וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה פותחת חזית חדשה מול אייל גולן

2.3.2018 / 6:29

בזמן שרוסלנה רודינה פתחה ג'ורה על אייל גולן ואופירה אסייג, בר רפאלי כבשה את שבוע האופנה במילאנו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם מזל טוב מוטל בספק, כי בזמן שמקורבים לדודו אהרון מוכנים להישבע שהוא הציע לבת הזוג שלו, נטלי לוי, להינשא לו - הזמר המסלסל מעדיף להשאיר את העניין באפלה כשהוא מסרב להגיב על הפרטים.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

דודו אהרון. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
מאורסים או לא? דודו ונטלי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצא עוד זמר, הפעם מעבר לים - רובי וויליאמס שמו, שסיפר בראיון למגזין כי הוא סובל ממחלת נפש, "הייתי קרוב למוות מספר פעמים בחיי, יש לי מחלה בראשי שפשוט רוצה להרוג אותי" אמר הזמר המפורסם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רובי וויליאמס. GettyImages
משיגנע. רובי/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שעושה חיל מעבר לים, בר רפאלי, שהשאירה את הבייביז עם אבא עד, וקפצה למילאנו - שם היא כיכבה על השטיחים האדומים של מיטב המעצבים הנחשבים בשבוע האופנה שהתקיים בעיר.

בר רפאלי. צילום מסך
כובשת. בר וארמני/צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיע הסקאווד של יעל גולדמן, שמתכנן, ממש כמו בר רפאלי לטוס למאלדיביים. אם הכלי ילך כשורה אז בקיץ הקרוב רותם סלע, לירון ויצמן ואפילו גל גדות יפתיעו את החברה הטובה לרגל יום ההולדת ה-40 שלה ויטיסו אותה לחופשה מפנקת על האי האקזוטי.

יעל גולדמן, גל גדות. ניר פקין
הפתעה! יעל/ניר פקין

ובמקום הראשון והמכובד, איך לא, רוסלנה רודינה, שהחליטה להוכיח לאופירה אסייג שיש לה פה יותר גדול, כך שכשאסייג אמרה בתכנית שלה שלרוסלנה היה קשה עם המעריצות של אייל, הדוגמנית ההורסת לא נשארה חייבת וכתבה באינסטגרם שלה, "לא כדאי שאגיב כאן עם מה היה לי קשה", כתבה רודינה וסיכמה את הנושא.

הרשימה, רוסלנה ואייל. מערכת וואלה! NEWS
פתח חזית! אייל ורוסלנה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully