וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתנהגים בהתאם: אסי עזר ורותם סלע שקלו לבגוד בקשת?

4.12.2017 / 0:20

צמד החמד שחורך את המסך הקטן אמנם מככב בערוץ 12, אבל זה לא מה שהפריע לרותם ואסי לשקול הצעה להנחות את "האח הגדול" בערוץ המתחרה - אלא שאז הגיעה הצעה מפתה יותר. מבולבלים? וואלה! סלבס רואה הכל

ניר פקין

הפיצול של ערוץ 2 גובה לא מעט קורבנות, אחרי הכל - כשהרייטינג מתפצל, הדברים נראים הרבה פחות זוהרים, המלחמה מתחזקת והשרוולים מופשלים. כן, למקרה שלא שמתם לב: המלחמה בין רשת לקשת רק הולכת וגוברת. אז מה הפלא שהצדדים יעשו הכל בכדי לצאת עם ידם על העליונה?

אסי עזר, רותם סלע. ארן חן צלמים,
קיבלו הצעה. רותם סלע ואסי עזר/ארן חן צלמים

לוואלה! סלבס נודע כי לאחרונה, התנהל משא ומתן עם רותם סלע ואסי עזר על מנת שאלו ינחו את תכנית הדגל שעברה מקשת לרשת - "האח הגדול".

אז נכון, רק לפני מספר שבועות פורסמו בכל אתרי הרכילות כי מי שתנחה את תכנית הריאליטי היא הנמסיס של עזר, בר רפאלי, אבל על פי יודעי דבר נראה כי המשא ומתן עם הדוגמנית נקלע למבוי סתום, כך שבהפקת התכנית כבר החלו לחפש אחר כוכבים אחרים שינחו את העונה הבאה של תכנית המציאות המדוברת.


מה דעתכם: צריכים לעבור או לא? רכלו לנו בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רותם סלע, אסי עזר. ניר פקין
כמה קיבלתם? עזר וסלע/ניר פקין

"אסי ורותם היו סוג של בחירה טבעית", סיפר גורם יודע דבר המקורב להפקה, "הם אמנם לא בר רפאלי, אבל אסי כבר מזוהה עם הפורמט שהנחה בעבר ורותם היא הסייד קיק המושלם עבורו. הם קיבלו הצעה מאוד מפתה".

עם זאת, כאשר גורמים בקשת שמעו על המגעים עם השניים, כך מספרים מקורבים, הם הציעו לסלע ועזר הצעה נגדית שהם לא ממש יכלו לסרב לה: "אני לא ממש יודע את הפרטים", סיפר גורם בקשת, "אבל אני יודע שתגובת ערוץ 12 היתה ממש, ממש שווה". מקורב נוסף, סיפר ש"נכון שהיתה אליהם פנייה מ'רשת', אבל הם מעולם לא שקלו זאת ברצינות".

רותם סלע אסי עזר. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
עוברים או לא? סלע ועזר/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

צירוף המקרים די משעשע, שכן עזר ורפאלי היו חברים מאוד קרובים - עד כדי שאסי כתב סדרה שלמה סביב דמותה של הדוגמנית המקומית, שאף הסכימה לככב בתפקיד הראשי. בהמשך החליטה להבריז מההפקה, מה שגרם לעזר ללהק את סלע כברירת מחדל.

הבחירה, הפכה את צמד המנחים לחברים טובים ושותפים לפרויקטים אחרים, בהם גם תכניות ריאליטי. כעת, נדמה שכל שנותר הוא לראות מי באמת יזכה בתפקיד הנחשק של הנחיית תכנית הריאליטי הפופולרית.

מרשת נמסר בתגובה: "אסי ורותם לא היו במשא ומתן עם ערוץ 13 להנחיית 'האח הגדול'".

בקשת סירבו להגיב לדברים.


וואלה! סלבס קיבלה הצעה להשתתף בדבר הגדול הבא. בתור הדבר הכי גדול בחדר. פיזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully