וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן קיבלה מכתב התנצלות מהשודד

שירות וואלה! סלבס

28.9.2017 / 11:56

שנה בדיוק לאחר השוד הנורא, ומיס טראש מקבלת מכתב מהשודד שקשר אותה באמבטיה ואיים עליה באקדח. "אני מאוד מזדהה עם הכאב שלך", כתב בצרפתית השודד מתא הכלא בו הוא שוהה. וואלה! סלבס לא סולחת

צילום מסך

תדמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לסוויטה היוקרתית שלכם, אומרים לילה טוב למאבטחים ונכנסים למיטה רק בשביל לגלות, כמה דקות לאחר מכן, ששודדים פרצו לחדר – הם כובלים אתכם, קושרים לכם מטפחת סביב הפה כדי שלא תצעקו, שמים אתכם באמבטיה, שודדים את כל התכשיטים היקרים שלכם ועוזבים – האם הייתם סולחים להם שנה אחרי? אז זהו, שקים קרדשיאן לא סולחת ולא שוכחת, כך לפחות על פי מקורביה.

רוצים עוד רכילות?
שמעתם שלבנה זוהרים מתה? תלוי את מי שואלים
לנצח פלייבוי: מצעד השפנפנות הלוהטות של יו הפנר

מה דעתכם: צריכה לסלוח או לא? רכלו לנו בפייסבוק

קים קרדשיאן בשבוע האופנה ניו יורק 2017. GettyImages
סולחת? קים/GettyImages

כזכור, לפני שנה בדיוק, נשדדה הגברת קרדשיאן על ידי שודדים אכזריים שכבלו אותה ואיימו על עם אקדח ושדדו ממנה תכשיטים בשווי של מיליוני דולרים. כעת, בדיוק שנה לאחר המקרה, קים קי, שהעדיפה לוותר הפעם על שבוע האופנה – קיבלה מהצוות שלה בפריז מכתב התנצלות שנשלח הישר מהכלא אל משרדיה.

קים קרדשיאן. ספלאש
התכשיטים שנגנבו/ספלאש

במכתב, שנשלח על ידי מנהיג הכנופיה ששדדה אותה, עומר עיט קדאש, כותב השודד: "אחרי שבחנתי את מה שנעשה והבנתי את הנזקים הפסיכולוגיים שגרמתי, החלטתי לכתוב לך, לא בשביל לקבל ממך הזדהות", כתב קדאש, "אני פונה אלייך בתור בן אנוש בכדי לספר לך כמה נגע בי וריגש אותי לראות אותך בדמעות".

קים קרדשיאן. ספלאש
לאחר השוד. קים ונורת'/ספלאש

"תדעי לך שאני מאוד מזדהה עם הכאב והסבל שלך, של הילדים שלך, של בעלך וכל הקרובים אלייך", כתב והוסיף, "אני מקווה שהמכתב הזה יעזור לך לשכוח לאט לאט את הטראומה שסבלת בגללי". מקורבים לקרדשיאן מספרים כי היא לא קונה את ההתנצלות ומבינה שהוא שלח את המכתב רק בגלל שהמשפט שלו קרב ובוא. בנוסף לכך, מתברר שהמכתב המדובר נשלח קודם לשופט ורק אז לגברת ווסט, מה שמראה על כך שהשודד מנסה לזכות בחמלת בית המשפט, וכך לזכות לעונש מופחת.

וואלה! סלבס עדיין מחפשת את הבחור ששדד ממנה את התחתונים לאחר לילה סוער

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן הוחזקה באיומי אקדח בבית מלון בפריז

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. ספלאש
לא קונה את הדברים שלו. קים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully