וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן נפגעת מהנכים: "קיבלתי יריקה בפרצוף"

18.10.2017 / 11:12

אחרי המהומה התקשורתית שיצרה אתמול הפגישה של ניקול ראידמן עם הנכים שהגיעו לפתח בית ראש הממשלה, נראה כי המעושרת עם הפה הגדול נעלבה מהתגובה של חנה עקיבא שקיבלה ממנה 2,000 שקלים. וואלה! סלבס אי צדק

ניקול ראידמן פירסמה תיעוד של קומת המגורים במעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור/צילום: מתוך היוטיוב של ניקול ראידמן, עריכה: טל רזניק

נראה שאין אזרח ישראלי אחד שלא ראה או שמע על המפגש של הגברת המעושרת, ניקול ראידמן עם הנכים שהגיעו אתמול (ג') להפגין מול שערי בית ראש הממשלה. כזכור, ראידמן, שהגיעה לפגישה בבית נתניהו, החליטה לרדת מרכבה בשביל להבין על מה המהומה. לא לקח זמן רב עד שראידמן, התיישבה לשיחה צפופה (פלוס כמה מצלמות) עם מפגינה בשם חנה עקיבא וברגע של רחמים – שלפה המעושרת 2,000 שקלים ונתנה לעקיבא, שבתחילה סירבה לקבל את הכסף אך לאחר הפצרות מצד ניקול, הסכימה עקיבא לקחת את הכסף.


רוצים עוד רכילות?
שוב אתכם: ירון ברלד חוזר לריאליטי
יש הנחת סלב? שיר אלמליח מעמיסה שקיות של בגדים

מה דעתכם על המקרה? רכלו לנו בפייסבוק

ניקול ראידמן בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה 17 באוקטובר 2017. גלי צהל, מערכת וואלה! NEWS
נעלבה. ניקול במחאת הנכים/מערכת וואלה! NEWS, גלי צהל

אממה, כאן לא נגמר הסיפור, כי לאחר מספר שעות התראיינה אותה מפגינה לתכנית "חי בלילה" - שם טענה כי נעלבה מהסיטואציה וכי ניקול לא הייתה צריכה לעשות זאת. ראידמן, שראתה את הכתבה, לא התאפקה ופרסמה סטטוס בעמוד האינסטגרם שלה, "היום בדרכי לפגישה בבית ראש הממשלה, נעצרתי בכניסה לבית, כיוון שהיתה במקום הפגנה מתוקשרת שלא אפשרה מעבר", כתבה ניקול, "ירדתי מרכבי בכדי להבין את סיבת ההפגנה. לאחר שנגשתי למספר מפגינים והם סיפרו לי על מצבם הקשה והכואב, נגשתי גם לחנה. אישה מקסימה שהתחילה לספר לי את סיפורה הכואב והבלתי נתפס של חייה ולשתף אותי מול המצלמות בין היתר בדברים אישים כגון חוסר יכולת כלכלית לרכוש אפילו דברי היגיינה בסיסיים .

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ניקול ראידמן בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה 17 באוקטובר 2017. גלי צהל, מערכת וואלה! NEWS
ירקו לה בפרצוף/מערכת וואלה! NEWS, גלי צהל

"סיפורה, המאוד כואב, שבר אותי וכל מה שרציתי זה לעזור לה באותו הרגע. פתחתי את הארנק ובלי לחשוב לרגע פשוט נתתי לה את כל מה שהיה שם. נתתי לה את מספר הטלפון שלי והיא אמרה לי שתדבר איתי והבטחתי לה שאנסה לעזור. לאחר מכן היא חיבקה אותי וההפגנה התפזרה תוך מספר דקות. חנה , יקירה, ראשית כול ליבי איתך, אשמח לעזור לך ולחבריך בכל מה שאוכל. שנית, איך זה שאת מתראיינת בכל כלי תקשורת במהלך היום ואומרת שכספי עזר לך לפחות לרגע ו......ומה קורה בלילה , כשאת אומרת שאני השפלתי אותך? איפה האמת? למה? את פתחת לי את ליבך וניסיתי לעזור לך באותו רגע! למה? למה? פתאום שנית את דעתך? יכול להיות שהחיבוק שלך לא היה אמיתי?

ניקול ראידמן בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה 17 באוקטובר 2017. גלי צהל, מערכת וואלה! NEWS
למה שינית את דעתך? ניקול וחנה/מערכת וואלה! NEWS, גלי צהל

אני מרגישה שניסיתי לעזור ומכל הלב ופשוט קיבלתי יריקה בפרצוף . אני ובעלי תורמים המון ובסתרררררררר!!!! לנזקקים, לחיילים , לילדים חולים, לעמותות, לקרנות וארגונים לרבנים, לכל אחד שזקוק לעזרה ובאפשרותנו לעזור!!!!!! בחייםםםםםם! באף מקום !!! לעולם!!!! לא דיברתי ולא הזכרתי את התרומות שלי ושל מיכאל!!! תמיד, אני עושה את הדברים הפילנטרופים שלי בסתר כי אחרת אין בזה ברכה !!!!!

ניקול ראידמן בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה 17 באוקטובר 2017. גלי צהל, מערכת וואלה! NEWS
מה שרה אמרה?/מערכת וואלה! NEWS, גלי צהל

אבל.... אלוהים אשמור!!!!! אישה שיושבת על כיסא גלגלים ומספרת לי שעברה אירוע מוחי, שהיא אמא לחיילת ושאין לה אפילו כסף למוצרי היגיינה בסיסיים כי היא לא יכולה לקנות אותם כי אין לה כסף !!!! תגידו לי , מי, מי, מכם לא היה מכניס יד לכיס ושולף את כל מה שיש שם????? מי ??? רק אנשים אגואיסטיים . וחנה יקירה , אני לא מבינה מה קרה לך אחרי שהתראיינת לכל כלי תקשורת וב"חיי בלילה" החלטת לשנות את דעתך , אני לא מבינה ובשביל מה ביקשת את הטלפון שלי עם אני השפלתי אותך ?אני רק מקווה שהפתרון הבעיה יגיע במהרה , בכדי לאפשר לכולכם חיים נורמליים ובכבוד . שלא תצטרכו להפגין ושאני לא ארגיש צורך לשלוף מהכיס, שהחיים שלכם, אנשים נכבדים, גם ככה לא פשוטים יהפכו במהרה לנורמטיביים ומכובדים ! ליבי איתכם ... לילה טוב"

ניקול ראידמן בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה 17 באוקטובר 2017. גלי צהל, מערכת וואלה! NEWS
הנכים מול בית ראש הממשלה/מערכת וואלה! NEWS, גלי צהל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully