וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר ורותם סלע יהפכו אתכם לנינג'ות!

28.2.2018 / 13:35

פרסום ראשון: אחרי שראיתם אותם מנחים ריאליטי ריקודים, בוחרים נציג לאירוויזיון, מלרלרים ברדיו ומפציעים בפרסומות - אסי עזר ורותם סלע יגישו גם את התחרות הבאה שתכניס לכם קצת אקשן לחיים. וואלה! סלבס מורטל קומבט

צילום מסך

זו ללא ספק הייתה ה-שנה של צמד החמד הכי מתוק על המסך, אסי עזר ורותם סלע. אם לא ראיתם את העונה השנייה של "להיות איתה" (שאותה אסי יצר, כאשר רותם כיכבה), כנראה שהתעוררתם בבוקר לצלילי תכנית הרדיו שלהם, או בחרתם איתם את הנציג הבאה לתחרות אירוויזיון ואפילו נתתם להם לשכנע אתכם לרקוד או לרכוש רהיטים.

כעת, אם קיים בליבכם עדיין ספק שמדובר בזיווג הלוהט של תעשיית הבידור המקומית, עכשיו הגיע הזמן לנפנף אותו - כיוון שה-BFFים שוב משתלטים על הפריים טיים, בתכנית טלוויזיה חדשה.


עוד רכילות נהדרת:
מתחפשים: טל כוכבא הוא הנסיכה של אחווה סיטבון. צפו
נתפסתם: אשטון קוצ'ר ומילה קוניס מתמזמזים ביציע

רכלו על התכנית החדשה של עזר וסלע בפייסבוק

אסי עזר ורותם סלע הכוכב הבא. אבי כהן
צמד חמד. אסי עזר ורותם סלע/אבי כהן

לוואלה! סלבס נודע כי עזר את סלע, שרק לאחרונה קראתם כאן כי קיבלו הצעה להנחות את "האח הגדול" אצל המתחרים של קשת - יכנסו לתפקיד המנחים בפורמט חדש שיעלה בקרוב, "נינג'ה ישראל 2018". גורמים בהפקת התחרות האקסטרימית, ידעו לספר כי "עלו לא מעט שמות לתפקיד ההנחייה, אבל לבסוף הבינו שהשניים הם המתאימים לתפקיד".

אסי עזר, רותם סלע. אביב חופי,
שניים זה תמיד ביחד. סלע ועזר/אביב חופי

למי מכם שלא שמע על הפורמט, השעשועון המדובר של רשת NBC - משלב משימות אתגריות ומסלול מכשולים ענק בעל ארבעה שלבים, כשהמטרה היא להגיע לקו הסיום ולקבל פרס כספי שווה במיוחד. אסי ישכנע את רותם לנסות להתחרות?

בקשת בחרו שלא להגיב לפרטים.


אסי, רותם, גם וואלה! סלבס רצתה להשתתף בשעשועון, בתור אחד המתנפחים.

עוד באותו נושא

למה אסי עזר נעלב מרותם סלע?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully