וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לרר ואשתו מצפים לילד שני, מה יש להם בבטן?

24.9.2017 / 15:30

קצת יותר משנה אחרי שנולדה בתם הבכורה אביה, מגיש "הצינור" לשעבר - העיתונאי גיא לרר ואשתו הדס, יגיעו בקרוב שוב לחדר הלידה. הפעם, כדי לקבל לעולם את בייבי מס' 2. וואלה! סלבס מתרגשת

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: החתונה של לרר ושינדלר)

נדמה שהימים האחרונים מלאים בדיווחים על הריונות, לידות ותינוקות שמעשירים את ביצת הבידור המקומית בעוד חברים קטנטנים חדשים, אך לא בכל יום וואלה! סלבס נרגשת לספר על הריון קרוב אליה במיוחד. לכבוד תחילת השנה העברית, כבר אפשר לספר שהכתבת שלה לשעבר, הדס שינדלר נמצאת בעיצומו של הריון שני לה ולבעלה - העיתונאי והמגיש גיא לרר. קלולולו.

לפני קצת יותר משנה, בקיץ 2016, קיבלו מגיש "צינור לילה" לשעבר ואשתו האוהבת את בתם הבכורה, שכפי שקראתם כאן עונה לשם אביה. עם זאת (ממש כמו במקרה של בר רפאלי), הצמד המאוהב לא המתין הרבה לפני שהחליט להרחיב את המשפחה, כך ששינדלר נמצאת בחודשי הריון מתקדמים עם בייבי מס' 2.


עוד רכילות מרגשת:
קיילי ג'נר היא האם הפונדקאית של קים קרדשיאן?
אנה ארונוב: "מרגישה שכולם נכנסים לי לרחם"

אחלו לגיא לרר ואשתו בשעה טובה גם בפייסבוק

גיא לרר, הדס שינדלר. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה לתפארת. גיא לרר עם הדס שינדלר ובתם אביה/צילום מסך, אינסטגרם

אם תהיתם, צמד החמד שיכנס לחדר הלידה בעוד שבועות ספורים ויהפוך את הלררים ממשפחה בת שלוש נפשות לרביעייה - מצפה לעוד בת קטנטנה, אחות לאביה שתקבל באופן רשמי את תואר "האחות הגדולה".

זוהי תקופה של כמה התחלות חדשות עבור לרר בן ה-38, שעזב לאחרונה את ערוץ 10 לטובת תכנית חדשה בערוץ החדש של רשת. בקרוב, הוא לא רק יהיה עסוק בהגשה על המסך, אלא גם בעוד סשנים של טיטולים, שינה חטופה ועוד קצת החתלות. מברוק, חמודים.


וואלה! סלבס תמיד רצתה להיות אמא אל בנאת. בינתיים, לא בנים ולא בנות מתחברים אליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully