהחלה ברגע בו השניים החלו לצאת ועד היום נראה כי בשנת 2013 (כשנה לזוגיות של השניים) רודינה הגיעה לשיא מבחינת חיפוש בגוגל. מאז חלה ירידה קלה, אך נראה כי מדובר בשם מחופש מאוד. וואלה! סלבס הופתעה לגלות שדווקא בימים שאחרי שהיא וגולן נפרדו, לא היה שינוי מהותי בנתוני החיפוש שלה ברשת.

"אנשים אשכרה מגיעים עם תמונות שלה מהאינסטה ורוצים בדיוק מה שהיא לובשת, יותר קבלות מזה?"

אם לא די בכך, מספיקה הצצה ברשתות החברתיות בשביל להבין שכמותג - רוסלנה מתחזקת מעל לחצי מיליון עוקבים בפרופיל האינסטגרם שלה, כך שלא מעט חברות מוכנות לשלם לה בכדי שתפרסם את המותג שלהם באינסטוש. המחיר? על פי הערכות, לא פחות מ-10,000 ש"ח לתמונה ממותגת ומקורבים מספרים כי אף קיבלה קמפיין עם משכורת של שש ספרות, שדרש ממנה פרסום של מספר פוסטים. מרשים.

מה אומרים המומחים בעניין: "יש לה המון עוקבים ברשתות החברתיות, אנשים אשכרה מגיעים עם תמונות שלה מהאינסטה ורוצים בדיוק מה שהיא לובשת, צריך יותר קבלות מזה?". אחר, טען ש"מותגים מבינים שיש לה כוח בעיקר בקרב בחורות צעירות ונשים מהפריפרייה, בשורה התחתונה היא מוכרת מוצר".

הביקוש לרודינה מגיע לא רק מצד הרשתות החברתיות, כי אם גם בהגעתה לאירועים יח"צניים. לא מעט אנשי יחסי ציבור רודפים אחרי הדוגמנית הלוהטת במטרה שתפקוד אירועי השקה, אך רודינה בוררת אותם בקפידה. אחד הקריטריונים המהותיים? המזומנים. כך למשל, מספר איש יחסי ציבור כי שילם לה 8,000 שקלים רק בשביל שזו תפקוד אירוע שלו למשך מספר דקות, תצטלם ותלך הביתה. לעומת זאת, בתחילת דרכה, דרשה רוסלנה סכום צנוע יותר של כ-3000 שקלים. "מה שמחזק את המעמד שלה, זה שהיא אומרת לא להמון דברים. היא תבדוק מי בא לאירוע, כמה כסף מציעים ואם יש ערך מוסף למותג בשבילה".

רוסלנה רודינה. אור גפן, רפי דלויה,
"היא לא הייתה רוסלנה בלי אייל"/אור גפן, רפי דלויה
"היא לא תביא את החבר לאירוע יחצ"ני גם תמורת ארגזים של כסף"

אז מה קורה כיום בחייה של הדוגמנית? לא יהיה מוגזם לומר שהיא בשיא. המותגים הגדולים אליהם היא מחוברת מעל לחמש עונות עדיין שמחים להשתמש בשירותיה, כפרזנטורית היא מקבלת בין 50,000 ל-100,000 שקלים לעונה.

על אף שעלתה השאלה האם לשחרר אותה מהחוזה המסחרי אחרי הפרידה, התשובה הסתכמה ב-ממש לא! "היא לויאליות למותגים ובגלל זה אוהבים אותה. היא לא תעשה דברים שאסור בניגוד לפרזנטוריות אחרות והיא מאוד נעימה על הסט. מקצועית, בלי גינוני דיווה", סיפר איש יחסי ציבור המעורב בפרטים.

אחרי הפרידה, היו ניסיונות להניא מותגים מלחדש איתה את החוזה?
"רוב האנשים בתעשייה לקחו את הצד של אייל בפרידה וסינגרו עליו מאוד יפה, בטוח שיש מותגים שהם הצליחו להשפיע עליהם לרדת ממנה, אבל לא במקרה שלי".

רוסלנה רודינה. עומרי רוזנגראד,
גם בקמפיין למותג בגדי ים/עומרי רוזנגראד

"היא לא תביא את החבר לאירוע יח"צני"

רודינה בת ה-29 מתגוררת בימים אלו ברמת גן עם יאן, בנה בן ה-3, ומתחזקת זוגיות עם איתי פז (35), סוכן ביטוח - שעושה מאמצים רבים על מנת להישאר הרחק מאור הזרקורים. למה, אתם שואלים? כי אין צורך שההיסטוריה תחזור על עצמה.

"היא לא תביא את החבר לאירוע יח"צני גם תמורת ארגזים של כסף, היא מאוד שומרת על עצמה היום", חושף איש הבקיא בפרטים, "אחרי הסיפור עם אייל, היא מעדיפה שמערכת היחסים שלה לא תהיה בעין הציבור".

גולן ורודינה נמצאים עדיין בהליכים משפטיים, עליהם יש צו איסור פרסום ואותם הם מעדיפים להשאיר הרחק מעין התקשורת. אך מקורבים יודעים לספר כי מלבד מפגשי החלפת המשמורת על יאן - השניים לא מחליפים ביניהם "שלום" ומערכת היחסים בסטטוס קריר מאוד.

אז מה צופן העתיד של רוסלנה? איך אייל אומר, "ימים יגידו".

אייל גולן חיים רביבו. שרון רביבו,
בימים הטובים של החבר'ה. הזוג רביבו עם אייל ורוסלנה/שרון רביבו

מסוכנות יולי, המייצגת את רודינה, נמסר: "עם ישראל הכיר והתאהב ברוסלנה כאישה חזקה וכטאלנטית כבר בהשרדות, כמות האהבה וההערצה שהיא מקבלת, רק מחזקים אותה ואת פועלה. מאז ועד היום רוסלנה נמצאת בעשייה מתמדת, מדגמנת, מנחה, עסוקה במיזמים עסקיים ובקרוב תצטלם לסדרה חדשה.

"ניקח רק את החצי השנה האחרונה בחייה של רוסלנה: כיכבה בהצגה בפורים, סיימה לצלם סדרה קומית לטדי tv, צילמה שלושה קמפיינים כפרזנטורית למותגי אופנה מתוך החמישה שהיא מובילה ועוד. הזוי שטאלנטית בסדר גודל של רוסלנה רודינה עוד נמדדת לפי בן זוג ולא לפי ההצלחות וההישגים המוכחים שלה".

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
5 עונות ללא שינוי בסכום/שי יחזקאל
רוסלנה רודינה. עופר חן,
בקמפיין הכלות לשלומית אזרד/עופר חן
אייל גולן, רוסלנה רודינה, אופירה אסייג. מערכת וואלה! NEWS
אופירה תקפה, רוסלנה השיבה אש/מערכת וואלה! NEWS
רוסלנה רודינה. ענת מוסברג,
שומרת אמונים לקמפיין הראשון יחד עם אילן מרגלית/ענת מוסברג
רוסלנה רודינה, אייל גולן. לירן בן יוסף, מערכת וואלה!
לפני כל המאבקים - טובת הילד/מערכת וואלה!, לירן בן יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully