וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצנות קנאה ותלונות: עדי שילון מפסיקה את חוזה הדוגמנות

1.2.2018 / 1:04

המגישה עדי שילון, שבתקופה האחרונה טסה הלוך ושוב אל בן זוגה השחקן יוסף סוויד שחי בגרמניה, לא תמשיך לצילומי העונה הבאה של המותג אותו היא מדגמנת. הסיבות? קומפליקייטד. וואלה! סלבס אורזת

חולצה של עונות, 249 שקלים. דודי חסון,
לא תמשיך לעונה הבאה. עדי שילון/דודי חסון

תעשיית הבידור יודעת שאחת הדרכים שבאמצעותן מישהי יכולה לזכות בתקן של "כוכבת אמיתית", היא לשמש כפרזנטורית אופנתית ולהוביל מותג פאשן ידוע. כי מה יותר טוב לתדמית הציבורית - מאשר להימרח על שלטי חוצות סביב נתיבי איילון? אין.

עדי שילון תפקדה כפנים של מותג האופנה הישראלי "עונות" מאז תחילת שנת 2016 - וכידוע בעולם האופנה, פעם אתה בפנים וברגע אחרי אתה בחוץ. ממש כך, הגיעה לאוזניה של וואלה! סלבס כי שני הצדדים כבר ממש לא וחוזה חדש לא יהיה פה.


לעוד רכילות מהביצה:
מלך הפורנו האמריקאי שהתחיל עם אביבית בר זוהר
כשהלחץ בשיאו: כל מה שקרה מאחורי הקלעים של גמר ה"אקס פקטור"

מה אתם אומרים על כך שעדי שילון לא תמשיך כפרזנטורית? רכלו בפייס

עדי שילון. רפי דלויה
איך בגרמניה? עדי שילון/רפי דלויה

אנשי הפקה אשר שהו על סט הצילומים האחרון בו השתתפה שילון טענו כי השהות לצידה לא הייתה נעימה במיוחד, כך שלא מעט גינוני דיווה התעופפו לאוויר: "היא התבכיינה ומאוד הקשתה על הצוות שטיפל בה", חשפו בפני וואלה! סלבס.

לאחר מכן, כאשר דנה גרוצקי ואנה ארונוב קיבלו את החוזה עם חברת האופנה "ג'אמפ", ששייכת לאותם הבעלים של "עונות" ולעיתים אף חולקת עם המותג את אותו שטח החנות, לא הבינה שילון כיצד היא לא הפנים של שני המותגים. "היא עשתה סצינת קנאה רצינית, כששמעה שהביאו את גרוצקי וארונוב", סיפר מקורב לצלחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עדי שילון. רפי דלויה
גינונים של דיווה? שילון/רפי דלויה

לאור הדברים (ואולי סתם כי תם החוזה ומאוד רוצים לרענן את המותג האופנתי) כעת, כאמור, בת הזוג של השחקן יוסף סוויד (אליו היא טסה הלוך ושוב בתקופה האחרונה לעיר הבית של הבויפרנד ברלין שבגרמניה) מסיימת את תפקידה כפרזנטורית. תתגעגעו לראות את שילון על שלטים בתחנות אוטובוס?

מרשת האופנה "Onot&jump" נמסר בתגובה: "בימים אלה נערכת החברה למהלך מיתוגי ושיווקי הכולל בין היתר בחינת פרזנטוריות חדשות. עדי שילון ליוותה אותנו במשך שנתיים ואנו מודים לה ומעריכים את תרומתה לחברה לאורך כל התקופה".

אלינור שחר, המייצגת את שילון, מסרה בתגובה: "עדי שימשה כפרזנטורית החברה כארבע עונות רצופות, ואנו מודים לעונות על תקופה נפלאה! פנינו קדימה לקראת עליית התכנית החדשה של עדי ברשת 'היכון הכן שף'".


וואלה! סלבס עורפת ראשים אם לא עושים לה שיער-איפור-שעווה כמו שצריך.

עדי שילון. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מאוהבים בגרמניה. שילון ויוסף סוויד/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
עדי שילון. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
ליידי אין בלאק/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה
עדי שילון, יוסוף סוויד. אביב חופי
אהבה לפני הכל. שילון וסוויד/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • עדי שילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully