וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל צ'רנוי מגיב לראשונה: "מרגיש פגוע"

18.10.2017 / 14:27

אחרי הסערה שעוררה התרומה של בת הזוג שלו, בפעם הראשונה מאז נחשף לתקשורת – האוליגרך מיכאל צ'רנוי מגיב על כל הפרשה ומביע אכזבה מהביקורת והמילים הקשות שהופנו לבת זוגו. וואלה! סלבס באה לעזרת חבר

ניקול ראידמן פירסמה תיעוד של קומת המגורים במעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור/צילום: מתוך היוטיוב של ניקול ראידמן, עריכה: טל רזניק

מיכאל צ'רנוי הוא ללא ספק אחד האוליגרכים היותר מסקרנים ומעניינים שקיימים במדינת ישראל. בכל זאת, מדובר באחד האנשים הכי מסתוריים בישראל, מי שהיה מעורב בכמה פרשיות ואוחז בבת הזוג שהיא האנטיתזה המוחלטת שלו – כך שבזמן שהוא מעדיף לשמור על שקט מופתי, בעוד בת הזוג, ניקול ראידמן, מנצלת כל הזדמנות שיש בכדי להביע את דעתה. אז זהו, שנראה שעכשיו – גם הוא החליט לפתוח את הפה.

רוצים עוד רכילות?
סורפרייז! בר רפאלי זוכה למסיבת הפתעה לתינוקת שבדרך
שוב אתכם: ירון ברלד חוזר לככב בריאליטי

מה דעתכם על התגובה של צ'רנוי? רכלו לנו בפייסבוק

מיכאל צ'רנוי. אורי לנץ
מגיב לראשונה. מיכאל/אורי לנץ

בצעד חריג במיוחד, החליט צ'רנוי לשגר תגובה במיוחד עבור וואלה! סלבס, בה הוא מביע את האכזבה שלו בשל התגובות להן זכתה בת זוגו: "אחרי כל מה שעשיתי למען מדינת ישראל, אחרי כל התרומות שנתתי בסתר – אני מרגיש פגוע מאוד", אמר צ'רנוי והוסיף, "התגובות מאוד העליבו אותנו, אלו תגובות שמורידות את כל החשק לעזור ולתרום למדינה הזו ולמוסדות שזקוקים לכסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניקול ראידמן בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה 17 באוקטובר 2017. גלי צהל, מערכת וואלה! NEWS
נעלב בשם האישה. ניקול וחנה/מערכת וואלה! NEWS, גלי צהל

כזכור, ראידמן, שהגיעה לפגישה בבית נתניהו, נתקלה במחאת הנכים, החליטה לרדת מרכבה ולנהל עימם שיחה תוך שהיא מביעה את הזדהותה עם המפגינים. בשלב מסוים, פנתה ראידמן למפגינה בשם חנה עקיבא, ולאחר מספר דקות של שיחה – הוציאה ניקול 2,000 שקלים ונתנה לחנה שבתחילה סירבה לקבל את המזומן, אך לבסוף השתכנעה.

יומולדת ניקול ראידמן. ניר פקין
אולי תדברו איתה שתשחרר קצת מזומנים? מיכאל, ניקול ושרה/ניר פקין

אממה, לאחר מספר שעות, כשהתראיינה לכלי התקשורת – סיפרה עקיבא על ההשפלה שחשה כשניקול נתנה לה את הכסף ואמרה כי הסיטואציה הייתה מביכה וכי ניקול לא הייתה צריכה לעשות את זה, דברים שפגעו בגברת המעושרת שפרסמה סטטוס בו הביעה את כאבה וטענה כי היא מרגישה שנתנו לה יריקה בפרצוף.

וואלה! סלבס גם החליטה להפסיק לתרום למדינה, אז מהיום היא לא תעשה מופעי חשפנות בכיכר רבין

יומולדת ניקול ראידמן. ניר פקין, ניר פקין
בא לעזרת בת הזוג. ניקול ומיכאל/ניר פקין, ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully