וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכת יגון: הטרגדיה של קלואי קרדשיאן

1.2.2018 / 11:30

חודשים ספורים לפני שתקבל בייבי בוי לעולם, קלואי קרדשיאן הודיעה ביגון קודר שאיבדה את מי שכינתה "הילדה הראשונה שלי" - הכלבה המשפחתית שגידלה ואהבה ב-14 השנים האחרונות. וואלה! סלבס צער בעלי חיים

גבאנה, הכלבה של קלואי קרדשיאן (אינסטגרם)

בין כל השטויות לכל השערוריות של משפחת קרדשיאן, הלידות וההריונות, המריבות על קמפיינים או תמונות הסלפי החושפניות, כמה מחברי המשפחה עברו השבוע טרגדיה - כאשר איבדו את הכלבה שליוותה את הפמילייה עוד הרבה לפני שהפכו למשפחת ריאליטי-טראש.

קלואי קרדשיאן ההריונית, הכריזה ברשת כי הכלבה גבאנה, זו שליוותה את המשפחה ב-14 השנים האחרונות והופיעה פעמים רבות במסגרת הסדרה - מתה. כך שקלואי מרגישה ממש כאילו איבדה "את הילד הראשון שלי".

עוד רכילות:
סצנות בכי ותלונות: עדי שילון מפסיקה לדגמן
פריס הילטון הפכה להיות הביץ' של קים קרדשיאן

רכלו על האובדן של קלואי קרדשיאן בפייסבוק

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
דמעה. קלואי קרדשיאן עם הכלבה גבאנה/צילום מסך, אינסטגרם

קרדשיאן בת ה-33, שצפויה ללדת בחודשים הקרובים את בנה הראשון המשותף עם הכדורסלן טריסטן תומפסון, פרסמה באינסטגרם קטע מרגש שבו תיארה כמה הכלבה, שגידלה בביתה מאז פרידתם של קריס וברוס ג'נר, הייתה משמעותית בחייה. "היא הייתה יותר מחיית מחמד... הייתה בת הלוויה שלי, חברה שלי. היא וידאה שלא אהיה לבד בזמנים שבהם הרגשתי הכי בודדה", כתבה קלואי, "לא חשבתי שארגיש כל כך שבורה בגלל שאיבדתי כלב, אבל 14 שנים הן המון שנים יחד".

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
"הילדה הראשונה שלי!"/צילום מסך, אינסטגרם

"גבאנה מילאה תפקיד משמעותי בחיי, כך שתמיד אהיה אסירת תודה לה. אני אוהבת אותך ואזכור אותך תמיד", ספדה קלואי לכלבתה. ביום שלמחרת, שיתפה צילום של סידור פרחים בצורת כף רגל של כלב ששלח לה הבויפרנד תומפסון, לאות הזדהות עם האבל שלה, וכתבה ש"הפרחים המדהימים האירו את היום שלי". אוקיוש.

בין נביחות הצער של המשפחה, הייתה גם האחות הצעירה יותר קנדל ג'נר, שפרסמה כמה תמונות של הכלבה לצד הכיתוב "אתגעגע אליך לנצח, גובי. אני יודעת שאת למעלה שלם, שוחה, דגיג קטן".


וואלה! סלבס כלבה לא פחות, לכן תכשכש בזנב לאות הזדהות.

עוד באותו נושא

עד כמה אתם באמת נחשבים לקרדשיאנ'ס?

לכתבה המלאה
קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
נשיקות. קרדשיאן עם הכלבה המנוחה/צילום מסך, אינסטגרם
קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
גם בשחור. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully