וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן הוחזקה באיומי אקדח בבית מלון בפריז

3.10.2016 / 8:00

הדוברת של כוכבת הריאליטי דיווחה כי היא הוחזקה בידי חמישה חמושים בבית המלון שבו שהתה בצרפת לרגל שבוע האופנה. לדבריה, תכשיטים בשווי מיליונים נגנבו אך קרדשיאן לא נפגעה. משטרת פריז סירבה להגיב לדיווח

splash

נראה שהצרות לא מפסיקות לרדוף את קים קרדשיאן. אחרי שלפני מספר ימים הוטרדה על ידי אלמוני, כעת מדווחים האתרים מעבר לים כי כוכבת הריאליטי הוחזקה באיומי אקדח בידי חמישה חמושים בבית מלון שבו היא שוהה בפריז – כך מסרה הבוקר (שני) הדוברת שלה. על פי ההודעה, "קרדשיאן המומה קשות אך לא נפגעה פיזית", ונגנבו ממנה תכשיטים בשווי כמה מיליוני דולרים. משטרת פריז סירבה להגיב לדיווח.

קים קרדשיאן בדרך לפגישה בסנאפצ'ט עם טייטס וז'קט אופנוענים. ספלאש
לא נפגעה. קרדשיאן/ספלאש

קרדשיאן שוהה בפריז לרגל שבוע האופנה ולפני שחזרה למלון, נכחה בתצוגה של בית האופנה הצרפתי ג'יבנשי. בעלה, הזמר קניה ווסט, הופיע באותה העת בפסטיבל בניו יורק וקטע את הופעתו בשל מקרה החירום המשפחתי. טרם התברר אם שני הילדים של בני הזוג, בת שלוש ובן עשרה חודשים, שהו עם אמם במלון בזמן האירוע.

בשבוע שעבר תוקף מפורסמים סדרתי ארב לקרדשיאן וניסה לתקוף אותה בכניסה למסעדה. היא הותקפה גם מחוץ לאירוע של שבוע האופנה בפריז ב-2014, אך לא נפגעה באף אחת מהתקריות.

וואלה! סלבס מקווה מאוד שיש ביטוח על היהלומז'.

מה דעתכם על המקרה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully