וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב: "אני מרגישה שכולם נכנסים לי לרחם"

23.9.2017 / 1:29

הקריירה המטורפת, התחרות עם עדן שבתאי, החברות עם האקס איתי תורג'מן, הזוגיות של א צלחה עם אסף גרניט וכמובן, הרצון שיפסיקו להציק לה בענייני חתונה והורות - אנה ארונוב פותחת את הלב בריאיון חג מיוחד. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

אז נכון, את אנה ארונוב הכרתם לראשונה כשעוד הייתה רקדנית אנונימית כשכיכבה על המסך ב"רוקדים עם כוכבים", אך נראה שמהר מאוד היא, וגם הצופים, הבינו שמדובר בכוכבת אמיתית שלא מתכוונת להיעלם מהמסך במהירות. וכן, היום ארונוב היא לא רק רקדנית.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

אנה ארונוב. ראובן קסטרו
לא מחפשת זוגיות. אנה/ראובן קסטרו

היום, עם רזומה שכולל תפקידי הנחיה, תפקיד של מנטורית בתכנית, "נולד לרקוד" ופרזנטורית של חברת "ג'אמפ", הרקדנית המהוללת מתיישבת לריאיון חג אישי עם אדם סרור ומדברת על הכל ללא מסננים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אנה ארונוב. ראובן קסטרו
אין תחרות עם עדן שבתאי/ראובן קסטרו

אז חוץ מדיבורים על קריירה, ריקודים ושלל דברים מעניינים, ארונוב, שרק נפרדה מבן זוגה, השף אסף גרניט, מדברת על ענייני הלב, על זוגיות ועל כמה שנמאס לה מתכתיבים ומכך שכולם רוצים לראות אותה מתחת לחופה, "אני מתחילה להבין שזה החברה שלנו שהכניסה לנו את זה ממש לראש". גם על בחירות הגברים שלה, יש לה מה להגיד, "אני בוחרת אותם נורא, אני לא יודעת לבחור, הבחירות שלי נוראיות".

בהמשך הריאיון, דיברה ארונוב גם על ילדים, "אני מרגישה שכולם נכנסים לי לרחם", אמרה הרקדנית והוסיפה כי לא תהיה לה בעיה להביא ילד לבד, "אני עדיין לא שם אבל אני לגמרי רואה אפשרות כזו, וכשאני אחליט שאני רוצה ילדים אני לא אחפש בן זוג בשביל להביא ילדים, החיפוש שלי או הרצון שלי לזוגיות היא לאו דווקא לחפש אבא לילד".

אנה ארונוב. ראובן קסטרו
שיפסיקו להיכנס לי לרחם. אנה ואדם/ראובן קסטרו
אנה ארונוב. ראובן קסטרו
אני ואסף לא התאמנו אחד לשנייה/ראובן קסטרו
אנה ארונוב. ראובן קסטרו
עדיין בקשר עם תורג'י/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully