וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכירה סקסית? הג'וב החדש של רותם סלע

19.3.2018 / 0:01

אם שמחתם לראות את רותם סלע כמנחת תכניות ריאליטי או כדוגמנית בהפסקת הפרסומות שלכם, כנראה שתשמחו עוד יותר לראות אותה גם בתפקיד קומי חדש - לצד גברת מפורסמת אחרת שתטפל בכם היטב. או שלא. וואלה! סלבס אוברדוז

רותם סלע. ניר פקין
הכנת את המקשפיים? רותם סלע/ניר פקין

יש אומרים שהכלב הוא חברו הטוב של האדם, אחרים מספרים שסמים קלים הם ה"חבר" של כל אלה שחיים במתח מתמיד, אבל וואלה! סלבס יודעת מי הוא חברם הטוב ביותר של המפורסמים: הפסיכולוג הצמוד או המטפל הרוחני שלהם, כמובן. בעוד שלא ברור אם רותם סלע משתמשת בשירותים של מטפל כזה או אחר, מה שבטוח הוא שבקרוב השחקנית תהיה קרובה למטפלת מסוג אחר לחלוטין - הכל כחלק מג'וב חדש שלה על המסך.


רכלו על התפקיד החדש של רותם סלע בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכיני לה קפה, חזק, בלי קצף, שנים סוכרזית? סלע/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוואלה! סלבס נודע כי סלע נבחרה לככב באחד התפקידים בגרסה המקומית לסדרה הקומית החדשה "טיפול אונליין" (שתבוסס על הגרסה האמריקאית המצליחה שלה "Web Therapy", שבה מככבת בתפקיד הראשי כוכבת "חברים" המיתולוגית, ליסה קודרו). סלע, שכבר הוכיחה את יכולות המשחק שלה בכמה הפקות דרמה-קומיות, תשמש ככל הנראה בתפקיד המזכירה של הפסיכולוגית שמציעה את הטיפול שלה כשיחת וידאו ברשת, אותה צפויה לגלם קרן מור. בלי אסי? הלם!

בין אלה שישתתפו לצד מור את סלע על המסך בקומדיה שאמורה לחדור לנבכי הנפש בצורה עקומה משהו ותצולם בקרוב, גם הגברברים דבל'ה גליקמן הוותיק וטל פרדימן המבדח. זאת, לצד שלל כוכבים ישראלים אחרים, שיופיעו בסדרה של תאגיד השידור הציבורי "כאן" וצפויה לארח שחקנים שונים בכל פרק.


וואלה! סלבס זקוקה לטיפול נפשי, אישי, מיני, או חשמלי, בהקדם.

עוד באותו נושא

למה אסי עזר נעלב מרותם סלע?

לכתבה המלאה
קרן מור. אמיר מאירי,
פסי-כו-לו-גית. קרן מור/אמיר מאירי
דבל'ה גליקמן. רפי דלויה
מצחיקוש. דבל'ה גליקמן/רפי דלויה
טל פרידמן. ניר פקין
בתפקיד קומי. טל פרידמן/ניר פקין
רותם סלע. רפי דלויה
היי קיטי גירל. סלע/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully