וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המשפט הראשון שאמרה שלומית מלכה לאחר התאונה?

24.9.2017 / 16:47

ההתעוררות בבית החולים, האהבה הגדולה שקיבלה מכל המדינה וכמובן, האם יש היריון בדרך - שלומית מלכה מדברת על התקופה שאחרי התאונה הקשה שעברה והזוגיות עם יהודה. וואלה! סלבס קסדה בראש טוב

(צילום: עדיו שחם, עריכה: אורן אלבלק)

חודש וחצי אחרי התאונה שהדאיגה מדינה, שעקבה בדריכות אחר מצבה הרפואי של הטופמודל, שלומית מלכה, לאחר שזו החליקה מהקורקינט ואיבדה את הכרתה בשדרות רוטשילד שבתל אביב - הדוגמנית התייצבה לריאיון אישי עם וואלה! סלבס, בו דיברה על התקופה הקשה, אך מאירה, שעברה בשבועות האחרונים.


רוצים עוד רכילות?
שיהיה במזל! גיא לרר ואשתו מצפים לבייבי שני
שמישהו יציל את מריה קארי מעצמה. ומהר

רוצים לרכל על הכתבה עם שלומית? כנסו לפייסבוק

שלומית מלכה על סט פוקס. עידו שחם
הכל בסדר. שלומית מלכה/עידו שחם

אם לא שמעתם עד כה, בדרכה ליום כיף עם חבורת הבנות המקיפה אותה - נסעה מלכה על הקורקינט שלה, כשלפתע החליקה בעקבות הכביש הרטוב ונפלה בשולי הכביש. אנשים שחשו לעזרתה, הזעיקו צוות של מגן דוד אדום, שמיד פינה אותה לבית החולים. הכותרות המרעישות לא איחרו לבוא, כך שבמשך פחות או יותר 24 שעות, עקבה מדינה שלמה אחר מצבה, עד שזו שוחררה באישון לילה לביתה.

שלומית מלכה על סט פוקס. עידו שחם
התפוצצה מאהבה/עידו שחם

"שלומי מדהים, מעולה. אני מרגישה טוב", אמרה מלכה היום (א') על מצבה, "אני מאוד שמחה על החוויה הזו, אני חושבת שבהסתכלות רחבה יותר - זו הייתה חוויה מאוד משמעותית וחיובית".

עם זאת, נראה שהחוויה שעברה השאירה בה חותם רציני, "זו כאפה מצלצלת פתאום לחיים, זו פתאום פרספקטיבה אחרת. עד שזה לא נוגע בך ממש אתה לא מבין כמה החיים שבריריים, אמרה הדוגמנית שכבר הספיקה לחזור לעבודה והצטלמה הבוקר לקמפיין האופנה של רשת פוקס.

שלומית מלכה על סט פוקס. עידו שחם
לא זוכרת כלום מהתאונה. מלכה על הסט/עידו שחם

למרות שהיא לא זוכרת דבר מהרגעים בהם התרחש האירוע ("נמחק לי כל הזיכרון מאותו בוקר"), היא דווקא זוכרת במדויק מה קרה כשהתעוררה בבית החולים. "זה היה ממש כמו בסרטים", היא משחזרת, "פלורסנטים למעלה, היו שני רופאים, אמא שלי, אבא שלי ויהודה - כולם לבושים בחלוקים צהובים מהניינטיז מסתכלים עליי מלמעלה".

מלכה, שמדברת בחצי חיוך על הרגעים המדאיגים זוכרת כי המשפט הראשון שיצא לה מהפה היה - "מה זה החלוקים האלה מהניינטיז? ככה הם ידעו שהכל בסדר". מצחיקוש.

בטיימינג מושלם, פרסם הבוקר בעלה של מלכה תמונה של ילד קטן תחת הכותרת: "New Ambitions" - אבל מה היה לאשתו להגיד על זה? "זו תמונה מהממת. ילדים זה השלב הבא בהתפתחות האישית שלנו", אמרה והוסיפה, "לפני התאונה, אחרי התאונה, זה משהו שעתיד לבוא. זה לא איזה רמז, אבל בטח שזה יבוא באהבה ובשמחה, ואנחנו מאוד נשמח שזה יבוא. זה לא איזה 'אישיו' את יודעת, כולם עושים ילדים".


וואלה! סלבס לא עושה ילדים, אבל אוכלת כמויות שמתאימות לגן ילדים שלם.

עוד באותו נושא

אביה של שלומית: "אי אפשר למצוא עוד בעל כמו יהודה לוי"

לכתבה המלאה
שלומית מלכה על סט פוקס. עידו שחם
כולם עושים ילדים, כן? שלומית מלכה/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully